Skocz do zawartości

maciek_bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    312
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530da 2004
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz///oslo

Osiągnięcia maciek_bmw

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. historii ciąg dalszy... po kilku tkm zdecydowałem sie delikatnie przetoczyc tarcze EBC i założyc oryginalne klocki bmw. od tego czasu wszystko jest ok. róznica pomiedzy EBC turbo grove a zwykla tarcza: napewno szybciej reaguja, nie przegrzewaja sie, przy awaryjnym hamowaniu zestaw ebc turbo grove + red stuff zachował sie wrecz perfekcyjnie. Na ten moment mysle ze głownym problemem był montaż. kolejne tarcze na przednia oś napewno wybiore ebc z tym że pierw sprawdze czy sa równe ewentualnie odrazu delikatnie zostana przetoczone i powinno byc dobrze. co do klocków EBC red stuff: oś tylnia tarcze bmw + red stuff ... klocek bardzo dobry nie piszczy, nie sciera sie nadmiernie, tarcza wytrzymuje oś przednia ebc turbo grove poczatkowo klocki red stuff po awaryjnym hamowaniu z 220km/h do zera klocki sie spaliły, tarcza została przetoczona i załozone zostały klocki bmw wszystko działa bardzo dobrze... na poczatku klocki red stuff bardzo piszczały
  2. uporałeś się z tym ABS-em??? mam ten sam problem jesli możesz to napisz co padło
  3. da się to wyłączyć i nie trzeba wgrywać softu na nowo.. wyłączyć mozna jedynie kompem serwisowym bmw wiec ASO lub ktoś kto dysponuje takim sprzetem. ja sobie wyłączyłem. w e60 nie przestaje plumkac po 30 sek. trwa to przynajmniej 3 minuty (dokładnie nie wiem) bo już nie plumka. Co do wpinania samych koncówek to nie polecam.
  4. co do Diabla to byłem tam 3 razy brat z x5 tez chyba 2 razy i nie moge powiedziec zeby był "niesłowny i gburowaty" nigdy nie powiedział ze zapomniał... mam do niego około 200km i pracował po godzinach zeby skonczyc auto. Moze podczas rozmowy telefonicznej nie jest miły ale z tego co zauwazylem to nie lubi jak ktos wie lepiej. Jako elektryk od BMW jest naprawde dobry i uwielbia te auto ma bardzo dobry sprzet i umie z niego korzystac i jeszcze jedna wazna rzecz przynajmniej dla mnie wazna dba o auta pozostawione jak dokładali bezpiecniki co wiaze sie z wyciagnieciem schowka to jak poskladali nawet plyty byly po koleji... dla mnie to wazne wracajac do tematu navi proff jesli ja kupisz koszt ok 3800 musisz ja wyczyscic programem serwisowym (diablo to robi) i zamontowac lacznie z wymiana doku na plyty. koszt instalacji około 1000 jeszcze jedno nie rozumiem jak diablo mógł zle założyc lampy po lifcie ???
  5. miałem identyczny problem rok temu wtedy modół sie spalił.. dzis znowu zaczeły sie problemy po wyciagnieciu okazało sie ze był mokry i cała wiązka kabli tez jest wilgotna oczysciłem i działa.... tylko nie wiem jeszcze gdzie cieknie... tak wogóle to gdzie w norwegi mieszkasz ??? ja jestem w oslo
  6. gumy swiezo założone nowe good year asymetric (bardzo dobra guma) już drugi komplet kupiłem i nie chce innej nad chipem sie zastanawiam a jak narazie seryjne 218 kucyków
  7. ale nie ma co porównywać 535 duzo lepiej jezdzi... ale powiem szczerze że nastepna chyba bedzie benzynka albo x6 3,5d sam nie wiem teraz chyba lekko zmodyfikuje program w moim malutkim dieselkkkku
  8. po miescie i tak wiecej niż 550 - 600 sie nie pojawia... ale przez pewien okres czasu autem jezdziła moja kobieta i jak wsiadłem po nie do auta przy pełnym baku zobaczyłem 1070km do tankowania to sie przestraszylem ze cos zepsuła :shock:
  9. moze zdjeli ale wtedy sie tym nie interesowałem powiedzaiłem zeby zrobili wszystko co mozna łacznie z wyłączenie pipcyka od niezapietych pasów... co do gum to niby dedykowane do tego modelu
  10. 245 r18 najciekawsze jest to że przed wgraniem nowego softu nie szła więcej niż 250km/h nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale po softowaniu dużo lepiej się rozpedzała od 160 w góre i v-max jakby tez sie zwiekszył a spalanie jadac srednio 200 - 240 km/h przez 450km wyszło 12.5 l/100km porównując do X5 z takim samym silnikiem tylko po chip-ie (jechal;ismy równo) w X5 spalanie 18.5
  11. http://img11.imageshack.us/img11/1205/27643425.th.jpg dalej nie szła na gps-ie 246km/h
  12. jak wejdziesz w tryb kasowania to masz przód jak nacisniesz jeszcze raz to pokazuje sie tył auta a jesli chodzi o samo kasowanie to tak samo przytrzymujesz pojawi sie reset puszczasz i naciskasz powinno byc ok jesli nie to powtarzasz kilkukrotnie
  13. albo przynajmniej wymien szujnik jesli klocki sa dobre... u mnie było -24000km znikło po wymianie czujki i kilkukrotnym kasowaniu..
  14. tak sie wtrace delikatnie...orientacyjnie przy jakim przebiegu powinna nastapic wymiana...???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.