Skocz do zawartości

Leeo

Zarejestrowani
  • Postów

    478
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540ix luxury
    G20 318i mpakiet
  • Zawód
    Doc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leeo

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Oj różnicę słychać bardzo wyraźnie poczynając od odpalenia, na pracy na jałowym i potem dźwięku z jazdy. Mam w domu 2.0 r4 w G20 i 3.0 r6 w G30. Popisałem z Wami i zacząłem myśleć o zmianie zamówienia na inny silnik, ale jakieś 2 tygodnie temu bmw znowu podniosło ceny za silniki. W x3 o 5tyś, w x5 o 8tyś. Uznałem to za znak i pozostaje przy 30d. Lipa tylko, bo różnica między moją a m40i czy m40d to jakieś 10-15tyś, a dodatkowo miałaby deskę w skórze, pakiet schowków, zawieszenie m adaptive, mechanizm różnicowy względem mojej.
  2. Siemka, wydaje mi się, że to dolot po prostu przy większych obrotach. Jak się rozgrzeje to posłucha czy przy deptaniu gazem tam też nie słychać zasysania powietrza. a poza tym zadowolony z autka? 🙂 widzę, że podobny config jak ja rozważałem. Jaki wziąłeś zawias?
  3. Dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami 🙂 tak z ciekawości - jak wygląda zużycie adblue? W serii 5 dwulitrowy diesel wymagał dolewania raz na 20-30tyś, podobnie jest w 30d? Czy w 30d jest jakieś syntezator dźwięku silnika? Jakie koła wziąłeś? 20 bez RF? Plusem 30d nad 40d są jeszcze lasery tylko za 3,5tys dopłaty względem adaptacyjnych, warto?
  4. Hej, też zamówiłem w grudniu 30d i odbiór kwiecień/maj. Moja ma iść do RPA. Do USA podobno idą te ze skórą indywidual lub kolorem tanzanite. X4 robione w USA, a większość x3 w RPA.
  5. Sam się mocno miotałem między 30d a m40i, bo różnica przy wyposażonej 30d wychodzi naprawdę niewielka, około 16tyś. Tylko w m40i przestraszył mnie zawias. X3 wg mnie na mpak jest za twarde. Niestety w m40i trzeba dopłacić za m adaptacyjny zawias, który też wg różnych youtuberów jest za hardcorowy do suva. Mam teraz 540i i ten silnik to marzenie, ale do suva to sensowniejszy wydaje się 30d. 20d daje radę do 90-100km/h, potem już dość mocno się męczy z oporami.
  6. Tak, jeździłem 2.0d xd. Ciężko mi odnieść się obiektywnie do 518d, bo już prawie rok bez niej, ale odniosę się do x3 20d xd, którą jechałem bezpośrednio przed g60. Głupio zabrzmi, ale mi x3 wydawała się lepiej wyciszona niż g60. A pamiętam, że kiedyś hejtowałem ten model właśnie przez porównanie do g30 518d i ogromną przewagę g30 pod względem komfortu, jakości i niewielki ubytek na dynamice jazdy względem 20d w x3 i w 518d rwd. Teraz jak wsiadłem do 540 na komfortach, to różnica była dużo bardziej widoczna. Wysiadłem z jazdy próbnej i oboje z żoną spojrzeliśmy na siebie i poza oczami handlowca padły te same słowa „do bani”. No kurcze, naprawdę chciałem się przekonać do g60, próbowałem 3x. Nie mogę. Liczę na to, że jak będą leciały z naszej strony te niepochlebne opinie, to może zrobią mini lifting i coś się zmieni w jakości, a jak nie to przede wszystkim w cenie. Choć już teraz wydaje się, że niedługo wskoczą dobre rabaty… chyba że narzekających nie aż tak dużo jak mi się wydaje 😉
  7. Leeo

    Rabaty na nowe X3

    Też słyszałem od handlowców, że połowa roku, a pod koniec już może będą w salonach. Tylko pytanie czy będzie taką tragedią jak nowa 5 pod względem braku jakości i wysokiej ceny za podstawowe modele…
  8. Dodam jeszcze słówko od siebie. W sobotę pojechałem się jeszcze raz przekonać do nowej 5… wyszło tak, że x3 była fajniejsza od nowej 5.. bardziej cicha, mimo 190KM i masy jechała lepiej niż 520xd. Totalnie mnie rozczarowała seria 5, ponownie. Natomiast to nie nowość, ale nowością dla mnie była wymarzona dla mnie x5. Po lifcie - daszki też plastikowe, uzy drzwi też bez floku/filcu, fotele sportowe identyczna jak w nowej 5, wg mnie ciaśniejsze niż w g30, panel po prawej przy idrive tak samo tandetny, dotykowy.. dzizas… już widzę jaka będzie nowa x3. Po tych jazdach chyba skończę na x3 m40i.. ostatni analogowy Mohikanin skoro już nie ma g30.
  9. Leeo

    Rabaty na nowe X3

    Hejka, coś może się zmienia się odnośnie rabatów? Widziałem, że wskoczyły oferty x4 z rabatem 16% i x3 m40d z rabatem 18% bez finansowania. Ta ostatnia w inchape z obowiązkiem zakupu kół zimowych. Wehyr, w Twoje źródło dzwoniłem i dostałem informacje, żeby tam brać bo dobry rabat, a normalnie jest niższy. Zatem czy 18% bez finansowania to dobry rabat na schodzący model x3? 🙂 Tak na marginesie, jeździłem w weekend x3 na serynym zawiasie i fotelach sportowych. Dla mnie bajka! Wcześniej pisałem o przedlifcie z zawiasem m i adaptive i fotelami sportowymi z prawidziwą skórą. Wg mnie bardzo niewygodne, a po lifcie wydają się lepsze. Zawias M jest nie dla mnie chyba 🙂 Z ciekawostek jeździełem x3 20d a potem od razu 520xd nową - maaaasakra. X3 była bardziej cicha i lepiej się zbierała mimo gorszych osiągów na papierze. Choć śmigam seriami 5 od 2019r, to ta nowa sprawiła, że mimo radosnych zmienię chyba na x3 🙂 X5 mimo fajnych rabatów nadal za droga 😉
  10. Leeo

    X5 LCI 2023

    Hejka, kręcę się i kręcę przy x5 i może w końcu coś z tego ukręcę 🙂 Podpowiedzcie: - ile czeka się mniej więcej na x5 30d - jakie największe rabaty przy zachowaniu promoleasu udało się wywalczyć - myślę o 30d, z uwagi na spalanie i traski, teraz w 540i jest akceptowalne, ale suv to pewnie ze 3 litry w górę średnie pôjdzie… sporo tylko teraz produkcji na YT o awaryjności 6cyl diesla i srogich naprawach.. ja oleje zmieniam co 10tyś, tylko czy to wystarczy - no i czy bieda wersja x5 może być fajna? Myślałem o dorzuceniu tylko pakietu m i harmana, bo reszta w serii wydaje się być wystarczająca
  11. Czytam Was i mam takie same opinie na temat g60. No próbowałem się przekonać, ale czegoś mi brakuje i też chyba najbardziej poczucia jakości przy tej srogiej cenie. Nawet same linie nadwozia, przetłoczenia w g30 są fajniejsze. Moja 540i co prawda już na zimówkach, ale jeszcze człowiek się odwraca z uśmiechem odchodząc od auta 🙂 Natomiast zaczyna boleć fakt, że g30 na drogach mocno przybyło, szczególnie przedlifów i nie ma już wow. Patrząc na te chore ceny g60 już chyba warto trochę dołożyć i brać x5 30d. W podstawie ma już sporo i taka wersja wyposażona do codziennej jazdy w mpakiecie i z harmanem oo rabacie, który teraz wynosi około 10-12% wyjdzie 370-380tys. No ale jednak 6 cyl i x5. Szkoda, że od początku listopada poszły w górę pakiety serwisowe i gwarancyjne. Tam to już boli. Gwarancja na 5 lat 24tyś. pytanie czy coś może być taniej. Czy wrócą czasy złotych wyprzedaży w marcu i kwietniu. Wydaje się, że auta zaczynają trochę zalegać, szczególnie te powyżej 330 tyś. A teraz już nawet x3 z 20d po tyle potrafią chodzić.
  12. Wszystko ze smakiem i na sportowo 🙂 Jest pięknie 🙂
  13. Piękny konfig, mój ukochany kolor i bajeranckie wnętrze ! 🙂
  14. W Wawie w inchape mówili, że będzie r6 diesel. Tam też przekazali, że te pokazowe egzemplarze przedprodukcyjne miały słabe materiały, a produkcyjne będą już lepsze. No, ale obejrzałem ten filmik z Kanady, to kurcze, mimo tego, że nie da się dotknąć, to jakoś tak sprawia wrażenie mocno plastikowego feel'u. Ja na razie zostaje z 540i, chyba słusznie trochę poczekać jak rozwinie się sytuacja.
  15. Ja mam dylemat. Kolega chce ode mnie odkupić 540i w uczciwych pieniądzach, a ja brałym g60, ale w 2.0xd. Jezdzilem 4 lata g30 518d i mimo hejtów dalej milo wspominam to auto i miała kilka niezaprzeczalnych plusów 🙂 g60 to teraz 10% rabatu i promo leasing. Czy ktoś słyszał lepiej? czytam Was to widzę po większości głosów, że z r6 nie warto zmieniać, tylko jeżdzę 5ty tok g30, najpierw 518d, teraz kilka już miesięcy 540i i cholera jakoś brakuje innowacji 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.