Skocz do zawartości

zielony12

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 pre-LCI 2008 2.0 177-200 PS

Osiągnięcia zielony12

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ....
  2. Dzięki ! :D zastanawiają mnie cały czas te lampy z tyłu :P jeżeli chodzi o silnik, wcześniej jeździłem dużo większym silnikiem i gdy przesiadłem się do 320d bez chipa, brakowało mi trochę jednak elastyczności tego silnika, ale gdy podniosłem go na 200 byłem w szoku jak może to zasuwać także jestem mega zadowolony z tego silnika. Spalanie wychodzi mi około 7,5L no i większość jednak po mieście.
  3. ....
  4. Przepraszam zawór, tak zamontowałem złożyłem odpadłam błąd sam się skasował. Pojeżdżę zobaczę czy nie wróci ale będę musiał na przyszłość zrobić porządek z opiłkami...
  5. więc tak: wymieniłem ten zawór w tylnej części listwy, check mi zgasł od razy po zapaleniu samochodu, wcześniej zapalał się od razu jak odpaliłem. Tylko było trochę opiłków na nim, więc pewnie popa do wymiany, słyszałem że częsty przypadek z opiłkami. Pojeżdżę zobacze czy faktycznie była wina czujnika.
  6. wymienie jeszcze ten nr. 2 nr. 3 został wymieniony mam możliwość oddania więc spróbuje może.. http://i65.tinypic.com/2wd66oi.png
  7. będę musiał gdzieś podjechać i sprawdzić bo nie wiem jak na luncha sprawdzić, mówisz o tym na pompie?
  8. wymieniłem czujnik na drugi nowy na listwie nic nie pomogło, a ten który jest na pompie wysokiego ciśnienia może ten jest walnięty? oem 13517797875
  9. mogę podać Ci tylko z luncha bo mi inpa coś nie chodzi, nie śmiej się z tymi krawężnikiem bo teraz myślałem że jak mi zgaśnie to zrobię to samo i zobaczymy czy będzie to samo haha... :P http://i63.tinypic.com/333bsdu.jpg dodam że wymieniłem czujnik jeden na listwie z takim dużym gwintem nie wiem czy kojarzysz o jaki chodzi i nic nie pomogło a znalazłem że jest jeszcze jeden: czujnik ciśnienia szyny Paliwowej i po tym błędzie znalazłem że to on jest odpowiedzialny za to
  10. Witam, mam pewien problem z e90 177 km 2,0 L 2008/01 silnik N47 Nie widziałem co dokładnie jest: wyskakuje mi błąd ciśnienia na listwie paliwowe, że jest za duże. Z autem nic się nie dzieje nie spada moc nie przerywa kompletnie nic. Znalazłem chyba powód zapalanie się tego błędu, tydzień temu stanąłem na krawężniku samochód wiadomo stał krzywo wsiadam odpalam check, zatankowałem paliwo 50 km zrobione samo zgasło, wczoraj ta sama sytuacja staje na krawężniku może 10 min stał, odpalam check i pewnie będzie tak że zatankuje zrobię trochę km i zgaśnie sam. Paliwa czy jest 1/2 czy 3/4 myślę że bez różnicy, nie wiem co jest... raczej nie zbieg okoliczności z tym krawężnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.