Skocz do zawartości

deen

Zarejestrowani
  • Postów

    394
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328i F30 US

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia deen

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Czesc, Czy cos wiadomo o tym egzemplarzu? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-coupe-ID6DY5Ee.html Ciekawa sprawa ze skrzynia, w otomoto manual, po rozkodowaniu VIN manual, ale w opcjach z VINu i na zdjeciach - Automat ;) VIN WBAWE310X0PV98386 Pozdro, Damian
  2. Doswietlanie zakretow przy nizszych predkosciach / wl. kierunkowskazu?
  3. To juz chyba lepiej poszukac np.: sprezyn z xDrive (jak rozumiem problem za niskiego auta pojawia sie w modelach z napedem na tyl).
  4. xDrive sa troche wyzsze. Mozesz poszukac nawet tu na forum przypadkow, gdzie z tego powodu ludzie wymieniali sprezyny w xDrive`ach na cos nizszego.
  5. Generalnie, jesli auto bylo jezdzone wedlug "ludzkich" interwalow serwisowych (czyli olej co roku, a nie co 30k km), to nie powinno byc zle. Rozrzady wytrzymuja okolo 150k km - wiec te 60-80k km powinienes w miare bezawaryjnie pojezdzic, o ile oczywiscie poprzedni wlasciciel w miare dbal o auto. Warto przed zakupem zrobic sobie jakas diagnostyke komputerowa, popatrzec na korekty na wtryskach, cisnienia na DPFie, pojezdzic po roznych nawierzchniach jako pasazer, a nie kierowca (jako kierowca bedziesz zwracal uwage na droge, a nie ewentualne wady samochodu). Co do ubezpieczenia OC/AC - bardzo duzo zalezy od Twojego profilu jako kierowcy (wiek, szkodowa/bezszkodowa jazda), wielkosc miasta, w ktorym mieszkasz, itd. Podobnie opcja AC bedzie miala wplyw. Wejdzi sobie na jakas porownywarke ubezpieczen i mniej-wiecej bedziesz wiedzial, czego sie spodziewac.
  6. Tak zle nie bedzie... W sterownikach moga sie zapisac jakies bledy, ale ogolnie wszystko powinno dzialac.
  7. Mysle, ze jako speolecznosc forum bedziemy wdzieczni za fotki, jak to wyglada.
  8. Z tymi podkladkami roznie bywa, byly styuacje podkladek fabrycznie wadliwych. Wazny jest tez montaz. NIewiele podkladka kosztuje, mozna sprawdzic i wymienic.
  9. O ile pamietam, to w autach bez xDrive jest szczeka mniejsza (chyba wlasnie 160mm), w autach z xDrive jest wieksza - 185mm. Dobrze mimo wszystko zalozyc, ze bedzie trzeba wymienic szczeki po demontazu tarczy i upewnic sie, ze sklep ze szczekami dopusci taki manewr.
  10. Zroc uwage, ze to jest zderzak z dyfuzorem na 2 rury po jednej stronie auta. W 335i sa 2 rury, po jednej po kazdej stronie. Sprawdz, czy dyfuzor bedziesz mogl przelozyc z obecnego zderzaka...
  11. MIalem E90LCI i F30. Linia F30 jest mega, E90 LCI za to wydawalo mi sie lepiej wykonane. Z perspektywy czasu szukalbym E90/91 LCI, ale z fajnymi mechanicznymi fantami (xDrive, automat, srodek ze sportami). Niekoniecznie 330d, 320d tez byloby ok.
  12. deen

    Zbyt niska moc

    Cos mi sie wydaje, ze w 2013 roku nie bylo w US oferowanej wersji 320i. Zaczalbym w sumie od dobrego przegladu - niedawno ktos tu pisal, ze nawet po wymianie swiec auto odzylo. Swiece, filtry, oleje, kable, cewki, sprawdzenie dolotu, czujniki (bledy). Generalnie diagnostyka - i sie okaze...
  13. Jak sobie czytam diagnoze, to normalnie sprawa jak z archiwum X.
  14. Mozna tez bardzo tanio, wydech od 328i (2 rurki) i ustawic przepustnice na zewnetrznym wydechu na stale na otwarte. Efekt nie bedzie piorunujacy, ale jest szansa sie zamknac w kilku stowach... z tym, ze trzeba albo zderzak od 2 rurki, albo modyfikowac obecny...
  15. Hm... to by tlumaczylo, dlaczego tloki w tym silniku sie krusza...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.