Skocz do zawartości

wodzu735

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wodzu735

  • Urodziny 26.06.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie : 750i F01,525d E61,735i E38 , 320i E36 Cabrio
    Ex: 735iA E32,318is E36 , E34 520i,E39 530d
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia wodzu735

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Generalnie różnicy w spalaniu po wyłączeniu dpf nie było. Sprawdze jeszcze temperaturę spalin. Ale może coś jeszcze komuś przychodzi do głowy? Ja się zastanawiam jeszcze nad tym czy katalizator może nie jest uszkodzony,bo mam też wrażenie lekkie jakby trochę przymulona była a jak filtr dpf wywalałem z puszki to był taki jakby „stopiony” w kilku miejscach
  2. W Twoim przypadku to i tak różnica była nie wielka. A mi pali 17 litrów…
  3. A jaką temperaturę Ci pokazywało jak podłączałeś komputer? Bo u mnie wszystko z temperatura ok
  4. No właśnie nie kopci,z racji braku dpf to jak się depnie to wiadomo że takiego malutkiego baczka na początku sobie lekko da. Ale to jest wszystko. Cały dolot rozbierałem łącznie z kolektorem,sprawdzałem wszystkie rury,samochód był też u kolegi który zajmuje się turbo sprężarkami,jeździliśmy z komputerem i mówił że wszystko jest dobrze,wszystkie wartości odpowiednie. Zastanawiające dla mnie jest to,że przy odpięciu tego czujnika z przodu na listwie,spalanie jest normalne (miasto 10L) tylko mocy mniej.
  5. Rozumiem że chodzi Ci o czujnik temperatury spalin ? Czy czujnik temperatury silnika ?
  6. Silnikowych błędów brak.
  7. 90-92 stopnie. Wymieniłem termostat główny,pompę wody,termostat na chlodniczce EGR i termostat na chlodniczce oleju w skrzyni. Sory ze dopiero odpisuje ale niestety praca.
  8. Witam wszystkich,proszę o pomoc bo ręce już opadają… pacjent to e61 525d a problemem jest bardzo duże spalanie… w małym mieście spalanie pokazuje aktualnie 17.1L i pokrywa się to mniej więcej z tankowaniem. Walczę z tym już jakiś czas,z rzeczy które zrobiłem : -wtryski zmienione -usunięty dpf -dolot szczelny -wymienione czujniki oraz zawory na listwie i pompie wtryskowej -turbo sprawdzone -przepływomierz zmieniony -wymienione termostaty -kompresja sprawdzona Wycieków brak,oleju nie przybywa. Ostatnio zauważyłem też że jak odepnę wtyczkę od czujnika na z przodu na listwie wtryskowej to samochód nie ma mocy ale spalanie jest normalne (10-11 litrów w mieście ). Może ktoś coś podpowie lub spotkał się z podobnym problemem ? z góry dziękuję za każdą odpowiedź i każdą pomoc.
  9. wodzu735

    E30 316 swap m50/m52

    Witam wszystkich. Jestem nowy na forum wiec proszę w razie czego o prawienie mnie a nie hejtowanje. Przekopałam już trochę internetu ale konkretnych informacji w całości nie mogę znaleźć. Otóż,zakupiłem e30 316 coupe z myślą odbudowy i wsadzenia jakiegoś fajnego silnika. Auto oprócz tego ze będzie ładnie wyglądać ma tez czasami wbić dobrze w fotel i przynieść trochę adrenaliny. Chciałbym się dowiedzieć jaki silnik będzie lepszy czy m50b25 czy może m52b28? Jakie problemy mogą mnie spotkać po drodze? I co z zawieszeniem oraz hamulcami ?Słyszałem ze wiele ludzi przekłada zawieszenie od e36 bo rozstaw 5x120 i tarcze z tylu ,ja napewno będę musiał z e36 dorzucić wspomaganie ... słyszałem o problemach z serwo i podobno najlepsze jest od wersji ix lecz niestety od dwóch miesięcy przeglądam portale aukcyjne i nic nie znalazłem. Dziękuje z góry każdej osobie która udzieli jakiejkolwiek informacji na ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.