Skocz do zawartości

wrzesi0

Zarejestrowani
  • Postów

    149
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E84 X1 23d
    ex. F10 520d, E83 2.0d, F25 X3 2.0d, E82 123d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wrzesi0

  1. No i wpadły nerki "Shadow line" Przy okazji wymiana klamki kierowcy- Dostęp bez-kluczykowy - w końcu działa odpalanie bezkluczykowe 🙂
  2. Fotki na start
  3. Witam Po "fun car" E82 123d alpinweiss jest oto w garażu E84 23d - za dużo nie zmieniłem 🙂 Główne cechy: Rocznik 2012 Silnik N47S Moc 204 KM Kolor Alpinweiss 3 - 300 Przebieg >200 k km Fajne extrasy: 😛 M-Pakiet kompletny (zewnętrzny + wewn. + zawieszenie) 😛 Shadow-line 😛 Podsufitka antracyt 😛 Navi CIC profesional 😛 Dostęp bez-kluczykowy 😛 Xenon-y 😛 PDC 😛 Czujnik deszczu 😛 Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa 😛 Podgrzewane fotele 😛 Tempomat 😛 Automat 😛 X-drive Zrobione do tej pory: Serwis olejowy i przegląd po-zakupowy Update map Mody planowane: Ringi - żarówki Osram LEDriving FOG LAMP H8 Update kierunkowskazów - Osram Chrome Czarne nerki - Shadow line ( teraz są czarny mat)
  4. W xenonach jest oddzielna żarówka doświetlania zakrętów - jest to H3 wymieniane od góry reflektora (mała klapka) Wymieniałem to w tym tygodniu u siebie
  5. Rozkminiałem to już wcześniej również za granicą..... nie da rady w E82/E88 :( Za krótkie siłowniki i składają się do zera. Nie ma miejsca na sprężyny. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=383659
  6. Gratuluję zakupu i powodzenia w dalszych modach. Choć "black" styl to nie moja bajka to chętnie zobaczę dalsze zmiany.
  7. nadkola są takie same dla bez M i z M pakietem https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6536 różnica polega na wycięciu w przedniej części nadkola. Bez M jest zaślepka, z M pakietem jest bez zaślepki otwór na kanał powietrza od zderzaka Jedyne co jest inne z przodu to dodatkowa listwa między zderzakiem a osłoną silnika w poz 10 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6526 poz 13 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6530 to ten sam element zależnie od osłony silnika
  8. I jedne i drugie będą OK tylko jeden warunek - nawet wpisane to jest na https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UR51-EUR-11-2010-E82-BMW-123d&diagId=12_1416 "Uwaga! Montaż mieszany produktów Beru i Bosch jest niedozwolony." Zapewne sterownik ogarnia oba napięcia ale musi być jeden rodzaj świec - nie wolno robić mixów
  9. Faktycznie E81/E82/E87/E88 maja różne zderzaki M w tych latach Dlatego warto po 7 ostatnich znakach z VIN sprawdzić na https://www.realoem.com/bmw/pl/select jaki jest tam M zderzak i jakie "nerki" tam pasują dla E87 2009 118d M Pakiet - https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UD71-EUR-05-2009-E87N-BMW-118d&diagId=51_5442 kratka 51137077129 i 51137077130 to ta którą jest na foto z 1 postu i to jest kratka z pre LCI - była stosowana w E87 LCI + M pakiet do 2011r https://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=UD71-EUR-05-2009-E87N-BMW-118d&mg=51&sg=20&diagId=51_5442&q=51137077129
  10. To zerknij u mnie w galerii - M pakiet 2010 - nerki mają zaokrąglone góry na zewnątrz i sam zderzak jest bardziej zaokrąglony wokół nerek po zewnętrznej stronie Daj foto całego zderzaka i Vin auta - zobaczymy jak to wyjechało z fabryki i co jest na nim teraz
  11. To zależy czy M Pakiet tylko zewnętrzny - jeśli tak to tylko wygląd ale opcji M do E81 było wiele - tu np. elementy M w mojej 123d S715 M Aerodynamics Package S7XA M Leather St.Wheel+Shiftpaddle+Multif. S7AZ Advantage + Comfort + Sport Package M S337 M Sports Package S704 M Sports Suspension S2MR BMW LA Wheel, M Double Spoke 261
  12. W klapie bagażnika powinna być nakrętka plastikowa (5) i mocuje się obudowę śrubą soczewkową (4) Poz. 4 i 5 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=WY31-EUR-10-2010-F25-BMW-X3_20dX&diagId=51_8215
  13. Mam przedlifta F25 2010 z opcjami 316 i 322 i nie ma bezdotykowego otwierania "smart opener" Sam Przewód czujnika Smart Opener jest przypisany dla wszystkich roczników F25 ale jego daty produkcji startują od 03.2014r podobnie jak sterownik "smart opener" ok 11.2014r więc tylko po tych datach można mieć z salonu zostaje retrofit https://www.bimmerfest.com/threads/smart-opener-kick-to-open-trunk-retrofit.835896/
  14. wrzesi0

    Tarcze hamulcowe

    Przerabiałem temat bicia tarcz zarówno w F10 jaki i F25. Te układy są bardzo podobne i oba mega wrażliwe. W F10 nawet polecane ori BMW na przodzie 10k nie wytrzymały - też się pokrzywiły. Wg mnie sam układ tarcze/klocki jest mega podatny na bicie. Po tych przygodach za namową mechanika zamontowałem w F10 - to nie żart - polskie ATM MIKODA + klocki ATE ceramic - i przez 40k km nie było żadnych problemów teraz w F25 też zamontowałem MIKODA + klocki MIKODA - i jak na razie po 3-4k km jest OK
  15. J.W. 2 zakupy z bimmer-check.com (E83 i F10) oba super
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.