Skocz do zawartości

Ponta

Moderatorzy
  • Postów

    6 491
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Ponta w dniu 25 Stycznia

Użytkownicy przyznają Ponta punkty reputacji!

12 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 M roadster
    E92 M3 coupe
    F25 xDrive20d
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ponta

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Very Popular Unikat
  • Well Followed Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

103

Reputacja

  1. Ponta

    e39 kolor zacisków

    Seryjny srebrny czy tam czarny.
  2. Cały, nie zdejmiesz tego inaczej.
  3. Zdejmij boczek.
  4. 4x to samo 255/55 18" Ale takie same szerokości felg również.
  5. Czeka cię rozrząd za chwilę. W tej kasie 40-50 szukaj już 20d z lepszym wyposażeniem i LCI + automat. Szkoda 40k zł na manual w dieslu i to tak słabo wyposażonym, te auta naprawdę w fajnych opcjach się trafiają, ze skórą, nawigacją dachem i bixenonem.
  6. Kierownice mają inne numery.
  7. Kup oryginalne, to śmieszna kasa. Znajdź na realoem swoje auto po VIN i wejdź w kategorie wyposażenie pojazdu.
  8. Oczywiście, że oryginalne też mają tam tłoczenie.
  9. https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2059136
  10. No niestety z każdej strony jest źle złożony.
  11. Plastiki przy sterowaniu szybami, na dole drzwi i osłony słupków to jest kuriozum jakiej marne jakości one są. Ekrany są już z nami kilka lat. Design tunelu środkowego jest VANowy i nie pasuje kompletnie. Dziwi mnie krok BMW w tę stronę. Auto cie kompletnie nie otula, to jest kokpit akwarium jak w Fordzie Galaxy. Nie ma już nawet dekoru.
  12. Siedział ktoś w nowej X3? To warto usiąść, bo reality check wjeżdża mocno. Designem z zewnątrz to auto się obroni, ale jakość wnętrza 😔
  13. Competition ma twardsze zawieszenie, grubsze stabilizatory, obydwa auta mają adaptacyjną zawiechę, ale w comp. jest to bardziej zestrojone dodatkowo. W trasie nie ma to znaczenia. Jak szukasz komfortu to kup 850i, to będzie GT. M8 to taczka. Jaki rabat dostałeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.