Skocz do zawartości

Kwast.

Zarejestrowani
  • Postów

    298
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11 530d xdrive m-performance
    Było
    e46 330d
    e53 4.4i 2001r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kwast.

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nie, po prostu xl bez rf. Zapomniałem dodać że mam x-drive.
  2. Nie, po prostu xl bez rf.
  3. Witam powiedzcie proszę czy ktoś montował opony XL do zawieszenia adaptive drive zamiast RF. Gdzieś otarłem się o wypowiedź (nie mogę znaleźć ) że o ile do zwykłego zawieszenia opony XL poprawiają komfort , to już do AD już jest lipa .
  4. To nie wiele, jak autostrada do 130km/h?
  5. Szybkie pytanie o spalanie 4.8… ile? po trzech latach myśle nad powrotem to v8, miałem e53 4.4, jak to wyglonda u ciebie ?
  6. Że wam się chce jeszcze w tak stare auta iść … Żeby to jeszcze v8 to bym zrozumiał .
  7. To już rozumiem dlaczego masz Nick Borsuczek ,a nie Borsuk :)
  8. Musisz doczytać więcej info. Opona rft nie ma związku z bezpieczeństwem. Jeśli rozpatrujesz bezpieczeństwo jako dojazd 10 km na kapciu to tak - jedyna zaleta. Opona rft to tylko i wyłącznie cięcie kosztów, bo aucie nie trzeba projektować wanienki na zapas, nie trzeba go wozić. Auto jest lżejsze i bardziej ekonomiczne w testach o te promile. BMW M nie dostaje run flatów tylko normalne opony :cool2: Zazwyczaj na jeden stopień wyższym profilu, żeby tej gumy było więcej. Lub są zwyczajnie szersze dla trakcji. To nie tak, że im mniej opony tym auto bardziej sportowe - przykład 3er 255/30 R19, gdzie na rft jest to kamieniem a nie radością z jazdy. Opona RFT jest twarda, wpływa na szybsze zużycie elementów zawieszenia, pogarsza właściwości jezdne pojazdu, bo opona winna wykonywać pracę a nie być kamieniem i zwalać wszystko na układ zawieszenia. Jest oczywiście droższa. W czym przewyższa xDrive standardowy napęd? Mamy sezon wiosna lato. Auto więcej spala, wolniej przyspiesza, droga hamowania taka sama. Za napęd w fabryce trzeba dopłacić. Jeśli nie mieszkamy w warunkach Południowej Polski to xDrive nie jest potrzebny. Owszem przydaje się, ale ile czasu w roku. Nie mów mi też, że napęd na tł nie radzi sobie z tą ogromną mocą aż 200 KM, to nie przejdzie. M5 jest RWD :8) Tam ktoś wspominał o SZYBKIM POKONYWANIU ZAKRĘTÓW w 2t kolosie z mocą 200 KM - no bez takich. Zakręty czy xDrive czy bez pokonuje równie skutecznie. Nie róbcie z tego niepełnosprawnego auta. Podstawą opony. Także są zwolennicy xDrive jak i standardowego napędu. Są zwolennicy rft i normalnej opony. Brunetki vs blondynki itd., ale nie przekonuj na siłę. PS. na bimmerpost, czyli największym forum entuzjastów USA a nie niedzielnych używaczy BMW w Minnesocie, 90% jak nie lepiej wywala rft przy pierwszej zmianie opon. Nie na podstawie info pisze swe wywody a z doświadczenia. Jadąc autostradą łapiąc gumę mając RF nie ma wpływu na bezpieczeństwo? Ciekawe… Wjeżdżając w większą kałużę przy prędkości nawet 90km/h podczas wyprzedzania (to tylko przykład ), x-drive nie ma znaczenia? Ciekawe… Ja sam ostatnim latem wjechałem w dziurę w centrum Marsylii przy prędkości 60km/h rozcinając oponę na 5cm i 1cm głębokości przejechałem 80km autosrdą bez żadnych oznak(powietrze nie zeszło ). Ciekawe jak by wyglondała moja felga w tę piękną upalną niedzielę w środku lata(40st)? Słabo to widzę na poboczu z rodziną i sprzętem plażowym czekając na francuską pomoc drogową. Ja tam widzę same zalety x-drive i RF, poza kosztami jak już pisałem wcześniej. A jak mi za twardo na złej nawierzchni to przełączam na komfort+ ;) A KM mam 300 ,nie 200 jak wspomniałeś wyżej jeśli robi to jakąś rużnicę :) A M5 to chyba wszyscy wiemy do czego służy więc porównanie słabe. Miałem przyjemność tego samego lata polatać 400km po francuskich górach za kierą M3 e92. Gorący asfalt i Michelin pilot sport , hah!! Przy deszczu nie byłoby mi do śmiechu :) Także jakieś tam porównanie mam. Pozdrawiam…
  9. Czy ty czytasz czasami to co napisałeś? Ja cię proszę chłopaku,nie nie pisz bzdur, takie wywody bardziej na FB grupach pasują niż na tym forum. Proszę cię nie zaniżaj poziomu. Ośmielasz się jeszcze dołożyć wyższość opon zwykłych nad RF? Jaka jest poza ceną? Jak to się ma do bezpieczeństwa do czego zostały RF zaprojektowane , tak samo jak x-drive? Pomijając koszta oczywiście. Każdy jeden rodzaj napędu na cztery koła przewyższa napęd na jedną oś i każdy o tym wie a ty twierdzisz że jest inaczej. Naczytają się dzieci i potem powielają bzdury. BMW= będziesz miał wydatki, czy chcesz czy nie to powiedzenie jest prawdziwe , oczywiście można minimalizować wydatki kupując jak najbiedniejszą wersje modelu. Ale przecież nie oszczędność nas skłania do nabywania tej marki,ale przyjemność, bezpieczeństwo i funkcjonalność jaką oferuje ta marka poprzez rozwiązania i myśl techniczną jaką jest RF czy x-drive i dziesiątki innych rzeczy. Ahh, po co ja to piszę? Przecież ty uważasz że nie ma różnicy w napędzie na cztery łapy, a w butach z rynu tak samo można wygodnie biegać niż w adidasach do tego zaprojektowanych ;)
  10. To żeś mnie teraz rozbawił :) Zrezygnowałeś z 540 dla 3litrówki z powodu x-Drive? Hahaha, dobre,dobre…
  11. Jakie pytanie, taka odpowiedź.
  12. Znaczy chcecie powiedzieć że nie ma różnicy w prowadzeniu i bezpieczeństwie , a wynalazek napędu na cztery koła to nieporozumienie? Hmm…? Oczywiście że koszta będą wyższe ale czy nie warte?
  13. Oczywiście że x-drive. Różnica w spalaniu to max 1l.
  14. Nie łatwiej wkleić link z ogłoszenia ?
  15. Sprawdź pływak w baku. Dość standardowa usterka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.