Skocz do zawartości

Krzysiek.P.

Zarejestrowani
  • Postów

    274
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Krzysiek.P. w dniu 28 Czerwca 2023

Użytkownicy przyznają Krzysiek.P. punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 2.0xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysiek.P.

  1. Myślę, że to oszczędność tylko pozorna i na krótką metę. Sam masz przykład z tymi ate. kup cały komplet OE. Jak jeździsz mało to ten zestaw wystarczy ci na ładnych parę lat. Najważniejsze, że bezproblemowe parę lat. Przy przebiegu 10k rocznie to powinno być 50k km conajmniej (moje doświadczenia z mpakietowych) jeżeli nie jeździsz jakoś szczególnie dynamicznie.
  2. Moze glupie pytanie ale ustawione (w idrive) masz 'zegary' standardowe czy te spokojne? Tryb spokojny ma SLI nieaktywne niestety.
  3. Ponad 60k przebiegu i nigdy te 'niebieskie' M u mnie nie zapiszczaly. Przychodzi mi do glowy jedynie taka mozliwosc, jezeli sa zle zamontowane (ewentualnie spalone?). Klocki maja takie 'okladziny', ktore odpowiadaja za redukcje wibracji. Te wibracje na klockach to wlasnie glownie ten pisk. Do tego sprzezynka (blaszka?) tez moze byc zuzyta albo zle zamocowana. Warto sprawdzic.
  4. Super wyszla. Jeszcze tylko wydech walnij na czarno bo 'wystaje' 🙂 Zwykla farba co na temperature jest odporna i na rok wystarczy hehe. Ewentualnie lusterka pasowaloby dodac w czarny kolor cale.
  5. W mojej opinii w centralnej czesci trzeszczy glownie kratka glosnika za wyswietlaczem. Ja w mojej dlugiej walce z ta ogolna przypadloscia wiele z elementow kleilem roznymi elastycznymi klejami (jakby to jakis mechanik zobaczyl to by sie za glowe zlapal, ale trudno) i nawet pomoglo, ale nie calkowicie. Natomiast podklejenie tej kratki akurat wyeliminowalo u mnie trzaski z czesci centralnej. To taki 'metal' ktory jest zawiniety na element plastikowy. Stad przy zmiennych temperaturach to sie schodzi/rozchodzi i trzeszczy.
  6. I ja w koncu musialem sie za to zabrac. Jednak w sedanie wymiana to bajka. Doslownie 5 minut roboty. Zaslepka od stopu siedzi na zatrzaski. Potem tylko podwazyc 'pojemnik' z bateria i sama wychodzi. Wspolczuje wlascicielom G31. Tam z tego co widzialem na YT to jednak duzo gorsza zabawa. BTW. NIe oszczedzajcie na tej baterii. Widac na aukcjach wiele zamiennikow ale to nie zadziala dobrze. Tutaj tylko ori, cena jakies 250 zl i spokoj na 5 kolejnych lat.
  7. Ciekawe na ile szkodę wyliczy ci sam ubezpieczyciel. Mi oferowali „bardzo atrakcyjne” (tak to nazwali) 4,5 tysiąca 🤣
  8. Znam to, u mnie pare rys, dwie lampy z rysami do wymiany, malowanie klapy i pare pierdol i rachunek z ASO do ubezpieczyciela 40 kola 🙂 Dzisiejsze ceny sa niesamowite.
  9. Zgralem tylko dwie plyty w zyciu (uzywam spotify teraz tylko), wiec to nie duza proba, ale u mnie jest tak samo- okladek nie ma.
  10. Kurczę, trochę wróżenie z fusów, ale wibracje często maja swoje powody z braku wyważenia np wału albo półosi. Może coś lekko krzywe. Można iść w tym kierunku. Są tego typu przypadki w necie,l.
  11. Zgadzam się z Toba, choć nie w 100%. Sam swój samochód tez utrzymuje w perfekcyjnym stanie technicznym, nie oszczędzam w zasadzie na niczym, ale no właśnie... Takie pseudo ekologiczne wynalazki, jak system ad-blue, które z ekologia nie maja nic wspólnego (w BWM to wręcz przeciwnie), które są bardzo awaryjne oraz niewspółmiernie drogie w naprawach (często sama diagnostyka to kupa kasy) to cos co wykodowałem bez mrugnięcia oka gdy pojawił się u mnie błąd (znany bardzo dobrze tutaj) 'active-tank'. Ważne jest jednak żeby to kodowanie to tez nie było druciarstwo, a robota kogoś, kto naprawdę ogarnia temat.
  12. Wykoduj to i zapomnij raz na zawsze. Chyba, ze auto na gwarancji, to aso.
  13. W bialym az sie prosi o pelny shadow, nie bedziesz oklejac? Czarne dodatki pieknie wyjda.
  14. Ta opcja musiala przyjsc w takim razie w jakiejs aktualizacji idrive. Wczesniej nie pamietam zeby byla. Nawet sprawdzilem w bimmercode - nadal jest opcja kodowania 'Shut off iDrive system when driver door is opened'. Zawsze wiec mozna sprobowac, jakby przez iDrive nadal bylo cos nie tak. Dodatkowo, na marginesie dodam, ze w taj same sekcji (front electronic module) w bimmercode jest inna przydatna opcja z tego typu - 'Window lifter interruption when opening a door'. Mnie to strasznie wkurza, ze gdy szyba sie unosi (badz opuszcza) to przy otwarciu drzwi sie zatrzymuje. Kodowanie tej opcji wylacza to dziadostwo.
  15. Generalnie zazwyczaj po otwarciu drzwi kierowcy system (radio) sie wylacza. Natomiast zakladam, ze roznie moze to byc. Jednak mozna to zakodowac, jak sie chce przy uzyciu np. bimmercode.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.