Skocz do zawartości

hay1989

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hay1989

  • Urodziny 18.08.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530da 2007
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia hay1989

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. hay1989

    520d 136km cięzko odpala

    problem rozwiązany. Wymieniona pompa paliwa w baku.
  2. hay1989

    520d 136km cięzko odpala

    Update - Zauważyłem powietrze w przewodach paliwowych które idą od filtra w dół. Odłączyłem przewód który doprowadza paliwo do filtra i po przekręceniu zapłonu paliwo tędy nie płynie, pytanie jest czy powinno? Czy to by wskazywalo na uszkodzoną pompę w baku? Da się to jakoś sprawdzić w INPA/DIS?
  3. hay1989

    520d 136km cięzko odpala

    Witam, wczoraj miałem problem z zapaleniem auta. Bardzo długo kręcił aż padł aku. Podłączyłem kablami pod drugie auto i po długim kręceniu odpalił, więc chciałem odprowadzić auto do domu. Przejechałem jakieś 30 km, w tym czasie auto szarpało a także się dławiło jak stałem na światłach. 5 km od domu po przydławieniu zgasło i nie mogłem go odpalić. Po podpięciu pod inpe mam 3 błędy. Pierwszy dotyczy egr który jest od momentu zaślepienia, Drugi - 5 needle motion-sensor plausibility with speed (rpm) sensor-pulse, trzeci 8 glow device(jest już od dłuższego czasu i nie było przez niego problemów. Obstawiam że drugi błąd może być przyczyną problemów, teraz pytanie od czego powinienem zacząć? Regeneracja wtrysku sterującego, może pompy?
  4. korzystłem w WDS na android. Był to pin nr 20 z białej kostki zegarów. Multi działa dzięki za pomoc :)
  5. dzięki jakbyś mógł podpowiedzieć z której kostki i który pin? Próbuje wyczytać to z WDS ale nie jestem pewien. Biała kostka pin 12?
  6. to jeszcze mam inny pomysł, chciałbym zrobić tak żeby wszystko działało jak powinno, teraz nie można usatwić godziny(prawdopodobnie przez to że nie ma komunikacji z radiem przez ibus). Skąd najwygodniej pociągnąć sygnał? Słyszałem że można wziąć to z LCM czy może lepiej będzie z zegarów, gdzie będzie lepszy dostęp?
  7. Ok sprobuje. Czyli na sterowaniu powinno być dodatkowo napięcie trochę mniejsze od 12v? Jeśli to nie podziała to w jaki sposób mogę sprawdzić czy idzie sygnał z multifunkcji? Miernik powinien pokazać napięcie na kablu ibus idącym z MFL?
  8. zwykłe radio.
  9. płaskie piny przewód sterowania wpiąłem w pin 9, Na którym spodziewałem się napięcia ale go nie było. Może to jest przyczyną? Jeśli tak to jak sprawdzić czemu ibus nie podaje napięcia? Dokąd idzie ten kabel czy do zegarów, modułu świateł?
  10. Witam, posiadam e39 polift 2001 rok 520d. Założyłem kierownice z multifunkcją 4 ramienną. Pociągnąłem kable z pinów pod kierownicą 10 na pin 16 radia i 9 na pin 9 radia. Multifunkcja świeci, ale radio nie reaguje. Nie podłączyłem jeszcze kabla z pinu 7 do tempomatu bo zabrakło konektorów. Czy brak podpięcia tempomatu może mieć wpływ na to że MFL nie działa. Drugie pytanie, pin 9 przy radio to ibus/kbus czy na nim powinno być napięcie? Jak sprawdzałem to nie było w ogóle napięcia.
  11. Mam E39 2001 rok polift. Została dołożona kierownica z multi. Radio to business rds. Pociągnąłem kable z pinów 9 i 10 spod kierownicy. 10 wspiąłem zasilanie z radia z pinu 16. 9 wspiąłem się w ibus pin 9. Nie podpiąłem kabla do tempomatu jeszcze. Kierownica świeci ale radio nie reaguje na przyciski mfl. Sprawdzałem i na ibus jest bardzo małe napięcie. Czy ktoś może podpowiedzieć czy robię coś się? Z tego co czytałem to na ibus powinno być większe napięcie. Dodatkowo nie mogę ustawić godziny na radio co też sugeruje że z ibus/kbus jest coś nie tak. Czy brak połączenia 8 pin od tempomatu może mieć związek?
  12. mały update: wymieniłem świece - teraz gdy odpalam auto po nocy przekracam 2 razy na zapłon aż wszystko zgaśnie i pali bardzo ładnie, trochę gorzej pali jak jest cieplejsza. Wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze, błąd zniknął, auto mniej dymi, chyba troszkę lepiej idzie. Zostało niestety lekkie przydławienie powyżej 3 tyś obrotów, przed zmianą czujnika było bardzo wyczuwalne teraz minimalnie i chyba tylko na 3 biegu. Niestety po wymianie świec mam dalej pojawiający się błąd 8 glow plug or relay. Moje pytanie jak zdiagnozwoać czy to przekaźnik czy może jakieś kable które idą z/do niego?
  13. test live data czy ten drugi?
  14. co dalej mogę z tym zrobić? Regeneracja pompy, ustawienie jej?
  15. Live data robiłem tylko raz. Test ustawienia pompy robiłem kilka razy pod rząd (tzn tego samego dnia, jeden za drugim) i wynik był raczej taki sam - 1 parametr przekroczony o 0,4. Powtórze go jeszcze. Moc raczej jest, ale jest takie dziwne zmulenie powyżej chyba 3 tys, po którym zaraz ciągnie dalej. Sprawdzę ten czujnik, bo dobrze by było usunąć kolejny błąd. Jeśli chodzi o ten błąd EGR to czy ma on wpływ na sterowaniu ECU, samochód może przez to słabiej jechać? Wczoraj zwiększyłem dawkę rozruchową w DIS + 10mg i zresetowałem ustawienia pompy, niestety poranny rozruch dalej jest mizerny(może minimalnie lepiej). Zastanawia mnie ten błąd świec, wskakuje on właśnie przy rozruchu na zimnym silniku, czyli komputer chyba załącza podgrzewanie mimo wysokich temperatur. Może to ,że ten błąd sie pojawia wpływa jakoś na rozruch, ktoś się spotkał z czymś takim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.