Skocz do zawartości

kalomidi

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 530d, G20 330i, G01 20d, E88 120i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kalomidi

  1. Od strony kierowcy. Ściągasz osłonę nad nogami i rurki są widoczne.Myślę że nie będzie problemu.
  2. I przyczyna znaleziona. !!! Hura. NIe wiem czy u wszystkich jest podobnie ale podejrzewam że tak. Wygląda to trochę jak wada konstrukcyjna elementu. Chodzi o rurkę (chyba od klimy) tę bardziej od góry która wchodzi w plastikowy kołnierz. Ma luzy w tym plastiku i to ona rezonuje przy pewnych obrotach.Nie wiem jak to wygląda konstrukcyjnie na łączeniu z przegrodą ale usztywniłem ją tylko czasowo trytką z drugą rurką żeby zobaczyć czy to tu jest problem. Teraz muszę tylko jakiś paten opracować na usztywnienie tego elementu. Zapewne można to wymienić ale myślę że wystarczy usztywnić i będzie git. W załączeniu fotki tego elementu.
  3. U mnie dokładnie to samo (G01 20d) okolice 2tys obrotów przy dużym obciążeniu wyraźnie coś wpada w rezonans w okolicach zegarów, może ciut poniżej. Pewnie się przenosi ale w tym miejscu słychać. Strasznie to wkurza ale przyjrzałem wszystko i nic nie znalazłem. Gdzieś na forach znalazłem info że podobno to przewody od klimy ale u mnie wygląda dobrze.
  4. Nie pamiętam który to sterownik. Ale jak mówisz że nie pomoże... Ciekawe gdzie problem. Czy faktycznie może mieć to związek z innymi błędami?
  5. U mnie sytuacja podobna tylko w G01. Dokładnie ten sam błąd (80527A), brak wskazań ilości adblue i zasięgu i nic więcej. Po skasowaniu dwa uruchomienia silnika i błąd wraca. Kombinowałem już i sprawdziłem wszystkie wiązki itp. Jak nowe. Pogrzebałem trochę z istą i ciekawe jest że pokazuje ilość w procentach a nie pokazuje w mm i litrach Teraz to zastanawiam się czy przypadkiem tego błędu nie powoduje inny dlatego że ten pojawił mi się razem z informacją o słabych bateriach w czujnikach kół. Czy może jakiś bag w systemie? albo to zbieg okoliczności. Ista pokazuje mi że jest dostępny nowy soft do sterownika (akurat nie scr) a chyba głównego i zastanawiam się czy to pomoże.
  6. Walczyłem jeszcze trochę istą i ciekawe jest to że pokazuje ilość procentową a nie pokazuje w mm i litrach. Może ten błąd jednak powoduje jakiś inny sterownik? Czy miał ktoś coś podobnego?
  7. Witam wszystkich miłośników marki. Ostatnio pojawił mi się błąd check engines i błąd o symbolu 80527A w X3 G01. Ciekawe jest to że tylko zapalił się chack i żadnej innej informacji w systemie. Podpiłem ISTE i zdiagnozowała taki błąd 80527A Active Tank….. Przekopałem forum i widzę że problem się komuś pojawił ale nie znalazłem rozwiązania. Generalnie ISTA nie pokazuje żadnego innego błędu, wszystkie parametry SCR są ok. Temperatura, ciśnienie i komunikacja działa prawidłowo. Dane każdego parametru można odczytać ale błąd jest. Jak go skasuję to dokładnie po dwóch uruchomieniach samochodu wraca ponownie. Czytałem gdzieś na forach o żeby zrobić aktualizację sterowników ale czy to pomoże. Generalnie ISTA pokazuje że mam sterownik SCR do aktualizacji ale coś mi się wydaje że to nie rozwiąże problemu. Może ktoś z was przerabiał ten sam dokłądnie błąd? Czytałem że z SCR to różne rzeczy się działy i różne błędy. ISTA sugeruje nawet sprawdzenie wiązki bo podobno może się przetrzeć ale sprawdzałem i jest jak nowa.
  8. Witam. Muszę założyć hak do X3. Czy ktoś z was już to robił samodzielnie? Hak oczywiście oryginalny. NIe będę kombinował z zamiennikami- tylko ten elektrycznie chowany. Jest sporo używek i zestawów na allegro i myślę że da się coś z tego wybrać. Zamontować sam dam radę. Niestety zakodować już gorzej. Pytanie czy ktoś z forum (okolice Legionowa) jest mi w stanie go zakodować? ew. może jakieś wskazówki? Posiadam kabelek e-net oraz iste, mam też bimmercodera (czy tu się da?) A może jest ktoś (ew. jakiś warsztat) który zrobi to kompleksowo w rozsądnych pieniądzach.
  9. Wygląda że jest tu jakiś BUG w sofcie. Zainstalowałem ostatnią dostępną wersję (21-07) i nie wiem jak było w poprzedniej ale wydaje mi się że tego objawu nie miałem. Działa to tak że jak wyłączymy z poziomu MENU "ingergencję w kierowanie" to auto nie koryguje pasa (prawidłowo) ale jak użyję przycisku - tego obok awaryjnych i włączę indywidual to pomimo odznaczonej opcji w menu ingerencja w kierowanie znowu zaczyna być aktywna. Dopiero ponowne jej zaznaczenie i odznaczenie powoduje że przestaje działać. Trochę dziwne ale nie powinno tak być. Sprawdźcie jak jest u was.
  10. Witam. Szukam rozwiązania żeby włączyć na stałe asystenta HBA przy adaptacyjnych światłach. Strasznie denerwujące jest włączenia go za każdym razem kiedy uruchamiasz samochód. Mam też G20 w wersji z laserami i tam już uruchomione jest to na stałem. Raz włączę i cały czas jest aktywne. Jest jakiś sposób na zakodowanie tej opcji na stałe?
  11. Witam Panowie. Czy ktoś w swojej G20 próbował dodawać dodatkowe opcje asystentów nie mając ich standardowo. Konkretnie chodzi mi o asystenta utrzymania na pasie ruchu. Aktualnie posiadam pakiet (5AS Systemy asystujące kierowcy) ale w wersji bez profesional + 5DF Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go. Jest również ingerencja w kierowanie przy zjechaniu z pasa więc wydaje mi się że technicznie auto powinno być przygotowane. Przeglądając fora zauważyłem że w G30 jest to możliwe nawet z opcją zmiany pasa po włączeniu kierunku i to w wersji nieco bardziej ubogiej. https://g30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=25867026 Dodam że pytałem specjalistów z "Mobile Coders" ale nie są w stanie tego zrobić. Macie jakieś doświadczenia z tym tematem?
  12. Być może to zmienili. Moja X3 ma datę produkcji na dokumentach (nie rejestracji) 30.09.2020. Odebrana z salonu w końcu listopada (bo płynęła z RPA:)) i niestety nie ma tej funkcji mocniejszego dociśnięcia. Za to 330i produkcja 14.01.2021 już ma a ciekawe jest to że w wakacje jeździłem demo nowym modelem M3 i też nie miała tej funkcji więc cholera gdzie, jak i kiedy to montują.
  13. Dzięki za info.Przyzwyczaiłem się i faktycznie teraz uważam to za dobre rozwiązanie choć dziwne że w X3 i M3 działa inaczej.
  14. Od nowości zauważyłem system że AUTOHOLD działa nieco dziwnie tzn po zatrzymaniu nie uruchamia się automatycznie dopiero po wciśnięciu hamulca nieco mocniej. Czyli za każdy razem muszę hamulec nieco docisnąć po zatrzymaniu żeby uruchomić system. Jak trzymam w tej samej pozycji to nie hamulce się nie uruchamiają. Nawet już się do tego przyzwyczaiłem ale posiadam też drugie auto w rodzinie(BMW X3) i tam AUTOHOLD działa normalnie- tzn po zatrzymaniu (trzymając hamulec cały czas w tej samej pozycji) uruchamia hamulce. Na początku myślałem że tak musi być ale ostatnio jeździłem BMW M3 i tam również działa odrazu po zatrzymaniu- nie trzeba dociskać hamulca. A jak działa u WAS z 330i? może tak ma być? Dodam że posiadam pakiet hamulców sportowych w kolorze niebieskim.(choć pewnie kolor nie ma tu znaczenia)
  15. Instalowałem wersję East. Dziła bez najmniejszego problemu. Wszystko przebiegło gładko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.