Skocz do zawartości

elmoy

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Krosno

Osiągnięcia elmoy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi... Wie ktos jak sie zatwierdza kod w CII?? Pozdro.
  2. Ogromna prośba... Potrzebuje kod do radia Bavaria CII, jutro sprzedjaę auto i chce wprowadzić kod bo zgubilem. Numer radia to numer radia to BP9455X0604572 Próbowałem 1811 ale albo źle zatwierdzam albo nie działa. Czy zatwierdza się prawą strzałką od ustawiania częstotliwości? Bardzo proszę o odpowiedź i ewentualnie drugi poprawny kod. Pozdraiwam.
  3. Jak potwierdzić kod? Wiem ze jest o tym duzo na forum ale nie moge teraz czytac. Bavaria CII Z gory dzieki. Pozdrawiam.
  4. numer radia to BP9455X0604572. Jutro sprzedaje auto i włożyłem do niego stare radio Bavarie ale zapodziałem gdzieś kod. Z góry dziękuję za podanie poprawnego kodu!
  5. Centrino w innym temacie napisałeś mi że nie można zamienić MotoMeter na VDO... No to jakie w końcu jest Twoje zdanie? ...bo jeśli chodzi o obrotomierz to już wiem natomiast chce się dowiedzieć czy całe zegary MotoMeter z zegarkiem mogę zamienić na VDO z obrotomierzem. Pozdrawiam.
  6. No to jak to jest z tymi zegarami VDO... Można założyć całe zegary VDO z obrotomierzem w mioejsce MotoMeter?
  7. Sosen no to mnie uspokajasz:) Podobno prędkościomierz ma być tak samo wyskalowany aby nie było odchyleń prędkości. Nie wiem:)
  8. Sarna1 dzięki. Masz 100% pewności?
  9. Witam. Mam pytanie. Mam u siebie w E30 316i m40 licznik z zegarkiem a chce zamontowac obrotomierz... Mogę teraz kupić zegary z obrotomierzem od 318 m10? Nadmieniam że oba zegary wyskalowane są do 240. Czy może mnie ktoś zapewnić że będą pasowały? Czytałęm opinie iż liczy się liczba cylindrów i prędkość maksymalna na blacie musi być taka sama ale nie chce niepotrzebnie utopic kasy więc proszę o odpowiedź. Z góry dzięki i pozdrawiam.
  10. elmoy

    spalanie - gaz i same problemy

    Witam. Jeśli chodzi o gaz to tak jak piszą moi poprzednicy- jedź po prostu do gościa niech Ci ustawi wszystko tak jak ma być. Myślę że masz jeszcze gwarancję. Po to jest ta gwarancja żeby w razie potrzeby z niej korzystać... Ja miałem jakieś drobne problemy z gazem (e30 316i)- poza tym za dużo mi paliła więc gość podpiął do komputera i zaraz wszystko grało. A co do pompki paliwa to mogła się zatrzeć jak nie miałeś zbyt dużo paliwa... Mój znajomy mechanik (sam jeździ na gazie) twierdzi że w zbiorniku cały czas powinno być przynajmniej 10 litrów benzyny żeby pompka była chłodzona i sie nie zatarła.
  11. Vindevil ufff... ulżyło mi... Ale teraz nie interesuje mnie tak bardzo przyspieszenie co śmiganie bokiem po śniegu... Beta jest the best. Wcześniej miałem "przyjemność" jeździć bokiem tylko krokodylem (Polonez Caro) po śniegu... ale to nie to:) Betka jest niesamowita:) Normalnie na zimówkach można zawijać i to z całkiem niezłymi prędkościami:)
  12. A możesz mi napisać czy trzeba odkręcić kierownicę aby wyjąć zegary? Mam standardową kiere z 4 ramionami. Bo raz próbowałem się do tego dobrać to wychodziło mi na to że pasuje ją wyjąć. Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam.
  13. Hmmm... no to już nic z tego nie wiem kiokio... Jeśli chodzi o jedynke to nie jestem w 100% pewien czy to bylo 65 km/h... bo zbyt czesto nie odcinam:) ale na pewno wskazowka wchodzi na 60. Jeśli chodzi o dwójkę to jestem pewien że mi ją odcina przy przekroczeniu 100 km/h- około 105! Nie wiem jak jest ze skrzynią w Audi Twojego brata... może specjalnie jest taka krótka żeby było lepsze przyspieszenie... Wiem że u mojego kumpla w Mondeo 18 16V jedynka jest bardzo dluga tj do ok 70. Nie wiem jak to jest z dlugoscia skrzyni Twojej piatki i mojej trojki... bo moim zdaniem moc auta nie musi isc w parze z predkoscia na poszczegolnym biegu. Choc w przypadku BMW moze tak jest. Jeśli chodzi o moje przyspieszenie to katalogowo jest 12s natomiast ja zrobilem trzykrotnie niezbyt realny wynik tj ok 10 s! Wiem ze dopiero 2.0 lub 1.8 IS maja taki wynik. Jeśli chodzi o maksymalną to mam katalogowe przehaczone 180 i nie wydaje mi sie zeby mi licznik jakos przeklamywal... Pomiaru dokonywałem trzykrotnie z jednym pasażerem na równej prostej nawierzchni... Cały czas ten sam wynik. Mam standardowe 14" felgi. Szerokość opony 175, profil standardowy. Pozdrawiam.
  14. 130rapid dobrze to napisaleś... podobne są moje odczucia co do Betki... Widze że masz też drugiego Bolida Skode:) To też są maszyny:) Mój drugi samochód jest z 1961 r. Ale miało być o BMW... Zgadzam się że bardziej miarodajne są pomiary elastyczności jednak tej nie mierzyłem... mierzyłem natomiast przyspieszenie do 100 i wyszło dużo lepiej od katalogu... Dlatego pytam czy ktoś to już robił... Na jedynce odcięcie mam przy prędkości ok 65 a na dwójce przy ok 105. Myśle ze jak na silnik ośmiozaworowy 1.6 to rewelacyjny wynik. Nie znaczy to jednak że ja tak cały czas jeżdże i katuje... Mam 316 od pół roku i jak dla mnie auto jest rewelacyjne... Coprawda zmieniłem już rozrząd z pompą wody i kable WN ale to są podstawowe elementy eksploatacyjne. Pozdraiwam.
  15. Witam Państwa. Na początku chciałbym prosić aby mi nie pisać że ten temat już był bo przeglądałem archiwum i nie znalazłem dokładnie tego co chce wiedziec... Mianowicie chodzi mi o to czy w mojej BMW 316i E30 silnik M40 (1990) istnieje możliwość przełożenia tylko obrotomierza zamiast zegarka w liczniku? Czy trzeba wymieniać całe zegary... bo to że wtyczka będzie pasować już wiem... Prosze mi jeszcze napisać czy jeżeli zamontowałbym już obrotomierz lub całe zegay z nim to czy ekonomizer też będzie od razu działał? Czy kość jest już pod to przygotowana? Bardzo prosiłbym o odpowiedz ludzi którzy już coś takiego wymieniali... Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.