Skocz do zawartości

Diablo929

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0 n47
    E81 1.6 n43

Osiągnięcia Diablo929

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Akumulator git, prąd trzyma, stała dwa tygodnie i odpaliła na strzała. Mówimy o czujniku wpinanym w serwo i jego instalacji?
  2. Witam. Jak w temacie błąd czujnika podciśnienia w układzie hamulcowym 2fd3. Pali się kontrolka silnika. Błędów w absie brak. Czujnik w serwie wymieniony. Ktoś się spotkał z takim błędem?
  3. Pytasz o n43? Kup 2.0. Tańszy silnik w razie wymiany. Jeden i drugi posiada bezpośredni wtrysk. Powiem szczerze że nie widzialem jeszcze n43 w gazie
  4. Zamień czujniki miejscami. Jak dalej wywali, to sprawdź łańcuch.
  5. Siema. Kupiłem z Niemiec 318i n43, miała być zatarta, taka diagnoza w serwisie. Po rozebraniu okazał się luźny łańcuch i pozapychane nagarem elektrozawory. Na wszelki wypadek sprawdziłem panewki. Pomyślałem że zajrzę do pompy oleju. Rozebrałem, wymyłem, nasmarowalem i skrecilem wszystko do kupy. Po skręceniu pompa w jednym miejscu się ciężko obraca. Rozebralem ponownie. Żadnych śladów jakiegoś tarcia. Jakieś sugestie?
  6. Filtry załóż filtrona, manna albo sofimy, opaskę przy filtrze paliwa mechanik powinien mieć na miejscu, olej lej 5w30 bo masz dpfa, temat oleju wałkowany na forum bardzo dawno ale reasumując czy zalejesz Castrola, mobila to i tak to jeden pies, ja zawsze leje albo volvoline albo rowe ostatnio. Plyn hamulcowy niech sprawdzi ci mechanik na zawartość wody, dpf wypala się samoczynnie na trasie, chyba że zacznie się pokazywać coś na kompie to wtedy zaczniesz go ruszać
  7. Ja w mojej 1.6 n43 mam założone Ngk iridium ale irydy z denso też montowałem
  8. Deska po wystrzale:) słabo nareperowana:)
  9. Drążki mogą być z Febiego, tańsze to RTS lub delphi. Amortyzatory coś z pokroju Kayaba, Monroe. Na amorki lepiej wziąć z tej półki wyższej średniej :)
  10. Zamień czujniki wałków miejscami, jeżeli będzie dalej to sprawdź rozrząd, stawiam na wciągnięty łańcuch.
  11. Pompę masz tylko jedną. Z drugiej strony jest tylko pływak
  12. Bolo30, moje sugestie aby sprawdzić rozrząd na blokadach tyczyly się twojego n46, stawiam że przeskoczyl rozrząd na wydechu i dlatego masz błąd od czujnika
  13. Odkręć pompę i zobacz które przewody idą do niej od kostki. Plus z minusem możesz zamienić nic się nie stanie. Tylko zobacz żeby ciągło, ewentualnie zamień bieguny
  14. Ja mówię że rozrząd z Febiego to oryginał ze zeszlifowanymi znakami BMW. Trochę już ich założyłem także wiem co pisze. Czujniki tylko oryginał zakladaj lub Siemensa, dzwoń jutro i podaj vin żeby Ci sprawdzili czy pasi do cb
  15. Sprawdź pompę na krótko. Daj napięcie z akumulatora na plus i minus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.