Skocz do zawartości

Piokow

Zarejestrowani
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Był G30 530e, jest 520e LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piokow

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zwykle narzekam na BMW ale teraz raczej powiem ze klima dziala ok . Jedyny jej problem to temperatury w okolicach zera plus gdzie parowanie szyb jest wkurzające. Ja bym poszukał problemu dyskomfortu w .....zdrowiu kierowcy ( ciśnienie, metabolizm i inne ). Jak tutaj ok i przebadane to wszelkie kierowanie nawiewów prosto na głowę, korpus czy najgorsze! nogi potęguje efekt dyskomfortu. Jak to nie pomoże to pozostaje zakup hybrydy lub elektryka następnym razem. Wsiada sie wtedy do chłodnego auta i jedzie po prostu :)
  2. Piokow

    G30 restrykcje

    Dobrze że nie wypowiedzieli Ci umowy leasingu. Znam niestety przypadki ze tak się dzieje ale to przed odbiorem auta tylko.
  3. Piokow

    G30 restrykcje

    Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry? Co najwyżej możesz zrobić z 520e 530e. Tak jak podnieść moc dotychczas z 530e o jakieś min 60-100km (bo tam jest silnik 2.0 ustawiny na 190km, który jeździ też w 530i i standardowo ma 252km). A 545 to już 3.0 benzyna więc chip tego nie przeskoczy ;). A co do Diesli. To 518 ma 150 najsłabszego diesla. Mam takiego w X1. Do X1 wystarczy. W piątce bym się obawiał wiedząc jaka jest różnica między 520d a 530e. ciekawe jak sie 520e bedzie poddawał zabiegom. jezeli to ten sam silnik skastrowany do 163HP co w 30i to nie powinno byc problemu z wyciagnieciem podobnego wyniku co poniżej. BMW chyba poszło po minimach bo jak 530e dali inne przełożenie dyfra od 530i to w 520e przełożenia sa identyczna jak w 530e. Tak samo sa identyczne hamulce z 530i te wieksze. Wykres mocy 520e jest dokladnie identyczny jak 530e az osiagnie 200HP i nagle jest stół az do konca. CHIPTUNING BMW G30 530e 252HP/420Nm - STAGE 1 ECU: Bosch MG1CS003 Read/Write: AT Bench Tuning Results: 369HP 556Nm
  4. Piokow

    G30 restrykcje

    Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry? Oczywiscie :) taki skrót myślowy nawiązujacy do uzyskania podobnej mocy i momentu. 2 cylindrów nie doklejamy :)
  5. Piokow

    G30 restrykcje

    Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)
  6. Piokow

    G30 restrykcje

    Mając w podpisie g20 juz należysz do podludzi więc do momentu upgrade powinienes tylko czytac :) , każdy prawdziwy member tego forum urodził sie z kluczykiem do BMW5 w rękach i listą extrasów długą na kilometr :)
  7. Hej, Ja miałem i w zimie zasięg to jakies 25km w lecie do 30km przy normalnej jezdzie razem z ruchem ulicznym. Po lifcie z 12kWh akku jest lepiej i 40km teraz w zasadzie bez problemu.
  8. Piokow

    G30 restrykcje

    Niestety ale bardzo dużo osób ma opcje w samochodach o których nie ma pojęcia że są albo ma bo ich stać i używają ich tylko aby pokazać sąsiadowi lub koledze od pifka :)
  9. Piokow

    G30 restrykcje

    Dobra wiadomość napewno będziesz zadowolony z tego upgrade’u. Ja tak jak kolega wyżej uważam, ze dla mnie nie ma lepszych siedzeń od komfortowych. Mam podstawowe w X3 i są słabe. Nie miałem okazji siedzieć w sportowych, ale po wypróbowaniu jazdy w komfortowych to była pierwsza opcja w konfiguracji. Nie wykluczam ze sportowe tez są spoko, ja mam generalnie problem z dobraniem idealnego fotela pod 190 cm wzrostu. Mam nadzieje, że te terminy w końcu odpala bo już nie mogę się doczekać :D siedzenia w X3 sa znacząco inne niz w G30 .
  10. Piokow

    G30 restrykcje

    LCI G30 cooł ? Sorry, przód wygląda jakby to była składanka z 3 pomysłów i jeszcze kompletnie oderwany od reszty nadwozia. Ale to sprawa gustu. Ja chętnie bym oddał za poprzedni przód. Natomiast tył jest fajny nie zaprzecze.
  11. Czy mogę uprzejmie prosić o rozkodowanie ? WBA31BK050CJ73012 Dziękuję :)
  12. Hej, Mój post zniknął więc ponawiam. Jak mogę sprawdzić jakie zawieszenie mam w g30. Zamówiłem standard a w porównaniu do poprzednika w zasadzie bliźniaka jest bardzo sztywne. Mam podejrzenie że z braku laku wsadzili jakiś extra sport. Pozdrawiam
  13. Miałem HiFi w poprzednim aucie G30. Szukałem róznych rozwiązań na upgrade na forach zagraniczncyh. Głownie pisali o wymianie wooferów że to ma sens. Next stage to było prucie wszystkiego aby jakis efekt sensowny wyciagnąć.
  14. Moje dzieko mówi że jest ciszej w kabinie. Mi tez sie tak wydaje. Chociaz prze jeżdzie na prądzie wydaje mi sie że jest tak samo. Tam wydech miał realnie z 50tyś wiec tez mógł sie podgłośnic już. Co do audio to naprawdę mam wrażenie że doszedł tylko ten Surround z takich odczuwalnych kwestii. takie pierwsze wrażanie. Może później cos innego wychwyce. Ja jestem zadowolony bo jak mówiłem jak sie przesiadam z samochodów znajomych to jest przepaść i była wtedy tez przepaść.
  15. Powiem szczerze nie jestem audiofilem ze słuchem ponadnormatywnym jak większośc tutejszych grupowiczów :) więc nie odniose się do tego profesjonalnie. HK ma jakis niby processor Logic Surround i głosniki w tylnich drzwiach , HiFI nie ma. W porównaniu do innych pojazdów którymi jedziłem przez ostatnie 4 lata uważam ze HiFi BMW było bezkonkurencyjne. Ale jak wspomniałem to wrażenia subiektywne. Nie brałbym HK ale po prostu było w pakiecie i tak wyszło i chyba dobrze bo jakos polubiłem ten Surround( tak wiem Surround jest dla cieniasów muzycznych) . To co moge napewno powidziec to bazowe audio w nowym X3 to szmelc nawet jak dla mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.