Skocz do zawartości

damian1987r

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D

Osiągnięcia damian1987r

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam do sprzedania komplety kol mpakiet oryginalne 18’ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Proszę o sprawdzenie akcji serwisowej : BAFW12070C848996 Ogólnie to dostałem list z BMW że jest akcja na Egr umówiłem serwis wymienili chłodnice egr i pompę ciśnienia lub coś podobnego związanego z egr byłem pewien ze zawór jest wymieniany w standardzie , było to kilka miesięcy temu , ostatnio autem zaczęło szarpać , pojechałem sprawdzić błędy u mechanika wyszło ze to zawór Egr , pojechałem do serwisu i oni powiedzieli ze oni zaworu nie wymieniali , czy to jest normalne ?
  3. Ja się nie znam na tym ale miałem podobnie , regulacja działała silniczek buczał niemal cały czas , do momentu jak wyrzuciło błąd regulacji świateł i jeszcze jeden błąd którego nie pamietam ale związany ze światłami , no i zamiana modułu rozwiązała problem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ja miałem taki sam objaw , po kilku tygodniach wyskoczył błąd poziomowanie świateł , wymieniłem moduł który jest w lampie i bez problemu, na szczęście miałem zwykle światła z żarówkami czyli nie trzeba programować zrobisz to sam , Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. I cała nie potrzebna dyskusja przez biedny zatluszczony suwak.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. A mi właśnie nie otwiera się ta mała klapka (popielniczka) aż poszedłem poszukać ten suwak i sprawdzić czy popielniczka się otworzy po przesunięciu suwaka :) - nie otworzyła się nadal jest zablokowana i nie mogę jej otworzyć :( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Jesli ktos sledzi temat to powiem że problem rozwiązany. W moim aucie Przyczyną stukania był zużyty drążek kierowniczy po wymianie nic już nie stuka. :)
  8. Ja miałem podobne stuki . Tylko przy rozgrzanym silniku i bardzo powolne jeździe. Doszło to tego że nawet przy ruszaniu słyszałem stuki. Wymienilem drazek kierowniczy i nic nie stuka.
  9. witam rozgrzałem samochód i stuka puka dalej ale mniejsza w to... Do mojej diagnozy potrzeba dwie osoby. Sprawdzenie auta w warsztacie pod kontem zawieszenia nie przyniosło skutków nic nie dało się usłyszeć. Dzis podjechałem na pusty parking najechałem kilka razy na krawężnik równo kolami , słyszałem stuk stuk, później najechałem lewym kołem kilka razy stuku nie było , a później najechałem prawym kołem słyszę stuk stuk, przy włączonym silniku ciężko to usłyszeć z zewnątrz a w środku auta wyraźnie słychać stukanie . wyłączyłem silnik , skrzynia w pozycji "N" ustawiłem auto pod kontem tak aby najechać tylko prawym kołem (Parking z małym spadkiem ) Popchałem auto lekko do tylu pozwalając żeby stoczyło się na krawężnik , zrobiłem to kilkukrotnie i za każdym razem jest stukniecie. Na 90 % jest to wahacz tak jak kolega wyżej napisał. Ewidentnie stuki słychać gdzies z zawieszenie mniej więcej pod silnikiem Sprawdzę to jeszcze na zimnym silniku jeśli tak będzie to kto ma taki problem może sobie sprawdzić czy ma takie same objawy. Niestety mechanik nie miał wolnego podnośnika i sprawdzi to na wolnej chwili. Dodam jeszcze ze "telepanie" autem na boki , góra, dół, w moim przypadku nic nie wnosi, nic nie słychać dopiero po najechaniu na krawężnik słychać dźwięk pukania i przenosi się on tez na kierownice.. Na kompletnie zimnym silniku nie slychac zadnych stuków...
  10. A czy czules te stuki również na kierownicy ? Ja tak właśnie mam że każde stukniecie odbija się na kierownicy .
  11. czyli wymieniłeś dwa wahacze i problem rozwiązany tak ? wahacz ze zdj ? link ktory jest wczesniej nie laduje mi sie..
  12. bardzo to dziwne.. ja mam jeszcze tak ze na zimnym silniku nie mogę tego usłyszeć dopiero po kilkunastu km jak auto się rozgrzeje to dopiero wychodzi, i najczęściej jest to w korkach , jak jadę trasa np 100 km nic nie puka nie stuka, jak wjadę w miasto zaczynają się korki wolna jazda stawanie ruszanie, wtedy zaczyna stukać..
  13. Ja mam podobnie. najeżdżam na próg zwalniający słyszę pukniecie , nierówności na drogach jest pukniecie x2 czyli podwójne ... miedzy zmiana biegów z 1na 2 pukniecie (automat) , obawiałem się ze to możne być skrzynia biegów ale rozpędziłem auto zmieniłem pozycje z "D" na "N" i na tzw luzie na nierównościach słyszę stuki. Zawieszenie sprawdzone nie czuć luzów... co to możne być?
  14. Ja mam podobnie. najeżdżam na próg zwalniający słyszę pukniecie , nierówności na drogach jest pukniecie x2 czyli podwójne ... miedzy zmiana biegów z 1na 2 pukniecie (automat) , obawiałem się ze to możne być skrzynia biegów ale rozpędziłem auto zmieniłem pozycje z "D" na "N" i na tzw luzie na nierównościach słyszę stuki. Zawieszenie sprawdzone nie czuć luzów... co to możne być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.