Skocz do zawartości

VilloN

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring 2.5D 2003

Osiągnięcia VilloN

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak orlenowski Mixol. Olej do 2t raz, że poprawia właściwościu smarujące oleju napędowego to podobne też czyści układ wtryskowy. Co do tego czyszczzenie oczywiście pewności nie mam natomiast wiem, że dodawenie oleju na pewno nie jest szkodliwe a wydaję mi się, że silnik chodzi "ładnie" nawet jak jest zimny. Ponieżej wklejam link do flimu, który został nagrany programem do nagrywania ekranu kompa. Przedstawia on przejazd mojego samochodu oraz wartości korekcji podczas tego przejazdu. Start na zimnym silniku, przejazd w warunkach miejskich z prędkością nie przekrczającą 50 km/h. Od 17 minuty test pod obciążeniem czyli na biegu i wcisniętym hamulcu zwiększanie obrotów do około 1500rpm. Mam też film nagrany ręką z mojej perspektywy który ilustruje warunki tego przejazdu. Mogę go wrzucić jeśli miałby pomuc. Bardzo proszę o wypowiedzenie się. https://www.youtube.com/watch?v=tF1q60E6XFo
  2. Lm diesel spulung zalany bezpośrednio do filtra paliwa jakieś 2 miesiące temu, żadnych skutków tudzież efektów nie zauważyłem. Jedyne co robie i co subiektywnie poprwia deikatnie pracę silnika (wycisza na zimnym) to jest dolewanie do paliwa oleju do 2T(około 0,5 do nawet 1l na bak) Czyli raczej teria kulawego wtryskiwacza na 4 cylindrze leci do kosza? Zdaje sobię sparawę, że idealne nie są ale wiadomo samochod nowy nie jest i swoje przeżył, pytanie czy jest konieczność grzebania? Chyba jednak odpuszczę. A do spalania muszę się chyba przyzwyczaić.
  3. Witam. Zakupiłem kabelek i zrobiłem tym razem sam korekcję wtryskiwaczy. Zatem po raz kolejny proszę o wypowiedzenie się, który wtryskiwacz najpilniej potrzebuję regeneracji/wymiany. A może wszystkie są OK i można śmiało śmigać? Ja już sam nie wiem co o tym myśłeć ale na rogrzanym chyba 4 nie wychodzi źle... Silnik zimny, dopiero odpalony: https://zapodaj.net/2e8e639203e45.jpg.html tutaj po dodaniu gazu (chyba nie tak się to robi): https://zapodaj.net/cb62354ed8c81.jpg.html Jak to włączyłem to zaczeło telepać silnikiem: https://zapodaj.net/41de3def0c20f.jpg.html A tu na rozgrzanym: https://zapodaj.net/e7dc96740f36c.jpg.html Wcześniejsze korekty, które wrzucałem były tak jak pisałem na średnio rozgrzanym silniku.
  4. Myślę, że zrobię tak jak mechnik mi podpowiedział, czyli wymienie ten 4 wtryskiwacz i poźniej jeszcze raz sprawdze korekcje, ponieważ jeżeli jeden wtrysk chodzi nie prawidło to podobno komputer też reguluję korekecję na innych wtryskach. Zatem czesto jest tak, że po wymianie tego najgorszego wtrusku polepszają się korekcje na reszcie. Niestety nie mogę sam zrobić korekcji więć nie mam możliwośći zrobienia tego na całkowicie zimnym silniku, aczkolwiek już od dłuższego czasu mam problem z bardzo głośną pracą wtryskiwacza/wtryskiwaczy na zimnym silniku. później się wycisza. Słychać taką charakterystyną twardą pracę silnika zwłaszcza podczas przyspieszania.
  5. Wrzucam fotkę, silnik może nie w 100% ale rozgrzany. Chyba faktycznie lipa jest z wtryskami, ale niech się wypowie ktoś kto lepiej ogarnie ten tamet niż ja. https://zapodaj.net/1da666dc00957.jpg.html
  6. W takim razie muszę znaleźć kogoś z komputerem w mojej okolicy. Jak coś będę miał to też wrzucę. Na razie bardzo dziękuję za pomoc.
  7. Witam serdecznie drodzy Forumowicze. Zrobiłem test przelewowy wtrykiwaczy w wojej e39 525d 163KM. Bardzo proszę o jakięś informacje czy wtryski mogą nadawać się do regeracji? Pytam ponieważ moja e39 wypłuła po chipsie 187KM z lekkim dymieniem co jest wynikiem raczej średnim. Dodam, że silnik odpala bardzo dobrze, chodzi równiutko i cicho, nie dymi na biało jedynie tak jak wspomniałem przy ciśnięciu lekko dymi na czarno. Jedyny problem jaki widzę to wysokie spalanie średnio 10l na 100km przy wskazaniach komputera rzędu 8,5l. Wynik taki uzyskałem z łącznego przebiegu 700 km z czego ponad 400 to trasa reszta cykl bardziej pozamiejski. Skrzynia automat. Czas trawania testu 1 min i 20 sek - nie miałem większych strzykawek. Wężyki równo docięte na 7ml pojemności. Bardzo proszę o jakieś informacje. Fotka: https://zapodaj.net/37d0659ac302c.jpg.html
  8. Siemanko Bawarczycy! Ostatnio przeglądając sobie internet w poszukiwaniu czegoś co by tu można kupić do swojego BMW spotkałem się z czymś takim: http://vi.vipr.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=200974874575&t=1510303560000&tid=7710&category=174119&seller=www*kolumbus24*com&excSoj=1&excTrk=1&lsite=77&ittenable=false&domain=ebay.com&descgauge=1&cspheader=1&oneClk=1&secureDesc=0 Czy ktoś z Was ma coś takiego, zna lub widział? Rozumiem, że skoro mam radio z TV 16:9 to plug and play sobię to wmontuję i potem bez problemu będę mógł podłączyć sobie kamerkę cofania lub zewnętrzny odtwarzacz i oglądać na monitorze BMW.
  9. VilloN

    Radio e39

    Witam serdecznie, podepnę się pod temat z moim problemem. Samochod BMW E39 525d Touring 2003r. Radio z navigacją i TV, z dużym wyświetlaczem. Problem polega na tym, że jakiś czas temu moje radio raz grało raz nie, wszystkie inne funkcje działają AUX, Tape. Od 2 dni radio nie gra w ogóle. Aux i tape działa. Na wyświetlaczu jest tylko czestotliwość ale nie odbiera żadnej stacji, nic nie znajduje. W jaki sposób można to naprawić? W czym tkwi problem? Czy jest szansa, że sam to ogarnę? Moje zdolności manualne na przyzwoitym poziomie :D Dodam tylko, że TV odkąd mam ten samochód też nic nie znajduje.
  10. Kłaniam się wszystkim użytkownikom tego forum. Od dnia 17.09.2017 stałem się posiadaczem BMW, z racji, że coraz częściej tu zaglądam postanowiłem się przywitać. Witam Was z Warmii i Mazór :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.