Skocz do zawartości

Wojtas2012

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 530xd 2006 ,BMW X3 3.0d

Osiągnięcia Wojtas2012

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To oświeć Nas jak wiesz gdzie tkwi problem
  2. Witam Wężyki podciśnienia wymienione , filtr oleju nowy i dalej to samo
  3. Witam i zlokalizowałes już nieszczelnosc w układzie podciśnienia? Bez ściągania kolektora się nie obejdzie
  4. Dobra ,to zrzucamy kolektor i sprawdzamy wszystkie wężyki podciśnieniowej
  5. Sorry po wymianie rozrządu
  6. Jak będzie wakuupompa ,to mega zbieg okoliczności ,te same auta silniki ,rocznik itd i obie historię zaczynają się po wymianie silnika...hmm
  7. Widzisz jedni mówią że powinnien być silikon ,drudzy że nie ,jak wymieniałem pompę wody był też dylemat ,dałem bez i jest ok.
  8. Bedziesz wymieniał wakuupompe ?
  9. Witam , w którym miejscu zatykales przewód od wakuupompy ?zaraz przy wyjściu od wakuupompy czy ściągałem przewód od Serwa tam gdzie Ruscy na filmiku? Wydaje mi się że u mnie winna jest uszczelka pod pokrywą zaworów , jak dokładnie obejrzałem dekiel z latarka od góry zauważyłem że wychodzi w niektórych miejscach silikon ,a to znaczy że zostawili stara uszczelkę i zaciapali ja silikonem ☹️,szkoda.Jak zatykales przewód wakuupompy przestało lecieć również z bagnetu oleju? Najlepiej byłoby wymienić wszystkie przewody podciśnieniowe, ale wydaje mi się będzie może lepiej ale problem całkiem nie zniknie, filtr oleju wymieniłeś? Ja kupiłem nowy ,ale w poniedziałek jadę do mechanika ,niech zrzuca dekiel zaworów daje uszczelkę bez silikonu i wtedy wymienię olej .Pozdrawiam
  10. Dzięki Mnichu za Twoje wskazówki ,mam nadzieję że mechanik będzie na tyle wporzadku i podejmie się racjonalnego szukania usterki a nie wyrzuci mi połowę silnika i narazi na spore koszty.MYslisz MNichu że ta uszczelka pod pokrywą rozrządu podwinela się ,bo rzeciez powinna być nowa podczas wymiany kompletnego rozrządu?
  11. Mam nadzieję że to nie będzie nic poważnego,będziesz sprawdzał sam czy oddajesz auto "magikom"?
  12. Panowie ,może Wy macie jeszcze jakieś pomysły jak Nam pomóc?Pozdrawiam
  13. Niby tak ,tylko ma też młodego ucznia ...a aut mnóstwo i na pewno nie obsłuży osobiście wszystkich aut, tak więc myślę że mamy ten sam problem, a czy mi wymieniał fachowiec a Tobie nie to już mało istotne ,zjebane jest coś i tyle ,mam swoją teorię do tego co mogło się stać ,wydaje mi się że najpierw źle założyli łańcuch i odpalili a tłok trochę podgial zawory ,cóż chciałbym się mylić ale słabo to widzę ,wątpię żeby mechanik się przyznał że coś zepsuł, jak podjechałem do niego i waliło z bagnetu to według niego normalne ,sądzę że on wie że coś spiepszyl .Generalnie spec od BMW jeżdżę do niego 60 km w jedną stronę robi tylko Bmki i lipa ,nie ma zasady .Zamiast cieszyć się jazdą stoi w garażu ,aż mi wstyd ,wcześniej tak się cieszyłem Bmkami (już 3) zachwalalem i czarna [BAD].wymiana z kołem pasowym kosztowała mnie 4200,także myślę że szybko nie odpuszczę . Z serwisu BMW mówili że silnik dojechaniu powiem Ci że prawie im uwierzyłem pogodziłem się do momentu jak nie przeczytałem Twojego Postu aż mi się czerwona lampka zapaliła , nie dopuszczałem faktu że takiemu fachurze może coś się przydarzyć a jednak CHyba Może .Także turbo chcieli wymieniać , spuściłem olej do połowy stanu , chciałem zamontować na tym krótkim wężu który wchodzi z odmy do zasilania IC odmę od opla też tak robią ale odpuściłem ,olej chciałem zmieniać może za dużo gazów wytwarza (ale leje oryginalny.Motul5w30), powiem Ci że człowiek zaczyna myśleć irracjonalnie odrzucając logiczny tok myślenia, aha myślałem że może walki rozrządu się wytarły bo w tych nowszych 231 konnych silnikach mamy już rurkowe walki ,które nie są już tak odporne jak w starszych silnikach .Pozostajemy w kontakcie ja do swojego mechanika dzwoniłem że auto zostawiam jutro ale nie odbiera ,ale pomimo to mu zostawię ,Przyczynę trzeba ustalić Pozdrawiam Cię głowa do góry ,wiem łatwo mówić...
  14. Też tak myślę ,że może rozrząd jest minimalnie przestawiony i może zawory się nie domykają i dmucha.Tez już spotkałem się z opinią że to normalne ,ale ja sądzę że w takich ilościach jest nie do zaakceptowania.
  15. Nie mierzyłem ,auto nie miało tych objawów przed wymianą ,także nie sądzę że silnik jest już tak dorzniety że ma przedmuchy ,jutro oddaje auto do mechanika który wymieniał rozrząd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.