Skocz do zawartości

comeasyouare

Zarejestrowani
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana comeasyouare w dniu 24 Marca

Użytkownicy przyznają comeasyouare punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wiem, ale nie powiem!
  • Lokalizacja
    MUC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia comeasyouare

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. W wielu urządzeniach tego typu Bluetooth jest tam bardzo ograniczony, pozwala na podłączenie w zasadzie tylko telefonu do rozmów\dźwięku. Podobno można to obejść instalując specjalne sterowniki, roota czy coś podobnego ale jak dokładnie to nie wiem. Może jak w przyszłym roku też kupię sobie wyświetlacz z andkiem to będę się martwił o to. Inna alternatywa to jeśli twoje radio ma wifi, kupić adapter z wifi, wtedy na pewno będzie działać, choć będziesz miał inne problemy z dostępem do internetu jeśli też radio używa wifi standardowo by łączyć się z internetem.
  2. Co w takim razie sądzicie o tym (zimny i ciepły) N57, 258km, 185tys km. Ostatnie 5tys czysty diesel hvo100. Od ok. 100tys km co drugie tankowanie Liqui Moly 5140.
  3. Nie pomogę, mój taki sam silnik z 185tys nalatane nie spala nawet litra na 15tys. km bo w takich interwałach zmieniam olej. Ostatnio nawet trochę przespałem i wymiana była po 20tys a nie spalił oleju nic a nic.
  4. Temat geometrii i ścierania opon z tyłu po wewnętrznej stronie przynajmniej w F11 jest znany nie od dziś i wałkowany latami na chyba wszystkich możliwych forach. Z tego co ja się orientuję to problem dotyczy(ł) głównie opon RTF, także u mnie 5 letnie opony z więcej niż 5mm bieżnika wyglądały jak na zamieszczonych zdjęciach (ważne - obie strony auta w podobnym stanie). Cieszę się, że ostatniej podróży przed zauważeniem tego nie jechałem 200kmh bo mogłoby to się różnie zakończyć. Rozwiązaniem tego problemu jest najczęściej ustawienie geometrii na dobrej maszynie i ustawienie pochylenia kół na możliwie najmniejszy dopuszczony przez BMW kąt, u mnie było to 1°45' i dokładnie tak ustawiłem. Są też spece, którzy jeszcze mniejszy kąt ustawiają, technicznie możliwy powinien być 1°25' chyba ale ja nie próbowałem. Od ustawienia już 70tys. km i wszystko wygląda ok. Jest też inne rozwiązanie, albo dopełnienie ustawienia geometrii, czyli opony non-RTF, takie też zastosowałem u siebie, żadnych oznak nieprawidłowego ścierania a i komfort jazdy nieprównywalny. Jeśli chodzi o ściąganie z przodu to też miałem lekkie przed geometrią, co ciekawe na zimowych kołach jechał jak po sznurku na letnich ściągał. Tak że, ja bym proponował zawsze też albo zmienić koła miejscami albo spróbować na innym zestawie kół np. zimowe zamiast letnich, bo może przyczyna leżeć w oponach.
  5. Dodam że ten szlam to najczęściej się robi jak się miesza różne płyny różnej jakości albo letni z zimowym. Ja przesiadłem się na zimowy na cały rok i nic się nie zapycha, ewentualnie na lato bardziej rozcieńczony wodą, ale w lecie to i tak bardzo mało się spryskiwaczy używa. Spryskiwacze reflektorów sobie wyłączyłem, wolę ręcznie szmatką je sobie dokładnie od czasu do czasu umyć niż tymi spryskiwaczami.
  6. Jak nie opada to możesz jakiś czas jeździć. Jak padnie kompresor to też możesz sobie kupić zestaw ratowniczy https://www.miessler-automotive.com/BMW-5er-Serie-Kombi-Touring-F11-Notfallset-Luftfederung-Kompressor-Luftversorgungsanlage jakiś czas pojeździsz
  7. Tak tam gdzie jest akumulator w kierunku zderzaka. Wysil się troszkę i na pewno znajdziesz.
  8. F11 530D normalne zawieszenie - 180tys km, jak na razie żadnych oznak by coś niedociągało. Ale też ciężko porównywać bo z tych 180tys. może 20% na polskich łatanych drogach.
  9. Tak wspomaganie jest hydrauliczne ale musi być też sterowane elektronicznie, np. zawór w zależności od prędkości umożliwia większy lub mniejszy przepływ oleju. Przy twoich błędach nalezy sprawdzić przede wyszystkim wtyczki, łączenia (korozja, zwarcie itp.). SVT jest umieszczony pod bagażnikiem. Do pierwszego błędu jest taka procedura Wprowadzanie kodu usterki może być spowodowane przez: - Wadliwe złącze (zwiększona odporność na kontakt): mechanizm zaczepu, wilgotność, korozja, sworznie złącza. - Wadliwa linia łącząca: przerwanie, zwarcie. - Wadliwy zawór serwotroniczny: Odporność cewki poza zakresem docelowym lub zwarciem. - Wadliwa jednostka sterująca SVT Wykonaj kontrolę linii. W ten sposób obserwuj uszkodzenia spowodowane wilgocią i korozją na połączeniach wtykowych i złączach wtykowych (jeśli dotyczy). Jeśli usterka nie zostanie wykryta, sprawdź rezystancję cewki podłączonego zaworu pod kątem prawidłowej wartości rezystancji (wartość wartości zadanej od 5 do 12 omów) lub zwarcia. Jeśli ta kontrola nie przyniesie rezultatu, wymień jednostkę sterującą SVT. Sprawdź układ kierowniczy po zakończeniu napraw. Informacje Serwisowe Sprawdź funkcję SVT, biorąc pod uwagę poniższe procedury: Uruchom silnik i uruchom kontrolę funkcjonalną układu kierowniczego. (Steruj wielokrotnie w lewo i prawy koniec zatrzymuje się!) Wyłącz silnik i odczekaj co najmniej 5 sekund (czas uruchomienia terminala 15N). Powtórz test jednostki sterującej i sprawdź, czy usterka się powtórzyła. W razie potrzeby ponownie przeprowadź diagnozę.
  10. @Jack-Strong Możesz rozwinąć? Nie jestem specjalistą ale te wartości 450km w ruchu miejskim i 900km na autostradzie są wg. mnie jak najbardziej logiczne.
  11. Jest takich reguł pewnie z dziesięć. https://bimmerguide.de/dpf-regeneration-infos-coding/ możesz sobie przetłumaczyć i poczytać.
  12. Zależy od warunków jazdy. W ruchu miejskim mniej więcej co 300-400km, na autostradzie nawet co 1000km.
  13. Czyli rozumiem, że przy następnej wymianie rozrządu w moim N57 LCI taki zestaw mogę zastosować i będzie git? Dzięki chłopaki.
  14. Ostatecznie wyszły 351 w dobrej cenie z 4letnimi oponami i prezentują się całkiem ok.
  15. Dla zainteresowanych, po 10 latach od produkcji, pierwszy serwis klimatyzacji. Czynnika było 535g/850g czyli ubyło 1/3. Oleju udalo sie odseparowac tylko 2cm3. Serwis zrobiony i mam nadzieję że następny za parę lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.