Skocz do zawartości

Czeski15

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Posiadam 3 litrowe BMW Serii 5 w Dieslu F10 rok 2011.

Osiągnięcia Czeski15

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie odświeże temat . Miałem spięcie w gniazdku 12V przednim bo pompowalem sobie koła kompresorem i z wtyczki od kompresora został bolec w gnieździe i zrobił spięcie . Wymieniłem bezpiecznik od gniazda zapalniczki i od tamtej pory zaczynają mrugać z przodu podświetlenia pokręteł od nawiewu od czasu do czasu . Również skrzynia zaczęła szarpać bardziej i jak wrzucam D to czasami tak kopnie ze masakra . Wiecie gdzie szukać przyczyny ? Czy wgl szarpanie skrzyni może być spowodowane jakimś ogólnym spięciem w elektryce albo od świec żarowych ?
  2. kocyk79 ale miskę tez wymieniałeś dwa razy ?
  3. Ja wczoraj zobaczyłem ze mam wyciek płynu chłodniczego kóło pompy wody :/
  4. U mnie tez stracił na mocnych tylko ze od dołu później idzie . Dodatkowo znalazłem trochę oleju przy metalowej obręczy rury która idzie z intercoolera do turbo jest tez luźna wiec nie wiem czy tak ma być . Moj model to bmw f10 530d z 2011
  5. Nic dziwnego skoro kolega ma 2015 rocznik ;))
  6. Nie dość ze cienkie audio to cienkie wygłuszenie i plastiki trzeszczące od stromych pasażera na desce albo przy fotelach osłony guzików
  7. A wiecie może jakim programem sprawdzę kondycję wtrysków oraz zrobię adaptacje skrzyni ? Mam kabel enet
  8. Ja tez wymieniałem olej i robiłem adaptacje . Bo miałem tak ze dojeżdżam do skrzyżowania od puszczam gaz zawalniam chce przyspieszyć silnik się wkręca słychać turbinę ale brak reakcji ze strony skrzyni tak jakby łapała po dwóch sekundach no i szarpnięcie . Po adaptacji nie było tego problemu ale po kilkuset km znowu się pojawił :/
  9. Mam to samo . Jak przytrzymam noga końcówki to dźwięk ustaje . Pozatym myśle ze coś jest nie tak z wydechem bo na jałowym gdy włączę na D strasznie buczy do tego po szarpuje lekko budą :/ chociaż myśle ze może to być zapchany dpf albo egr. Jak myślicie ?
  10. Kolego majkel207 to jak to było z tym olejem bo nie ogarnalem :D miałeś go za mało i dlatego ci skrzynia szarpała ? Ja w moim 530d jestem świeżo po wymianie kazałem mu przy okazji zrobić adaptacje . Powiedział ze zalał płyn ksiazkowo oraz wykasował różne programy skrzyni (podobno był ustawiony jakiś do ciągnięcia przyczepy dlatego tak szarpał przy starcie ) po wykasowaniu skrzynia chodziła aksamitnie i przy dojezdzaniu do skrzyżowania nie było czuć ani redukcji ani szarpnięć przy starcie. Ale po kilkuset km znowu ten sam program się załączył i znowu poszarpuje :/
  11. Tylko nie widzę powiązania rozrządu ze skrzynia zbytnio . Adaptacje zrób skrzyni może
  12. Wymieniłem wtryski bo przy przyspieszeniu słychać grzechotanie starego diesla ( wiem ze diesle tak maja ale nowsze raczej powinny pracować ciszej zwłaszcza 3.0 które podobno są arcy wyważone :)) moze to się przenosi jakos na skrzynie . Na razie tylko zbieram informacje czy ktoś ma tak samo i czy ewentualnie coś robił i wie co to może być tak żebym nie musiał wymieniać cześći o wartości całego auta ;p
  13. Ahhh human nie no wiadomo zawsze ale to zawsze się zatrzymuje . Mało tego nigdy nie wbijam bezpośrednio z R na D i na odwrót zawsze przechodzę przez N :))
  14. @dziubek_ma dzięki za wyjaśnienie :D @kosa666 Co masz na myśli toczy ? Tzn nie korzystać z BlueEfficience gdy dojeżdżam do ronda ? Jak to rozumieć ?;)
  15. @dziubek_ma dzięki sprawdzę i dam znać . Szczerze to wątpię ze chodzi o aku ale zawsze warto sprawdzić :) ja póki co wymieniałem olej w silniku nie dawno . Teraz będę wymieniał w skrzyni . A ASB nie wiem co to jest :p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.