Skocz do zawartości

kruk_1995

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kruk_1995

  1. Ok będę patrzał
  2. Czy przez nieszczelny dolot, chodzi o silniczek krokowy, może być wypadanie zapłonu ?
  3. A może to być silniczek krokowy ?
  4. Dodam jeszcze że teraz po tej wizycie u mechanika falują lekko obroty
  5. Byłem u mechanika i sprawdził świece i cewki i powiedział że wszystko jest dobre. Powiedział że muszę sobie poszukać innego mechanika który typowo zajmuje się samochodami BMW bo on nie jest w stanie poszukać przyczyny. Co może być jeszcze przyczyną tych spadających obrotów i przerywanie ? Co mógłbym jeszcze sprawdzić?
  6. Tylko teraz znaleźć tą nieszczelność, tutaj będzie problem
  7. Odkąd kupiłem samochód, czyli jakieś 4 lata temu to ani razu nie wymieniałem świec. Objawy mam od 3 miesięcy. Pojechałem do jednego mechanika to mówił że mogę tak jezdzić i mam mieć włączoną klimę. Według mnie nie powinienem tak jezdzić, więc odpuściłem sobie tego mechanika i pojechałem do innego mechanika i podpiął komputer i stwierdził że trzeba zacząć od świec. Niestety nie mam możliwości sprawdzić świec bo nie mam kluczy i jestem umówiony do mechanika w przyszłym tygodniu. A co jeszcze może być przyczyną wypadania zapłonu oprócz świec i cewek ? Bo nie chcę zostawić u mechanika kokosów, bo wymieni pół osprzętu i nadal nie będzie działać a zapłacić będę musiał
  8. Byłem u mechanika na podłączenie komputera i komputer pokazał błąd: Wypadanie zapłonu, jakaś nieszczelność i jakiś błąd katalizatora. Mechanik mówił żeby zacząć od świec. Czy zurzyte świece mogą powodować takie objawy jak opisałem ?
  9. Witam posiadam Bmw e46 compact z silnikiem 1.8 115km. Samochód na zimnym silniku pracuję dobrze, trzyma 900 obrotów. Jak dodam gwałtownie gazu na zimnym silniku to się ładnie wkręca na obroty. Jak silnik się trochę nagrzeje to obroty spadają do 600 obrotów i jak dodaję gwałtownie gazu to silnik się dławi np. jak pod górkę ruszam to dodaje gwałtownie gazu i się zadusi i póżniej się wkręca na obroty. Dodam jeszcze że jak włączę klimatyzację to obroty podnoszą się do 900, a jak wyłączę klimatyzację to obroty spadają z powrotem do 600. Czasami się zaświeci check engine albo czasami mruga check engine ale nie zawsze. Liczę na waszą pomoc bo boję się wyjechać w dalszą podróż. Na krótkich odcinkach jeszcze jeżdzę ale na dalszą podróż już mam objawy.
  10. Ok dmuchawa naprawiona. Okazał się uszkodzony JEŻ
  11. Samochód to e46 1.8 115km. Klimatyzacja manualna
  12. Witam posiadam Bmw e46 i mam problem z dmuchawą, czyli po przełączeniu na każdy bieg słychać że się przełącza i tak samo jak ustawie na nogi lub na twarz lub na szybę to też słychać że się przełącza tylko że nie dmucha wogóle powietrzem. Bezpieczniki są sprawne bo patrzałem no i słuchać jak się przełącza każdy bieg. Co może być powodem że nie działa dmuchawa ? Dodam jeszcze że przed zepsuciem dmuchawy, falowały obroty
  13. kruk_1995

    Czujniki Parkowania

    Zamontowałem czujniki i nie trzeba było zdejmować zderzaka
  14. kruk_1995

    Czujniki Parkowania

    Witam kupiłem sobie czujniki parkowania do BMW E46 Compact i mam pytanie czy trzeba ściągać zderzak żeby przeprowadzić kable od zderzaka do bagażnika ? Czy obejdzie się bez ściągania zderzaka ?
  15. kruk_1995

    ŻARÓWKI LEDOWE

    Ok to spróbuje kupić te żarówki z CANBUSEM i zobaczę co będzie się działo. Dam znać czy przyniosło to efekty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.