Skocz do zawartości

PajkU

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest:
    Porsche Macan T 2023
    BMW G20 330ix 2019
    Było:
    BMW E90 320i 2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PajkU

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. offtop: która według Ciebie lepiej brzmi? Według wielu osób M340i. Sądzisz, że bardziej się opłaca zrobić stage 2 na M340i niż iść w M3 Competition?
  2. Rozgryzłem zawieszenie BMW. Ma 2 oblicza. Jeśli ktoś mówi, że zawieszenie M jest twarde ma rację, po prostu jeździ tym samochodem powoli i spokojnie. Jeśli ktoś mówi, że zawieszenie M jest za miękkie to również ma rację, jeździ zdecydowaniej dynamicznie i już nie czuć każdej dziury, wręcz się nad nią przelatuje i jest uczucie, że mogłoby być trochę bardziej twarde.
  3. PajkU

    X3 2024

    Nie no 30i w X3 powinno raczej być, mały SUV, nie powinno bardzo wpłynąć na CO2 jak seria 5 czy X5. Obym się nie mylił...
  4. PajkU

    X3 2024

    Cześć wszystkim, czy są już jakieś przecieki o nowej X3, która podobno ma wyjść w 2024?
  5. ja umówiłem się dzisiaj na przejażdżkę M340ix z adaptacyjnym zawieszeniem. Maja dać znać jak będzie już przejestrowane i gotowe do jazdy. Zastanawiałem się też nad 540ix G30 lift, ale nie mogę znaleźć oferty z adaptacyjnym zawieszeniem i komfortowymi siedzeniami. Zostaje jeszcze nowa klasa e jak będzie już gotowa do konfigurowania, albo X5. Inne samochody z listy wyrzuciłem po rozmowach, kosztach serwisu, przeczytaniu opinii o nich.
  6. @wehyr ile aktualnie da się uzyskać?
  7. Mam zawieszeniem m i 18 RF. Jest twardo, ale w codziennym użytkowaniu znośnie. Jednak ostatnio zrobiłem 900km w trasie, w większości po innych drogach niż ekspresowych i zastanawiam się nad wymianą samochodu
  8. Też czekałem z myślą o zamówieniu za rok, ale jednak zostanę dłużej ze swoją G20. Nowa 5 osiągów nie ma, uboga w wyposażenie. A zamiast i5 to już wolałbym Teslę, która pod każdym względem miażdży elektryki BMW. Może oprócz wyglądu i materiałów. Szkoda. W tym momencie na mojej liście zostają używane G30, G16, G05. Sprawdzę też Mercedesa E Klasę czy Cayenne Coupe. Mam jednak nadzieję, że pojawią się w G60 opcje znane z G30.
  9. U mnie wyszło 370k za 520i. Za samochód bez pełnego pakietu, bez xDrive, z małą mocą. I wieloma brakującymi opcjami do wyboru. 😐 Ciekawe jak wycenia mocniejsze
  10. Skąd info o tych silnikach w Europie? Bo BMW mówi raczej co innego. Oprócz adaptacyjnego zawiasu w DE konfiguratorze brakuje dużo więcej rzeczy jak: soft close, aktywny układ kierowniczy, masaże, lasery, ciekawe czy 4 strefy będą miały nawiewy na słupkach B bo w opisie opcji nic o tym nie jest wspomniane a w g30 było. Na plus jedynie wydaje się audio, przynajmniej na papierze. Dla mnie to są kastracje w imię wegańskiego wnętrza i pierdyliarda asystentów od asystentów, których może jedni potrzebują a drudzy jak ja próbują ich wyłączyć zaraz po wejściu do auta. No nic, widać że zawitała nowoczesna oszczędność. Na stronach amerykańskich były podane te wersje i informacja, że kolejne 4 i 6 cylindrowe silniki będą za rok w EU. Może tylko zelektryfikowane hybrydy. Jednak jednoznacznie z artykułu brzmiało, jakby opisywane modele miały być. O wersjach z dopiskiem e nie było nic wspomniane.
  11. Co tu dużo mówić. Przed prezentacją napaliłem się na nową 5 jak szczerbaty na suchary. Dalej uważam, że jest ok i szybciej się przyzwyczaję niż do nowej 7. Mamy mieć za rok wersje 530i oraz 540i w Europie. Jednak brak wyboru adaptacyjnego zawieszenia to jest porażka. Mam nadzieję, że to dodadzą. To jest komfortowa limuzyna, czy mała sportowa trójka?
  12. Z tego co wiem to zwykle w BMW wiązki były puszczone nawet do większości opcjonalnych rzeczy tylko nie było podpięcia i zablokowane w komputerze. No nic, jak będę miał serwis za 2.5k km to spytam się ich jak to wygląda. Jeżdżąc nim chwilę stwierdziłem, że ma bardzo duże martwe pole w stosunku do E90. Dobrze byłoby jednak mieć, jeśli jest możliwość.
  13. Cześć, ostatnio stałem się posiadaczem G20. Zastanawia mnie, czy jest możliwość dodania do samochodu diody o pojeździe w martwym polu. Nie jest to dla mnie obligatoryjne, ciekawy jestem czy z punktu technicznego jest to proste. Np. wymiana wkładek lusterek i odblokowanie w komputerze.
  14. Witam, standardowo w samochodzie mam radio business cd. Dodatkowo mam zamontowaną poniższa nawigację: https://a.aliexpress.com/_dZWW5Zp Napięcie w RMSie 45W. Tylny lewy głośnik charczy, a prawy już zupełnie nie gra. Chciałbym wymienić już cały komplet na coś lepszego, lecz by grało pod plug and play bez dodatkowego wzmacniacza. Czy wersja od logic7 będzie dobrym wyborem? Czy może proponujecie coś innego? Chciałbym coś co będzie grać trochę lepiej od fabrycznych głośników. Wiadomo, że bez zewnętrznego wzmacniacza ogromnych cudów nie będzie.
  15. Witam Proszę o informację czy rozrząd jest w dobrym stanie. Tutaj jest filmik z maksymalna górną pozycją 1 tłoka, to samo się dzieje przy innych: https://www.youtube.com/watch?v=pOLCdGEyDv8 Tutaj natomiast jak tłoki są w średnim położeniu: https://www.youtube.com/watch?v=demrz6VUtrg Jak widać łańcuch jest luźny w 2 filmiku. Czy jest to normalne czy należy go wymienić? Czy dopiero po odpaleniu samochodu zaczyna napinacz działać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.