Maciej. K
Zarejestrowani-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E60 530d 2003
E91 330xd 2007
E46 320d 2001
E39 530d 2003
Osiągnięcia Maciej. K
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Tak dla dopełnienia, informacja od bimmer check Bimmer Check 18.11.2017 do mnie 02.03.04 - 33 553 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu, diagnostyka i programowanie pojazdu 13.08.04 - 61 458 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu 12.10.04 - 74 471 km - czyszczenie pojazdu 11.01.05 - 83 383 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, zestaw naprawczy podgrzewania foteli przód 11.05.05 - 97 036 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, diagnostyka komputerowa pojazdu 16.06.05 - 100 277 km - wymiana silnika (porysowane gładzie cylindrów), kolektor ssący, diagnostyka i programowanie pojazdu 27.10.05 - 119 087 km - uzupełnienie oleju, uchwyt na napoje, klocki hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył, płyn hamulcowy 14.02.06 - 132 660 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu 15.01.07 - 175 933 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, uzupełnienie oświetlenia 11.04.07 - 185 298 km - wahacz przedni lewy 06.06.07 - 192 629 km - piasta koła przód 13.11.07 - 215 498 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, separator oleju, klocki i tarcze hamulcowe przód, płyn hamulcowy, wycieraczki przód 20.02.08 - 225 041 km - uzupełnienie oświetlenia, diagnostyka i programowanie pojazdu 29.05.08 - 238 442 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, kontrola pojazdu 28.08.08 - 250 593 km - wizyta serwisowa bez opisu 14.10.08 - 256 199 km - wizyta serwisowa bez opisu 16.11.09 - 158 866 km - wizyta serwisowa bez opisu 10.08.10 - 190 302 km - wizyta serwisowa bez opisu 19.10.16 - 317 146 km - serwis olejowy, olej, filtr paliwa, kontrola pojazdu Ostatni odczyt z kluczyka - 317 147 km Auto ma do wykonania darmową akcję serwisową na poprawienie mocowania klemy plus akumulatora. 12/2010 - szkoda komunikacyjna w Polsce na kwotę ok. 1500 PLN
-
Dla człowieka HDD: z tego co pamiętam: Do wymiany była maska i zderzak, pas przedni z chlodnicami ta belka za zderzakiem, sanki czy tam łoże pod silnikiem. Mocowanie belki z lewej strony ugielo się o kilka cm. Silnik był wyciągany żeby wymienić te sanki pod nim. A jako że nie jestem technologiem budowy aut to nie wiem czy to było potrzebne czy nie, zaufalem warsztatowi że tam trzeba. Jako że już silnik był wyciągany to powymieniane były elementy do około co podpadalo wzrokowo. Z tych ważniejszych rzeczy to kolektor ssacy, koło pasowe oraz jakiś gumowy łącznik za skrzynia czy wału. Błotniki zostały te co z fabryki wyjechały i reflektory tak samo. Co do reflektorów to niedawno wysłałem je do regeneracji i zostały wymienione na nowe klosze, oraz zarniki. Tyle z rzeczy co pamiętam co i tak jest moim zdaniem dobrym wynikiem zważywszy na to że było to tak dawno :)
-
Dziwne ze nie pamiętam co dokładnie było robione 7 lat temu... Nawet nie wiem co odpowiedzieć, szkoda że człowiek nie ma pamięci podręcznej bo by wszystkie szczegóły zapamietywal. Jestem ciekawy czy szanowny Pan pamięta to było 7 lat temu 13 kwietnia że szczegółami. Śmieszne, w sumie to dobrze że się nie spytałem Jaś wtedy była pogoda bo jakbym tego już nie wiedział to na pewno auto trumna :) Pozdrawiam Pana pamięć absolutna :) Maciej
-
W sumie tak, pewnie teraz powinienem się ukamieniowac za to :) tylko ten co nic nie robi jest nieomylny. Trudno dałem się zfrajerowac, jakoś muszę z tym żyć.. Haha żeby w życiu ludzie mieli tylko tego typu problemy. Nie jestem z tego powodu szczęśliwy ale nic na to nie poradzę. Z pozdrowieniami Maciej
-
Tak tylko widzę jakieś dziwne posadzenia że auto zostawia w mniemaniu niektorych 4 ślady na drodze jest pewnie zrobione z 3 e60. A jak ja staram się odpowiedzieć na te pytania na które znam odpowiedź bądź cokolwiek pamiętam to zaraz oczernianie. Żeby chociaż 1/4 użytkowników aut inwestowania w nie tyle co ja to na drogach byłoby zdecydowanie mniej incydentów. Co do ograniczonego zaufania to z pół roku temu zakupiłem e39 z Niemiec od policji kryminalnej I nawet auta a oczy nie widziałem. Tyle co mi zdjęcia przysłali. I opis auta dali. A niby w momencie kupna miała 160tys. :)
-
Witam, Jeszcze mam zdjęcia z koronacji Chrobrego ;) Nie wiem jak z dedukcją faktów , ale skoro napisałem, że pytałem serwis (wtedy autoryzowany) o zdjęcia/zakres prac naprawy to w domyśle sam nie posiadam takowych. Przykro mi, że nie jestem chomikiem co takie rzeczy trzyma tyle czasu. A jakbym miał coś do ukrycia to nawet bym o tym nie wspomniał czyż nie ? chętnie bym pokazał FV za tamta naprawę, jednak nawet takich dokumentów nie trzyma się dłużej niż ustawowe 5 lat, a wszystkie FV za naprawy do 5 lat wstecz na życzenie mogę wyciągnąć od swojej księgowej. Podnoszenie głosu, że silnik był wyciągany to już jeżdżący złom jest dla mnie śmieszne. Sam mechanik bmw miał problem żeby cokolwiek zobaczyć czy było coś rzeczywiście robione, dopiero jak mu sam wskazałem miejsce gdzie było puknięte stwierdził, że rzeczywiście. Poza tym nie wiem jakim trzeba by być imbecylem dając auto trumnę swojej ciężarnej żonie, żeby woziła do tego jeszcze drugie dziecko. z pozdrowieniami Maciej
-
Witam, Niestety zdjęć sprzed naprawy nie posiadam. Próbowałem z bendargowa wziąć ale powiedzieli ze nie maja. Chociaż z tego co kojarzę to jak to auto przyjmowali to robili dokładną dokumentację. Auto robiłem dla siebie a nie na handel jak co niektórzy sądzą. BMW top service, jak do ich przechodziłem i w sumie dalej tak twierdzą są dalej autoryzowani, auto robione na oryginalnych częściach, komputer połączony z centrala bmw w Niemczech, nie mam powodów podejrzewać ten serwis o brak autoryzacji. A jak jest prawda to wiedza tylko oni. A jak ktoś jest malkontentem to jego sprawa. :) Pozdrawiam Maciej
-
Witam, Zaciekawiło mnie zdjęcie pokazane przez zainteresowanego apropo przebiegu, a że był to zrzut z forum to wszedłem i ciekawe rzeczy się dowiaduję. Po pierwsze tak kupowałem auto od handlarza z Chojnic, niestety jedyne co było okolicy to 20km stacja do pomiaru geometrii gdzie też się udałem. Z geometria było wszystko jeszcze w normie mimo uszkodzonego przodu. Po drugie silnik był wyciągany z tego co pamiętam bo (nie pamiętam określenia wózek albo sanki pod silnikiem) nadawały się do wymiany a w związku z czym od razu wszystkie części wokół silnika zostały wymienione na nowe łącznie z kołem pasowym kolektor em odlotowy I łącznikiem gumowym wału. Auto było naprawianie w bmw bedargowo i na tamten cz as posiadali autoryzacje. Kwota tamtej szkody wyniosła mnie 20-30tys zł. Ktoś napisał że tył pewnie też był robiony, a i owszem w mojego brata ktoś stuknal i zderzak był wstawiany nowy również w bedargowie. Wracając do licznika. Dzisiaj to ja też jestem mądrzejszy i wiedza i technologia się posunąć do przodu i sam kupując e91 sporo się naszukalem zanim kupiłem coś dobrego. Ale 7 lat temu trochę to inaczej wyglądało. I tak wiem powinienem sprawdzic ale tego nie zrobiłem. Mój błąd. Ktos mi zarzuca że robiłem auto po lebkach, śmieszy mnie to po prostu :) auto od początku jest serwisowane w bardzo dobrej firmie bmw top service (od kiedy w zasadzie się otworzyli) z tego co mi mówią to są autoryzowani przez Niemców i każda naprawa jest rejestrowania na serwerze w Monachium. A proszę mi wierzyć że na prawdę dużo serca i pieniędzy wsadzilem w to auto. Nie mówię że jest idealne bo takie to w salonie stoją.swoja droga dzisiaj zainteresowany wziął je na przegląd i wyszło że wahacz tylni lewy górny do wymiany jest i dwie tuleje w przednich wachaczach. Zero wyciekow z silnika turbiny etc. Jakieś pocenie na vacuum pompie i na wybieraku skrzyni co ponoć jest w każdej bmw z manual em. A i jeszcze pasek do wymiany oo olej z vacuum na niego poleciał. Ktoś się wtryskami interesował, otóż były wysłane do jakiegoś zakładu w Polsce i są w idealnym stanie, co reszta serwisant z bmw potwierdził podczas dzisiejszej diagnozy. Żona pozdrawia bo się usmiala jak jej przeczytałem wpisy. Tak dla zainteresowanych z ostatnich wymian było to: ibs, klocki tarcze, wezyki elastyczne od hamulców, końcówki drążków, koło pasowe i kolektor ssacy z tego co na tą chwilę pamiętam, do przeglądu i regeneracji były wtryski, turbo pompa wysokiego, magistrala Jakby ktoś miał jakieś pytania to proszę pisać, chętnie na wszystkie odpowiem bo nie mam nic do ukrycia. I wypraszam sobie dziwne komentarze pod moim adresem bo nie szczedzilem pieniędzy na ten samochód jak i na żaden jaki posiadam. Jeżeli uważacie że mało chce za to auto to czekam na propozycje :) Z pozdrowieniami Maciej