Skocz do zawartości

proarnes

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 M340i LCI2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia proarnes

  1. Co do szyb to ja miałem przedlifta i na bank wszystkie były akustyczne. Jeśli chodzi o kierownicę to zgadzam się, miałem sportową w audi i była fajniejsza i ładniejsza. W BMW jest troszkę za gruba ale ta z LCI2 przynajmniej wygląda już lepiej. Moim zdaniem kluczowe pytanie to jakie są Twoje motywacje do zmiany. Na pewno napęd, silnik, skrzynia, prowadzenie to inna bajka w BMW w tej wersji. Cała reszta moim zdaniem porównywalna lub na plus dla audi.
  2. Miałem wcześniej B9 z akustycznymi szybami i w G21 też je wziąłem. Jest podobnie jak w B9, może nawet minimalnie lepiej, ale różnica może być od samych opon. Niestety w G21 tylko przednie boczne szyby są akustyczne (w B9 były wszystkie) i to delikatnie słychać, ale za to są lepiej wyciszone nadkola. Lane assist nie wyłączysz na stałe bo to jest podyktowane prawem, w każdym samochodzie aktywuje się po ponownym odpaleniu. Infotainment jestem trochę zawiedziony. Jest średnio intuicyjne, mało opcji personalizacji i trochę ustawień, które nie wiadomo co oznaczają. Nawet w instrukcji nie ma wyjaśnienia. Na bardzo duży plus jak dla mnie jest pokrętło iDrive.
  3. Ciekawe to co piszesz bo mam wrażenie, że coraz więcej bubli wychodzi i dopiero użytkownicy testują różne systemy w praktyce. I nie piszę tu o BMW tylko ogólnie. W G20/G21, z tego co słyszałem są dość powszechne problemy z maglownicą, z pompą płynu chłodniczego i chyba z modułami lusterek. Być może któreś z nich są już rozwiązane ale na takie przypadki jest właśnie rozszerzona gwarancja.
  4. Przeglądy są co 30 tys. lub dwa lata, zależnie co nastąpi wcześniej.
  5. A nie lepiej po prostu zadzwonić do ASO i zapytać ile te przeglądy kosztują jeśli będziesz je robić poza pakietem i wtedy przekalkulować czy Ci się opłaca w Twoimi przypadku? Niestety kolega robiw wprowadza tutaj w błąd bo raczej nigdzie w ASO interwałowej wymiany oleju/przeglądu nie zrobisz za 699 PLN. Międzyinterwałową tak, jest taka promocja w Bawarii ale nie wiadomo jak długo to potrwa. Przy kalkulacji/decyzji warto jeszcze wziąć pod uwagę inne czynniki: - przy interwałach 30k km masz nie tylko wymianę oleju ale też przegląd, wymianę świec itd. - interwały mogą się skracać lub wydłużać, zależnie jak będziesz jeździł. W wielu przypadkach pierwszy przegląd wypada po dwudziestu-kilku tys. km - ceny usług serwisowych będą rosły z czasem Ja na tej podstawie kupiłem taki pakiet bo jeszcze na wiosnę kosztował w moim przypadku 6400 PLN
  6. Ja wybrałem 40i bo po prostu ten silnik, jak dla mnie, o wiele bardziej pasuje do charakteru tego auta, a dodatkowo jest mniej problemowy niż diesel. Przy tym gabarycie i osiagach spalanie jest bardzo, bardzo rozsądne. Jeżdżę ponad 20 tys. km rocznie. Diesel rzeczywiście ma sens przy większych przebiegach, szczególnie autostradowych.
  7. No to dla tych co nie nie odróżniają diesla od benzyny wystarczy, że porównają sobie 23 i 24 sekundę 🙂 Choć trzeba przyznać ze 6-cylindrowe diesle już naprawdę kulturalnie pracują.
  8. Tak. Ta zawleczka jest rozporowa, można ją łatwo podważyć śrubokrętem z jednej strony lub ścisnąć szczypcami i wyjąć.
  9. Słychać, powiedziałabym że otwarta klapka daje podobna głośność wewnatrz jak iconic sounds w trybie comfort, tyle że słyszysz że ten dźwięk dobiega od tyłu, z tłumików. Więc nie jest przeszkadzające w żadnych warunkach a jednak słyszysz że masz silnik 🙂. Iconic sounds można sobie włączać i wyłączać niezależnie i dodatkowo podbijać.
  10. Ja odłączyłem klapkę od silniczka i mam ją otwartą cały czas, w każdym trybie. To fajnie poprawia dźwięk i nie jest przeszkadza
  11. Pytanie czy mówimy o dźwięku silnika czy wydechu? Jeśli dźwięku silnika to ktoś kto się tym cokolwiek interesuje od razu usłyszy że B58 ma więcej niż cztery cylindry. Tak jak usłyszy różnice między dieslem a benzyną. To tylko ci co mają diesle zawsze mówią, że prawie tej różnicy nie ma 🙂 A jeśli mówimy o dźwięku wydechu to on fajnie brzmi dopiero jak się na stałe otworzy klapkę w prawym tłumiku. Wtedy słychać że ten dźwięk dobiega z tyłu a nie z głośników.
  12. Za 6360 PLN to naprawdę super oferta, nawet trochę podejrzanie niska. Warunki ubezpieczenia trzeba dobrze sprawdzać. Ja miałem taką sytuację w poprzednim autem i Alior leasingiem, że w ubezpieczeniu była wpisana naprawa w autoryzowanym serwisie i skierowali mnie do ASO, tylko że innej marki bo tam mieli podpisaną umowę 🙂
  13. Zawleczka jest rozporowa, jeśli wyjmiesz ją z jednej strony to wyleci całkiem. Niczym klapki nie blokowałem i jest cały czas otwarta
  14. Dlaczego ma sypać błędami? Silniczek chodzi normalnie a rozłączone jest tylko mechaniczne połączenie między silniczkiem a klapką.
  15. klapka z silniczkiem jest połączona taką zawleczką, którą łatwo się wyjmuje 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.