Skocz do zawartości

NOmoreBLING

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia NOmoreBLING

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź wiązkę pod osłoną zawiasu tylnej klapy. Tam może być problem
  2. Sukces. Dzięki :) Tearaz zostało ogarnąć pixelozę na wyświetlaczu.
  3. Sprawdzone - zasilanie jest, natomiast brak przejścia pomiędzy 9 pinem radia i 4 pinem mida
  4. Dzięki :)
  5. Odkopuję temat bo w wakacje już nie miałem czasu, potem temont w domu i pół roku zleciało jak z bicza trzasnął. Wygrzebałem jeszcze raz radio i kabelki. Znalezłem jakiś dodatkowy przewód zakończony z jednej strony wtyczką która wchodzi w tę dużą kostkę w blok B, pod wtyczką 16 pin. Natomiast drugi koniec schowany był głębiej i zakończony jest wtyczką jak na zdjęciu poniżej: Zdjęcia Nie wiem czy to ma duże znaczenie, ale po VIN auto miało radio Business CD, ale poprzedni właściciel zdemontował je. Kupując auto dostałem luzem Business CD Alpiny CD53 i do tego MID z BC, telefon i AUDIO. W mojej bieda wersji auta nie mam tych funkcji. Wydaje mi się, że fabrycznie było zasosowany najprostszy wariant panelu MID.
  6. Sprawdzić tuleje możesz na każdym trzepaku na stacji diagnostycznej. Możesz też zobaczyć na YT jak sprawdzić to samemu na podnośniku. Co do ściągacza, to taki z allegro da radę. Ja wymieniłem tuleje przy pomocy kawałków rur hydraulicznych i kilku redukcji od centralnego ogrzewania w połączeniu ze starą ośką od motocykla :) Można to zrobić na kobyłkach.
  7. Pomiar kompresji na zimnym może powiedzieć Ci tylko tyle, że pomiędzy poszczególnymi cylindrami są różnice w kompresji. Dokładne informacje dostarczy pomiar na rozgrzanym silniku.
  8. Produkcja:2001-10-31 jak wrócę z pracy to jeszcze posprawdzam czy gdzieś nie wywaliło bezpiecznika, mam też inny panel na podmiankę - może to kwestia panelu. Raczej usterka wszystkich silniczków jest mało prawdopodobna. Co do sprawdzania błędów to mam Inpę i pokazuje mi tylko błąd grzałki sondy jak jest zimno :)
  9. Ok, przeczytałem wszystko. Co prawda to info dotyczy F10, a ja mam e39, ale zasada działania jest taka sama ( tak przypuszczam :) ) Dalej pozostaje kwestia sfotu - czym to można zdiagnozować? Mam tylko E39 i jakoś nigdy nie trafiłem na opcję sprawdzenia klimy, ale może źle szukałem.
  10. Dzięki, a żeby bez sensu nie wymieniać wszystkich silniczków? Da radę je zdiagnozować np Inpą ?
  11. Witam, Kilka dni temu zauważyłem, że nie działa mi sterowanie nawiewem - cokolwiek nie wcisnę (nogi, kabina, szyba) to cały czas leci na nogi. Włączając przycisk "szyba" wentylator wieje ma max ....ale na nogi. Przy zmianie trybów nawiewu nie słychać żeby pracowały silniczku od klap. Pytanie co z tym fantem robić ? Co tam mogło nawalić? Silniczki? Jakiś układ sterujący ?? Czy można jakoś zdiagnozować które silniczki wymagają wymiany?
  12. Piszę z Macbooka, który ma zainstalowanego Windowsa 7 przez Bootcamp. Windę mam tylko do Inpy i Fallouta 2 :)
  13. Witam, Mój polift po vinie ma business CD + CD Changer / Provisions for CD Changer, jednak poprzedni właściciel zamarzył sobie radio JVC. Chciałbym powrócić do fabryki, czyli Business CD + MID. Kupiłem radio Alpine CD53 i MID, podłączam i kupa ..... mogę tylko ustawić godzinę i datę. Jak wcisnę "eject" na radio to słychać jak mieli. Na grupie ktoś mi napisał, że przy takim powrocie z innego radia (niefabrycznego) muszę od nowa je zakodować. Prawda to ? Ktoś miał podobny przypadek ? Nigdy nic nie kodowałem, więc pewnie poszukam kogoś z Warszawy kto mi to zrobi, ale też nie chciałbym płacić za kodowanie jak jest to niepotrzebne. Jeśli jest tu jakaś dobra dusza z Warszawy to chętnie sprawdziłbym moje graty czy działają w innym aucie
  14. Dzień pełen atrakcji :D - napinacz paska od klimy - rolka prowadząca - rolka napinacza od paska - paski Wszystkie fanty INA, paski Gates. W trakcie robót okazało się, że pasek od klimy jest w bardzo dobrym stanie więc został w aucie. @Madseason - poprzedni właściciel zmieniał termostat, obecnie ma nalatane ok 15 tyś, ale z podstawą filtra będzie trzeba podziałać bo po zdjęciu osłony pod silnikiem zobaczyłem ślady wycieków.
  15. Dobrze, że zajrzałem. Miałem kupować zamiennik osłony silnika na allegro :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.