Skocz do zawartości

Kamil_89

Zarejestrowani
  • Postów

    509
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d 174@350nm - była
    f30 318d 175ps@390nm
    g20 330i msport

Osiągnięcia Kamil_89

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mycie podwozia z soli po ostrej zimie wystarczy. Kiedy sprzedawałem 14-letnią e90 nie miała najmniejszych oznak korozji, podobnie jak 10-letnia F30.
  2. Kup 0w30 taki jak w ASO i oryginalny filtr. Nie widzą potrzeby zerowania interwału. Wymień u mechanika, którego znasz (to nie jest kosmiczna technologia, wystarczy doświadczenie z 1.9 TDI i urządzenie do odsysania). Ja przy okazji wymieniam filtr kabinowy i powietrza
  3. Nijak - masz tylko temp silnika w prawym dolnym rogu. Zabrali opcję widżetu wskaźników sportowych ?
  4. Tu masz linka w profilu na FB, działa na 100%: https://www.facebook.com/dejmamhoromcurke/
  5. Kamil_89

    G20 LCI

    a co ma wibor do g20 ? No z choinki się urwał. Heh, nie każdy przychodzi kupować auto tak jak Ty - z walizką pełną pieniędzy :D Większość raczej bierze leasingi, comfort leasingi, a Ci najbardziej zdeterminowani nawet i pożyczkę (na os prywatną). Jeśli bierzesz leasing na stopie zmiennej to wibor/Glapiński dosłownie zmienia Ci wysokość raty. Tak jak napisał kolega @słonik40. Chyba że weźmiesz leasing na stopie stałej to wtedy Ci nie zmieni wysokości raty, ale leasing po prostu będzie o np. 300 zł miesięcznie droższy. Wyjdzie prawie na to samo albo nawet gorzej. No chyba że ktoś mądrze podpisał umowę leasingową na stopie stałej już np w 2021 roku. Wyższy wibor = wyższy kurs złotówki (albo mniejszy spadek) = tańszy zakup auta przez dealera Wyższy wibor = mniejszy popyt na nowe auta ze względu na koszt kredytowania i spadek zdolności = wzrost rabatów I kto tu się z choinki urwał ?
  6. Kamil_89

    G20 LCI

    a co ma wibor do g20 ?
  7. Księgowy to nie doradca podatkowy, pamiętaj że za rozliczenia zawsze odpowiedzialność ponosi kierownik jednostki :) Słaba ta księgowa, skoro nie zna przepisów. Za doradztwo podatkowe bez uprawnień grozi jej 50.000 zł kary :norty:
  8. W ekonomii to się nazywa stagflacja i nie jest niczym nowym
  9. U mnie odwrotnie - ledwie się otwiera lub nie podnosi po odblokowaniu z pilota. Będzie regulacja przy nast. serwisie.
  10. O ile wcześniej można pojechać na przegląd serwisowy w ramach BSI ? Wyświetla się 3.000 do zmiany oleju
  11. U mnie nigdy się to nie stało na rozgrzanym silniku, dlatego myślę, że uruchamia się jakieś zabezpieczenie przed debilami pałującymi auto na zimnym i dlatego nic z tym nie robię. Zresztą.... przez półtora roku zdarzyło się to może 5 razy i to w czasie <1minuta od odpalenia, więc różne systemy mają prawo blokować moc
  12. Większości dzisiejszych aut jest ogranicznik do momentu rozgrzania (uzyskania minimalnej temperatury). W G20 pojawia się stosowny komunikat, tak samo jest w M2, czy M4 U mnie się parę razy objawiło zamulenie po odpaleniu. Nie wiem tylko czy nie ma na to wpływu dość stromy wyjazd z garażu, który może być widziany przez czujniki jako ściana
  13. Ten M-performance zestaw to nie jest to samo, co sportowy zestaw hamulcowy z konfiguratora tylko jeszcze oczko wyżej.
  14. Ostatnio przy wietrze 20 m/s (72 kmh) była i u mnie odczuwalna lekka niestabilność auta przy prędkościach powyżej 150, ale gdyby nie temat na forum to bym zrzucił to na karb wiatru. Problem nie występował na letnich, po zmianie na zimowki coś się zaczęło dziać, ale po zrobieniu geometrii jest w miarę ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.