Skocz do zawartości

feel_x

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 766
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana feel_x w dniu 9 Maja

Użytkownicy przyznają feel_x punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E46 328i 1999 rok
    Było: E90 330i 2006 rok
    Było: F10 535i 2010 rok
    Jest: G31 530i 2017 rok
  • Lokalizacja
    Prudnik/Holandia

Ostatnie wizyty

888 wyświetleń profilu

Osiągnięcia feel_x

  1. 34118854273 ta na Leebman zastępuje 0909 34108853555 ta na baum i hubauer zastępuje 0909 34118831822 ta na reaoem zastępuje 0909 34106880073 ta na polskim sklepie zastępuje 0909 Wszystkie te numery to tarcze 348x30 i na różnych stronach pokazuje że to ona zastępuje 34116860909 🤨 Np na https://www.leebmann24.com/nl/en/product/bmw-ventilated-brake-disc-10158681 Tarcza końcówka 3555 jest do każdego ale nie do serii 5 a na sklepie baum.de że tylko do serii 3. A na realoem wogole nie istnieje taka część 😂 Jeżeli wszystkie te tarcze mają ten sam rozmiar i zastępuja się wzajemnie to czym wogole sie różnią ze tyle różnych numerów maja nadane
  2. Czym się różnią te tarcze od siebie? Wg vin powinienem mieć tarcze z numerem 34116860909 takie są niedostępne za to są te 2 inne. Cana identyko jednak dwa różne numery.
  3. No takie ceny u dilera bmw w Holandii. W przyszłym tygodniu mam serwis ale w Niemczech to zapytam jaka cena z montażem u nich, może rabat jakiś też dadzą. Ja musze mieć tarcze 348x30 i 330x20 @kkx5 tutaj nie umiem wogole tarcz textara znaleźć. Klocki nawet ciezko bo nie wszystkie sklepy internetowe maja textara
  4. Za tydzień mam wizytę serwisowa w aso, zapytam ile sobie krzykną za komplet hamulców 😂
  5. Autem nie jeżdżę więcej jak 5 może 6 lat. Minęło już 3 więc obstawiam że za 2 będę zmieniać. Czyli jeszcze jakieś 20 może 30 tys km zrobię tym samochodem. Chce hamulce ktore nie będą biły szczególnie hamując z dużych prędkości na autostradach. I żeby nie kosztowały jakiegoś dużego majątku.
  6. Ate nie była kupowana pod oszczędność ale pod nie pylenie. I tak musiałem wymienić klocki bo było ich już mało. Gdzie mogę te lepsze ceny dostać? Bo wydanie prawie 7000 zł u dilera to 🤨 To już bardziej korci kupić komplet używanych niebieskich zacisków z tarczami i klockami 😅
  7. Po półtorej roku od wymiany klocków na ate ceramic mam mieszane uczucia. Fakt felgi nie brudzą się jak na zwykłych klockach, ale jeżeli chodzi o hamowanie to te klocki aż huczą. W dodatku pojawiły się drgania szczególnie wyczuwalne gdy tarcze są nagrzane. Jak ostygną to drgania zanikają prawie całkowicie. Myślę że te klocki są za twarde i zajechały tarcze OEM. Rozważam wymianę wszystkiego tylko nie wiem na co. Tarcza OEM to koszt €310 za sztukę klocki OEM to €315. Więc wychodzi ze na przednia os muszę wybulić €1000 😂 do tego osobno os tylna kolo €600 ... Szukam alternatywy. Np tarcze zimmerman lub bosch i klocki miekksze np jurid 🤔 co myślicie panowie? Jeżdżę w sumie mało. Około 10 tys km rocznie Cena wychodzi kolo €700 więc ponad połowa mniej niż OEM...
  8. 30 sek przycisk głośności nie resetuje do ustawień fabrycznych, jedynie robi restart reboot systemu idrive 😉
  9. Musi być w connected drive. Pokaz zdjęcie ekranu jak wchodzisz w zakładkę connected. Zresetowałeś idrive? Może nie pokazuje bo poprzedni właściciel jest połączony 🤔
  10. Jedyne co może się telepać w słupku to rurka odprowadzająca wodę z szyberdachu. Jest ona zamocowana na klamerkę, jak puściła to rurka wpada w wibracje.
  11. Trochę źle piszecie z tym otwieraniem drzwi i wyłączeniem radia. Jeżeli czasem gasnie czasem nie to znaczy, że masz te opcje włączona w menu ale za szybko otwierasz drzwi. Tam jest bodajże kilka sekund różnicy. Jeżeli otwierasz od razu po zgaszeniu radio będzie grać. Jak poczekasz kilka sekund (nie pamiętam dokładnie ile chyba koło 3 czy 5🤔) to radio zgasnie .
  12. Temperatura oleju w n55 to w okolicach 110 stopni. Odpowietrzenie układu chłodzenia to wcisniecie na zapłonie pedału gazu do oporu na 10 sekund (temp ustawiasz na max nawiewy na min). Wtedy załącza się elektryczna pompa i odpowietrza układ. Zobaczysz to otwierając korek od zbiorniczka wyrównawczego i będzie leciał z góry strumien płynu. Sprawdź czy nie masz zawalonej chłodnicy w nadkolu brudem po 14 latach bankowo będzie zawalona. Nie uwierzę ze miałeś w tym silniku temp oleju 90 stopni 😂 chyba że jeździłeś krotkie odcinki i nigdy ci się nie dogrzal. Jeździłem f10 535 kilka lat i zawsze wskaźnik temp był w mniej więcej tym miejscu co u ciebie. Po czyszczeniu chłodnicy oleju i zmianie na eurol synergy 0w40 miałem temp koło 105 106 stopni jak dobrze pamiętam. Na 5w30 było 110 114. Kiedyś już o tym pisałem ale za cholere nie znajdę tamtego tematu.
  13. F10 o oznaczaniu 528i miało tylko n53. I to tylko do mniej więcej połowy 2011 roku, później zastąpili go silnikiem n20. N52 był w 523i i 530i na początku. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/BMW_serii_5 To samo jak wybierzesz na realoem 528i Europa to pokaże ci tylko silnik n53 Chyba ze kupujesz jakiegoś z Hameryki, tam montowali n52n
  14. Czyli wiesz już, że żeby poszło dalej musisz jechać szybciej. U ciebie wtedy wywala błąd. Jak na tamtych felgach było wszystko ok to raczej mało prawdopodobne że akurat w czasie wymiany walnęło przy kole. Ale żeby wiedzieć to na 100% musiałbyś założyć tamte koła i zrobić kalibracje. Obstawiam jednak na czujnik w feldze.
  15. @YeeahBunny Rozpędz się do większej prędkości. U mnie kalibracja przy tak niskiej prędkości też nie chce pójść dalej. Dopiero powyżej chyba 80 dalej lecą procenty. Ja to robię w ten sposób. Jadę na główną, zatrzymuje się, włączam reset i rozpędzam się do 100. Na odcinku kilkuset metrów mam 100% i koniec kalibracji. No chyba że faktycznie masz uwalony czujnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.