też tego się obawiam , przecież BMW jako korporacja to nie Caritas, tylko cholernie sprawna maszyna do robienia kasy weźmy np. mój przypadek , a więc : a- czemu dealer BMW ma stracić sprzedając mi auto z rabatem 12% gdzie w obecnej sytuacji nie dając w ogóle rabatu , a jedynie pewny termin produkcji ,będzie miał kolejkę klientów ? b- czemu koncern BMW ma sprzedać mi samochód w cenie wyraźnie niższej od obecnej - tylko ponieważ podpisałem umowę w dobrych czasach przed wojennych- ? c- czemu BMW Bank ma mniej zarabiać sprzedając mi auto z oprocentowaniem około 106% , gdzie obecnie jest na poziomie 130% ? - tylko ponieważ podpisałem umowę w dobrych czasach ze stałym oprocentowaniem - ? oby żebym się pomylił , i stąd pytanie : czy ktoś z kolegów odebrał w ostatnim miesiącu auto zamówione wraz z podpisaną umową leasingową ze stałym oprocentowaniem w BMW CL w 2021 ? Hej, ja zamówiłem 540i w Lublinie u kolegi, rabat dostałem naprawdę fajny, podpisałem prom leasing ze stałą stopą w październiku 2021( 102,85%, warunki to 25% wpłata, 36m, 1% wykup ) ... Auto miało się nie wyprodukować bo zamówiłem chyba wszystkie opcje w restrykcjach....odebrałem 11.02.2022 oczywiście z leasingiem promocyjnym, rocznik 2022. Nie umiem wkleić tu wyposażenia wiec podam VIN, chętni mogą zobaczyć co się wyprodukowało, z tego co pamiętam to konfg na ponad 470 tys VIN: WBA71BJ010WX65685 Jak tak sobie czytam Wasze posty to chyba miałem farta ;-) pozdro i cierpliwości