Skocz do zawartości

mieczak

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D 2006

Osiągnięcia mieczak

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie poradzilem sobie i rozlozylem rece .... Odblysnik byl luzny to wskoczyl na miejsce ale nadal siedzi nisko. W linku pokazuje jak swieca swiatla drogowe H7 - one powinny swiecic na wprost (tak jak bylo ze starym reflektorem-jak swieci prawa), a nie jak ta nowa nizej. https://zapodaj.net/cc6ff1d1c19d3.jpg.html
  2. Dzisiaj zauwazylem ze odblysnik swiatla drogowego H7 jest luzny, uderzajac w lampe lub wjechac w nierownosc drga. Ciekawe jak sie do niego dobrac ..
  3. Dzisiaj zauwazylem ze odblysnik swiatla drogowego H7 jest luzny, uderzajac w lampe lub wjechac w nierownosc drga. Ciekawe jak sie do niego dobrac ..
  4. Bylem to ustawil swiatla mijania jak trzeba tymi dwoma regulacjami.
  5. Wymienilem lampe lewa ksenonowa i mam problem e91 2006. Otoz jak mialem poprzednia lampe to swiatla drogowe (dlugie) swiecily rowno na tej samej wysokosci. Teraz na nowszej lewej lampie drogowa (dluga) zarowka swieci nizej od prawej. Szczegolnie widac to jak sa drogowe ustawione jako dzienne 30% swiecenia, pamietam ze swiecily wczesniej na rowno podjezdzajac pod jakas brame. Nie mylic z mijania (krotkimi) bo sa ustawione poprawnie i samopoziomowanie dziala. Co tu moze byc nie tak? Zarowki dobrze osadzone (H7) nawet kupilem nowe i bez zmian. Czy jest jakas oddzielna regulacja tych H7 ?
  6. Czyli bedzie trzeba do kogos podjechac na diagnostyke .. Chip tuning robilem w GCS Tuning
  7. Mam problem od jakiegos czasu, moja E91 dlawi praktycznie zawsze przy 2500rpm najbardziej wyczuwalne na 2 i 3 biegu. Ciagnie ladnie od dolu potem przy 2500rpm lapie zamula i za chwile odpuszcza i ciagnie ladnie dalej. Co moze byc tego przyczyna ? Na zimnym jest w porzadku, dopiero jak sie zagrzeje zaczyna dlawic. Zaczelo sie to od jakiegos czasu po chipie. E91 2006r 320D M47T2 DPF
  8. Udalo sie :mrgreen: Zastosowalem przekaznik jak mi radziliscie i wszystko jest tak jak byc powinno :cool2: Zasilania do przekaznika nie bralem od akumulatora bezposrednio ale od radia (wiedzialem wczesniej ze nie ma szumow). Bardzo ale to bardzo dziekuje za pomoc :cool2: :cool2:
  9. Macie moze schemat jak taki przekaznik podlaczyc ?
  10. Kolego Jack79 dzieki Tobie udalo mi sie namierzyc ten kabel naprawde dzieki szacunek :cool2: Teraz powstal nastepny problem na wylaczonym silniku pieknie wszystko dziala, niestety po odpaleniu zaczynaja sie zaklocenia na obrazie :mad2: normalnie wszystko pod gorke :/ Przy zasilaniu jak bylo pod radiem nie bylo zaklocen, ale znowu byl problem ze wzbudzonym ekranem non stop. Da sie jakis filtr zastosowac czy cos ?
  11. Bardzo fajnie mi to kolego namierzyles :cool2: Teraz bede musial zaczac rozbierac ten boczny plastik gdzie dzwignia linki od maski, zeby tylko latwo poszlo :-)
  12. W klapie jak podlaczalem dochodzil do wstecznego brazowy jako masa i czarno fioletowy jako +. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou/wiring-functional-info/body/lighting/reversing-lights/hw11Pwd. Tylko jak to rozszyfrowac,mam E91 320D 2006 M47N2
  13. Ja zakupilem wlasnie taki zestaw bezprzewodowy bo nie dalem rady tego przeciagnac z klapy do wnetrza. Zaklocen ani opoznien brak, ale mam problem z zasilaniem. Od strony nadajnika przy kapie dalem zasilanie od wstecznych a odbiornik zasililem od radia - jest tam zasilanie caly czas i caly czas mi wzbudza sygnal kamerki na ekranie .... (mam radio EONON). Mialem juz dolozyc wylacznik ale przeciez nie tak to ma dzialac, tylko wrzucam wsteczny i jest obraz. Teraz problem albo szukac kabla od zasilania wstecznych w kabinie albo jakims cudem przelozyc kabel przez klape do wnetrza. Jak to rozwiazac :duh: :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.