Skocz do zawartości

tasiorkrk

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 30d
    E60 530i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tasiorkrk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Uwielbiam specjalistow od BMW. Sprawdzilem dzis cala instalacje, zasilanie jest na modulach i przekaznikach. ISTA pokazuje brak zasilania terminal 15, brak komunikacji.
  2. Mała aktualizacja. Dziś wpiąłem od kolegi który też ma 530i CAS i moduł silnika, ale nie razem. Co ciekawe nadal nie było żadnej reakcji. Pytanie czy powinna być jaka kolwiek, zastanawiam się jaką najlepiej było by przeprowadzić diagnostykę aby zbadać który z modułów może być uszkodzony ? Powoli kończą mi się pomysły :(
  3. Test zegarów niestety nie przechodzi, ale jak wciskam guzik z lewej strony na zegarach to pojawia się przebieg i temp. Rozmawiałem dziś ze znajomym który też ma 530i i mówił że miał ten samo przypadek. Kupił cały komplet, CAS, wkładki kluczyk, komputer silnika i samochód zagadał od strzała. Jutro wezmę od niego jego stare moduły i zobaczę czy jest jakiś efekt, jaki kolwiek.
  4. Synchronizację pomiędzy CAS-DME próbowałem zrobić przez komputer Snap-On i niestety nie przechodzi, wyświetla informację FAIL. Po przekręceniu nie wyświetla się nic na zegarach, żadna kontrolka totalny brak reakcji. Natomiast jak wypiąłem wtyczkę z CAS i przekręciłęm kluczyk to pomiędzy zegarami pojawiła się kontrolka przekreślonego kluczyka w kolorze żółtym, tak więc zegary generalni można by pomyśleć że działają. Zobaczę czy będę w stanie wywołać test zegarów mimo wszystko.
  5. ciekawe jak ))) To tasiorkrk - weź inpa i zobacz czy jest komunikacja z CAS. Podłącz kabel , otwórz drzwi i od razu w inpa wejdź w CAS - musi wyjść na związek Wpinałem się w komputer diagnostyczny i co ciekawe jest komunikacja z samochodem. Z tym że był to komputer diagnostyczny Snap-On, a on ma trochę inne funkcje jak np. INPA. Ale to raczej jest to że najlepiej było by zbadać czy jest komunikacja z CAS.
  6. Niestety nie mam takiej wiedzy ponieważ samochód kupiłem już jako nie jeżdżący. Jeszcze jest jedna rzecz o której nie wspomniałem, na pewno ktoś rozbierał kluczyk. Z racji tego że tego typu kluczyki są nie rozbieralne ktoś go rozcinał i później kleił. Nie wydaje mi się aby to było przyczyną, raczej zaświeciła by się kontrolka z przekreślonym kluczykiem jeśli się nie mylę.
  7. Nie mam jak sprawdzić rozrusznik ponieważ stacyjka w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka, nie załącza zapłonu, brak kontrolek, absolutny brak reakcji.
  8. Jak rozumiem mówisz o IVM, powinien być pod maską lecz niestety nie mogę go zlokalizować, pytanie czy tylko tam czy gdzieś jeszcze ? Czyli wynika że klema na będzie miała wpływu na brak zapłonu, czyli wszystko wskazuje na uwalony któryś z modułów. Co ciekawe wczoraj wpinałem samochód w komputer diagnostyczny i działa, niby jest tak że w trakcie komunikacji prosi o przekręcenie zapłonu, ale komunikacja jest. Nie zmienia to faktu że przekręcenie kluczyka nie powoduje żadnej reakcji.
  9. BMW E60 530i M54B30 - produkcji 08.2003 Problem dotyczy powyższego samochodu, po przekręceniu kluczyka jest brak jakiej kolwiek reakcji, nie dziej się nic. Na zegarach nie pojawiają się kontrolki. Co ciekawe działają światła, wew. oświetlenie, centralny zamek. Sprawdziłem bezpieczniki oraz przekaźniki i wszystko jest sprawne. Zastanawiałem się nad modułem CAS czy przypadkiem nie jest uszkodzony. Jeszcze jedno co daje mi do myślenia to klema plusowa na akumulatorze, wygląd nie kompletną. Od klemy odchodzą dwa przewody które które są odcięte i nie podpięte nigdzie. Pytanie czy może mieć to wpływ na brak zapłonu ? Prawdę mówić kończą mi się pomysły co by to mogło być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.