Skocz do zawartości

karup

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 25D

Osiągnięcia karup

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jeżdżę 850i GC 2 lata. Komfort na codzień znakomity. Oczywiscie nie na poziomie 7 ale to usportowiona limuzyna. Silnik fantastyczny, elastyczność, wigor, brzmienie. Super fotele na długie trasy, chyba nawet lepsze niż komforty. Wygląd auta- jeszcze sie za nim oglądam jak zaparkuje po 2 latach.BEemek jest masa na drogach, ale nie tego modelu wiec auto bardzo sie wyróżnia, jest eleganckie,oryginalne i lekko usportowione, choć oczywiscie gabaryty czuć w zakrętach. Skrętna oś koniecznie. Generalnie auto naprawdę udane choć drogie.
  2. Właśnie rozważam m2 albo m135 i jako drugie auto w rodzinie do codziennej jazdy po mieście, również zima. Czy m2 się nadaje na codzień czy jest za bardzo dynamiczna do takiej jazdy?
  3. karup

    Nowa jedynka

    Mam trochę nietypowe pytanie, wiem ze ciezko porównywać te samochody ale jako 2 auto w rodzinie, do jeżdżenia po mieście, podwozki dzieci, poswirowania tam gdzie można, mam do wyboru M2 lub m135i. Po rabatach różnica wychodzi mi 70-80 tys tylko. Autko ma tez jeździć w zimie po mieście. Serce jest zdecydowanie za m2 ale rozum za 1(praktyczność- drzwi z tylu, xdrive, fajne wykonanie na 1 rzut oka). Co myślicie? M2 się sprawdzi na codzień? Jak trzeba to da się nim spokojnie jechać (np za kierownica będzie żona)czy jest mega narowiste od razu?
  4. 8 to moje czwarte BMW z rzędu i rzeczywiście następne auto będzie chyba innej marki ze względu na znudzenie wnętrzem już trochę (choć mi się zawsze podobały i podobają nadal). Ale i Maybach by się znudzil po czasie. Pewnie za 3 lata rozważe jakieś Maseratti (Mercedesy i Audi mi sie nie podobają,tak mam. i już ) lub ew.Porsche, choć mnie np. na jazdach Cayenne nie zachwycił, lepiej mi sie jeździło Panamerą ale ostatecznie wybrałem 8.wybór ocenic będzie można po kilku dłuższych trasach z rodziną. Narazie wszyscy zadowoleni. Na super sporowe bryki przyjdzie czas jak dzieciaki pójdą na swoje:-).
  5. Byłem w salonie dzisiaj i podaje nr katalogowy belek dachowych do 8 GC: 82712457812. Będą za kilka dni wtedy je przymierzę na aucie i okaże się co i jak. Nikt nie ma oczywiście informacji, czy da się przy założonych belkach zablokować przypadkowe otwieranie dachu, mają to spróbować wyjaśnić. Kolegów tutaj widzę poniosło troche z porównaniami. Jak można zestawiać 8 z Porsche 911,przecież to kompletnie inne auta z innym przeznaczeniem. Nie miałem niestety jeszcze nigdy okazji pojeździć 911 (to jedno z moich marzeń na przyszły zakup, za pare lat) ale zapewne do sportowej jazdy jest to bezdyskusyjnie lepsze auto niż BMW 8, ale jeśli auto ma służyc też rodzinie 2+2 w wyjazdach na wakacje to nie ma dyskusji, że nie można brac wogóle pod uwagę 911, a 8 zdecydowanie tak. Owszem 8 jest zdecydowanie za droga, ale jednak to niezłe auto,pieknie wygląda i jest b.szybkie z V8, więc niejedną żonę można przekonać, że to będzie dobre rodzinne auto, a przy okazji przemycić sobie fajny silnik (jesli są fundusze oczywiście). I wszyscy zadowoleni.pozdrowienia dla wszystkich
  6. Nie tak łatwo ten dach otworzyc
  7. Podobno do nr Vin zamawiali belki. Będę w salonie w tym tyg to jeszcze rozeznania sprawę. Niemożliwym mi się wydaje brak możliwości zamocowania belek, po co by robili mocowania,napewno jak już przyjdą to sprawdze dokładnie ich mocowanie i dopiero kupie. Dam znać czego się dowiem
  8. Piękne zdjęcia i autko. Gratuluje. Wcześniej była krótka dyskusja nt belek dachowych przy szklanym dachu. Poinformowano mnie, że system typuje takie belki i je zamówiłem (nie znam jeszcze ceny) także chyba na wakacje z rodzina da radę się zabrać, podobno system typuje też łańcuchy śniegowe, więc i zimowe ferie można opykać. Auto rzeczywiście trochę twarde, ale to w końcu sportowy charakter, porównując jednak z moim Cooperem S to 8 jest zdecydowanie bardziej komfortowa i miękka. Do tego zawieszenie professional działa super na zakrętach i rondach, jest tutaj naprawdę auto przyklejone do drogi i jest wrażenie gokarta mimo tak ogromnego auta. Tylna oś daje też sporo dobrej roboty. Silnik V8 jest świetny (dźwięk,dynamika), a czy awaryjny? myślę, że to plotki z dawnych czasów, okaże się w praniu. Na szczęście jest gwarancja, plus skorzystałem z przedłużenia na 2 dodatkowe lata za 7500 zł. To daje spokojną głowę. Spalanie na trasie 13- 14 l przy w miarę dynamicznej jeździe. Po mieście oczywiście na zimnym silniku więcej ale mam tutaj Mini do jazdy. Każdy wyjazd tym autem daje mi super frajdę. Oczywiście trzeba brać pod uwagę wszelkie koszty (ubezpieczenie, rozszerzenie gwarancji spadek wartości itp) do daje to w kość. Gdyby ktoś był zainteresowany to mam 2 letnią 530i na sprzedaż z gwarancja na kolejne 2 lata.
  9. dopóki BMW nie wprowadzi większego wsparcia dilerów na zakup to będzie średnia sprzedaż tego modelu. Cena jednak jest dość wysoka, choć auto naprawdę robi kolosalne wrażenie na żywo i (wbrew niektórym opiniom, że trąci myszką wnętrze) jest adekwatnie wykończone (luksus przy zachowaniu sportowego designu-oczywiście model 7 może przy odpowiedniej konfiguracji dawać wizualnie bardziej luksusowe wnętrze w środku), a silnik 850i to poezja...
  10. dzisiaj odebrałem swoją 8. Z kolanem i konsolą zero problemów,mam 179 cm wzrostu. Tylna oś działa super,wogóle nie ma się odczucia dużego auta, jeździ super. Wykończenie na żywo nie trąci myszką,mi się wszystko podoba,ale wiadomo, że będą malkontenci. Fotele wielofunkcyjne całkiem niezłe. Dach szklany po otwarciu rzeczywiście zachodzi na mocowanie belek, ale nie mam potrzeby otwierania dachu jak mam tubę nad sobą...
  11. skoro nie da się kupic belek w salonie to jakie przymierzałes? zamiennik jakiś np.Thule? jeśli dobrze Cie zrozumiałem to jest możliwość założenia belek i tuby a po prostu nie otworze tylko wtedy szklanego dachu? czy tak? autko piękne, gratuluje, niech się dobrze jeździ. na pewno jest inaczej wykonane w środku niż 5 czy 7. Pewne rzeczy mogą się nie podobać,ale po przejechaniu paru kilometrów w tym aucie wie się że to jest to.....
  12. kamillo98 : napisales: "dach panoramiczny ( jest cudowny ), ale jest jeden haczyk, mianowicie, nie założycie belek dachowych do wersji ze szklanym dachem, ponieważ otwierając dach, szyba nachodzi centralnie na uchwyt, wtopa BMW na całej linii, uważam, że o takich rzeczach informacja powinna być od razu przy zaznaczaniu opcji w konf." czy to oznacza, że w ogóle nie da się zalożyć bagażnika dachowego na oryginalne belki BMW w tym aucie, czy też, że można go założyć ale nie otworzysz wtedy dachu panoramicznego. To dwie różne kwestie. Jak mam tube na dachu to nie mam potrzeby otwierania go, więc problemu by nie było za bardzo, ale jeśli nie da sie umiescic na dachu tuby to jest to olbrzymi problem bo na narty sie nie zabiorę z rodzinką.
  13. wziąłem 850 i, demo ale specyficzne bo byłem pierwszym, który nim jeździł i od razu po jazdach podpisałem umowę, diler musiał odbyc tylko kilka zaplanowanych wcześniej jazd i tak w ciągu 2 tyg będę miał autko,rabat dostałem nie do odrzucenia
  14. Miałem okazję testować w ramach 24 h użyczenia GC w wersji 840 d oraz 850 i. Wersja z dieslem dla mnie osobiście średnia, nie podobała mi się praca silnika, ale jestem przyzwyczajony do benzyny więc pewnie z tego to wynika i rozumiem, że niektórym na pewno się spodoba. Dynamika absolutnie wystarczająca do dynamicznej codziennej jazdy. Wersja benzyny z V8 to dla mnie rewelacja,dynamika,brzmienie, elastyczność ...najlepsze jest to, że w trybie normalnym silnik jest cichutki i nieprawdopodobnie komfortowy akustycznie, ale wystarczy przełączyć na sport i dźwięki wydechu sprowadzają na nas oczy wszystkich z okolicy...zawieszenie jest odpowiednio komfortowe , w sumie chyba dobrze że nie ma pneumatyki.Testowałem zarówno standardowe i mprofessional i jest na pewno różnica ze wskazaniem na to drugie ale czy warte dopłaty kilkunastu tys? każdy powinien sam rozważyć, jeśli nie zrobi Ci różnicy ten wydatek to bierz. Testowałem światła laserowe i są na pewno zauważalnie lepsze od adaptacyjnych ledów w mojej 5, które już są przecież bardzo fajne. Auto prowadzi się znakomicie,pozycja za kierownicą super, miejsca w środku bardzo dużo, nawet z tyłu dla rodziny 2+2. Wykończenie mi osobiście bardzo odpowiada (szczególnie przy pełnym wykończeniu dwukolorową skórą wygląda fantastycznie), nawet przełknąłem te zegary (ale dopiero przy kolejnym kontakcie), a wygląd tego auta mnie osobiście zachwyca. Miałem wątpliwość z fotelami. Jestem przyzwyczajony do komfortów ,tutaj ich nie ma ,za to są sportowe (całkiem wygodne) oraz wielofunkcyjne (na pewno wygodniejsze na długie podróże). Generalnie ich komfort jest dobry, a czy równy na dłuższej trasie fotelom komfortowym to się okaże bo auto zamówiłem i odbieram za pare dni....
  15. Szanowni, czy ktoś miał okazje jeździć 840i GC?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.