mówią na mnie baru
Zarejestrowani-
Postów
173 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E65 760i,
dawniej E38 750i, E36 320i -
Lokalizacja
bmw klub
Osiągnięcia mówią na mnie baru
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Mozesz zastosować te same opony co z przodu. Jeśłi wszystkie 4 opony są jednakowe to brak jest wpływu na xdrive.
-
E66 2006r 3.0D Skręcające Lampy
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na KrolJulian666 temat w E65, E66, E67
Na postoju skręcają się tylko w prawo. Zwróciłeś uwagę czy podczas jazdy skręcają się także w lewo? -
a co ci napisali na 7er.pl? te same osoby siedza tutaj co i tam, zwlaszcza te ktore cos wiedza, grzebia. Standardowo najpierw temat pojawia sie tam, a nastepnie tutaj w formie skopiowanych odpowiedzi. nawet nicki sa te same
-
Wlej co chcesz. Oby tylko takie problemy były...
-
dokladnie, ASO i po problemie. Jak ktos nie mieszka w krakowie czy warszawie to mozna tez zamowic w wielu zwyklych sklepach motoryzacyjnych, ktore po podaniu vin kontaktuja sie z ASO i sprowadzaja w ciagu 2-3 dni taka czesc naliczajac sobie marże. Rozumiem ze pare zlotych w lewo czy prawo nie jest istotne tylko liczy sie rozwiazanie problemu. Nie trawie pomyslu z kupnem jakiegos rupiecia z allegro i calego ambarasu z robieniem wycinanki... nie w takim aucie jak e38. Coraz mlodsi ludzie tym jezdza... :(
-
jak nie masz ksenonow to powinienes miec w kabinie przelacznik radełkowy do regulacji wysokosci swiatel. Moze gdzies jest problem na lini przelacznik-reflektor. Jak dzwiek wydobywa sie z reflektora to mozna by rozebrac i zajrzec do niego i zobaczyc ruchome czesci co i jak tam funkcjonuje. Rozebranie nie jest trudne, nie trzeba sciagac zderzaka itp. Lampy w e38 sa w pelni rozbieralne bo przerabialem temat, a mechanik ze mnie zadny wiec poradzisz sobie. Sa opisy w necie jak to rozebrac, fotorelacje z pokazanymi miejscami gdzie znajduja sie sruby. Gnerelanie kosmiczna sprawa skoro reflektor jest nie ksenonowy, a sam sie probuje poziomowac ... moze cos jest nie tak w tej recznej regulacji, jakies spiecie
-
Czy po wymianie żarnika xenonu trzeba jechać na komp ?
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na ARNIex temat w E65, E66, E67
nie trzeba jechac na kompa. Wymieniasz zarnik i od razu ma swiecic- blad znika z wyswietlacza sam po wymianie. Wyglada na to, ze to nie wina zarnika tylko cos innego, nie wiem moze przetwornica, moze przewody nie lacza. -
E65 730d problem z niskim zawieszeniem
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na Piotr1000 temat w E65, E66, E67
patrze na foty i auto jest ewidentnie obnizone. Moze ma zalozone sprezyny obnizajace. W zasadzie amortyzatory EDC nie maja nic do sprezyn i mozna wymienic same sprezyny w celu obnizenia/podwyzszenia auta o jakies 35 mm. Z drugiej zas strony kiedys padl mi dynamic drive i auto wlasnie cale opadlo. Sprawny masz dynamic drive? Jak sprawny to pozostaje jedynie wymiana sprezyn na standardowe, one na pewno podwyzsza auto, az bedziesz mowil ze znowu za wysoko :) -
E38 vs E65 vs francuskie ? opinia ?
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na mttj temat w E65, E66, E67
jesli zamierzasz przesiadac sie z e38 na e65 to koniecznie kupuj 760. Zobaczysz to sa dwa rozne samochody, e65 miazdzy e38 i mowie tu tylko o wersjach v12. Tylko tym wersjom towarzysza unikalne rozwiazania techniczne, wyjatkowo bogate wyposazenie, ktorego nigdy nie ma zadne 745i i inne wykonczenie wnetrza. wlasciwosci jezdne sa zdecydowanie lepsze w e65 co zobaczylem przy predkosciach powyzej 180 km\h. Praca silnika, skrzyni biegow - to jest bajka i zadne e38 temu nie dorowna, po prostu inna technika, inny swiat, i to rewelacyjne uczucie jak jedziesz i zdejmujesz noge z gazu i slyszysz ten szelest jak w tirach, ktory znika gdy znow dotykasz lekko gazu - w e38 czegos takiego nie ma, nie bylo i nie bedzie. W e65 przelaczenie na tryb sport jest bezglosne i niezauwazalne, jedynie wskazowka obrotomierza sie poruszy, gdzie w e38 od razu juz czuc szarpniecie i silnik zaczyna szumiec. Praca dynamic drive jest rewelacyjna i nie ma porownania do dsc z e38. E65 jest znacznie zrywniejsze przy ruszaniu, wystarczy za duzo gazu, a kola zamiela, a silnika w kabinie nawet nie uslyszysz. Automat w e65 doskonale wyczuwa irytacje kierowcy na drodze, np. gdy starasz sie cos wyprzedzac w duzym ruchu program skrzyni biegow "wyczuwa" nerwowosc nogi na gazie i dostosowuje indywidualnie obroty silnika do danej sytuacji na drodze pozwalajac w kazdej sekundzie przeskoczyc nastepne auto bez samodzielnego wlaczania trybu sport, bez wymuszania chwilowej redukcji - dla mnie bomba. W e38 tez skrzynia starala sie pracowac podobnie ale az tak sprytna to nie jest. Inna sprawa to mnostwo elektronicznych bajerow w e65, ktorych nie ma w e38, poczynajac od softclose i comfortacces, a konczac na wybieraniu glosowym czy dwoch idrive dla pasazerow z przodu i z tylu, odtwarzacz dvd, dzwiek z logic7. Wspaniale fotele klimatyzowane, z boczkami na zaglowkach zeby mozna sie bylo zdrzemnac i glowa nie leciala na boki, indywidualne fotele z tylu zamiast jednolitej kanapy. E65 po wejsciu do produkcji wywolywala skrajne emocje i nieprzypadkowo, bo w porowaniu do e38 to jest zupelnie inne auto. Tak jak mowie - przesiadka z e38 na e65 daje kopa, pod warunkiem ze kupisz 760 bo jak wsiadziesz do 745 to nie uzyskasz pelni wrazen takich o ktorych pisze. Spalanie w obecnym e65 760 wyraznie nizsze niz w moim bylym e38 750, na moje oko o jakies 4-5 litrow/100km. Dzisiaj to nie sa drogie auta jesli chodzi o jednorazowy zakup wiec naprawde polecam. Oczywiscie koszty ewentualnych napraw i serwisow moga dac sie we znaki, ale sam zakup takiego auta to nie jest juz kosmos. Radosc z jazdy bezcenna, przeciez mozna by sobie kupic za te pieniadze fabrycznie nowego fiata, czy malego hundaya itp. tylko po co :) -
prosze znawcow o porade e65 motorfernstart
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na piccolo112 temat w E65, E66, E67
sa dwa rodzaje pilotow od webasto: jedne maja tylko ogrzewanie\przewietrzanie a drugie maja rowniez funkcje klimatyzacji na postoju i wtedy na pilocie jest znaczek ac i dodatkowa diodka. Wiem na pewno ze ten pilot co ma tez klime na postoju to on zalacza silnik, natomiast te zwykle z ogrzewaniem\przewietrzaniem to myslalem ze nie maja, jednak na filmiku co jest auto po lifcie widac ze pokazany jest pilot od zwyklego webasto i silnik sie niby zalacza. Jest tez taka mozliwosc ze mieliscie za malo paliwa w zbiorniku, opcja z zalaczaniem silnika dziala przede wszystkim gdy zasieg wg komputera przekracza 50 lub 100 km jakos tak. -
zdecydowanie ODRADZAM Marco-servis w kielcach. 1) mieli naprawic linke bo maska sie nie chciala otwierac. naprawili. kilka otwarc na probe w domu i znowu popsute. tak bylo 3 razy - naprawa wystarczala na 5 otwarc! za czwartym razem w warsztacie zaczeli na mnie krzyczec ze ja specjalnie robie im na zlosc i urywam te linke. odebralem auto po 4 razie, i wreszcie sie ktorys dopatrzyl ze to nie wina linki tylko pancerza bo sie po prostu obrobil i linka sie luzowala - zrobili kulke z poksiliny ktora po 2 otwarciach zaczela sie odklejac, taka byla ich naprawa. linka nigdy nie byla zerwana! jak wymieniali linke to tego nie widzieli ze linka jest cala tylko najlepiej drzec sie na klienta. dodam ze nie jestem z kielc, za kazdym razem musialem zostawiac auto na kilka dni, jezdzic taksowkami na dworzec, busem do domu, w pracy musialem brac urlopy na odbior auta bo zamykaja o 16. naprawilem to sam w kilka minut zakladajac metalowa podkladke na pancerz zeby sie nie sliskal w mocowaniu. MARCO SERVIS PARTACZE I TUMANY ktorzy brak wiedzy tuszuja arogancja i krzykiem na klienta. 2) odlamal sie sie kawalek plastikowej rurki od pojemnika z plynem wyrownawczym i pojawil sie blad z chlodzeniem. usterke naprawilem na szybko w domu i przyjechalem do nich na kawalku dlugopisa, zeby to naprawili fachowo odpowiednimi czesciami. zaczeli wymieniac, blad nie znikal tylko pojawial sie kilka kilometrow po wyjechaniu z serwisu. w koncu stwierdzili ze czujnik sie zawiesza - wymienili czujnik. znowu blad z chlodzeniem. znowu dojazdy, zostawianie auta i koszty dla mnie. ostatecznie stwierdzili ze umywaja rece bo oni nie "maja czasu" na szukanie przyczyny. zabralem auto, poszperalem na forum i wystarczylo dolac plynu na zimnym silniku bo bylo malo. masakra... NIGDY WIECEJ MARCO SERVIS
-
nie wiem jak w innych autach ale w e65 przycisk sterowania glosem nie jest dawany z awansu w kierownicy. jesli ktos fabrycznie nie mial sterowania glosem to fabryczna kierownica nie ma guzika. jesli macie guzik i nie dziala sterowanie glosem to albo jest sysytem uszkodzony, albo ktos zmienial kierownice i wsadzil taka z guzikiem
-
745i model E65 z 2002 GAZOWAC NIE GAZOWAC
mówią na mnie baru odpowiedział(a) na carllito temat w E65, E66, E67
to jest post miesiaca :) co do gazu to tak jak ktos napisal jest to temat rzeka. oprocz przyszlych oszczednosci na paliwie bedzie to kolejny element ktory moze popsuc sie i dodatkowo bedzie wplywal na prace pozostalych elementow. pewnie co jakis czas bedzie trzeba to regulowac, jeszcze zdazy ci to napusc nerwow. dziesieciu ludzi zagazuje, z tego 6 sobie chwali, a 4 pisze posty na forum. ile km w roku kolega zamierza tym robic, co weekend wypad do niemiec czy kilka kilometrow do pracy i do sklepu? auto jest z 2002 r - ile lat czlowiek zamierza tym jeszcze jezdzic? chyba nie drugie 10? osobiscie jestem przciwnikiem gazowania, a gdybym nawet myslal o zakladaniu to czy na pewno warto? zapewne auto jest niedawno kupione. czesto okazuje ze wydatki na paliwo sa najmniej istotnym kosztem podczas eksploatacji tych aut, ale to dopiero widac z perspektywy czasu. z drugiej zas strony na czyms trzeba w koncu oszczedzic, wiec niektorzy zaczynaja od paliwa :) byc albo nie byc? oto jest pytanie -
mnie sie nie podoba, to jakis odpust ktory serwuja chlopaki w e36. oryginalne sa zolte i ladnie wybijaja sie dookola niebieskiej barwy ksenonu, sa widoczne. ale naprawde dzieki za fotorelacje, czytalem i ogladalem wielokronie gdyz wymienialem samodzielnie zarniki ksenonowe i nie mialem zadnego pomyslu jak sie do tego zabrac i co tam sie w ogole rozkreca.
-
moje jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie, trafilo mi sie. eksploatuje juz dwa lata i nie bylo nawet problemow z elektryka, zreszta wystarczy zobaczyc ze nawet nie mam postow o e65 bo nic nie grzebe w tym aucie. na razie tylko standardowa obsluga olej, klocki, filtry. nie mam porownania do 745i bo nie mialem nigdy, ale trzezwo myslac to roznica pewnie zadna dla zwyklego uzytkownika ktory tylko trzyma kierownice.