Skocz do zawartości

swistar

Zarejestrowani
  • Postów

    421
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest:
    e60 LCI 2.0d 2007r
    z4 e89 23i sDRIVE 204 KM
  • Lokalizacja
    mazury

Osiągnięcia swistar

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Czyli VALVOLINE synpower Xtreme MST c3 5w30 będzię odpowiedni?
  2. guzior2, co proponujesz do: n47d20 przebieg 250tys, ostatnie 50tys, bez dpf, kata i podkręceniu do 200KM. Aktualnie cały czas na motul 8100 x-cess 5w40, a ostatnie 10tys+archoil. (troszkę ubywa oleju) Zbliża się wymiana, więc chcę jakiś olej odpowiedni. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  3. Może to dziwne ale miałem takie problemy gdy awarii uległ sterownik świec żarowych. Kupiłem nowy, wymieniłem, wykasowałem błędy i już od 4 m-cy ani razu auto nie zgasło.
  4. swistar

    BMW Z4 E89 M-Pakiet

    Tu wszystko sobie wyczytasz ;) http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?id=LL31-EUR-06-2013-E89-BMW-Z4_20i&mg=51 Pozdro.
  5. Witam, jak mam odczytać oznaczenia 44/24 oraz 345-370 na zaciskach hamulcowych? http://wrzucaj.net/images/2017/02/04/zacisk.jpg Moim skromnym zdaniem 44/24 to grubość tarczy, a 345/370 to średnica tarczy ale mogę się mylić. Oryginalnie siedzą tarcze o wymiarach 24mm x 345mm. Pozdro
  6. pywko7, bardzo dobry opis. Ładnie wyczyściłeś lampy, zmobilizowało mnie to do zabrania się za lampy w żony e60. Pozdro
  7. swistar

    Lampy E89

    Są specjaliści ale od e36,e46 ;)
  8. Witam, mam pewien dylemat. Chodzi mi o tarczę hamulcową tył do z4. Bo jak wiadomo dystans w zasadzie zakłada się na tarczę hamulcową która osadzona jest na piaście. A co będzie się działo prócz przesunięcia tarczy jeśli zastosujemy inną kolejność? Na piastę założymy dystans przelotowy 10mm z kołnierzem, na odpowiednio przetoczony dystans założymy tarczę hamulcową, a na tarcze zwyczajnie felgę. Wiadomo, że prócz przesunięcia tarczy (co będzie skutkowało przymusem przerobienia całego zacisku) przesunie się całe koło na zewnątrz o 10mm. Najważniejsze jest to jak to się ma do bezpieczeństwa i sztuki wszelkiego rodzaju rozsądnego tuningu i swapowania części. Ogólnie myślałem nad zmianą piasty (swap np. od e9x ///M). Akurat do z4 na tył nie dopasuję innej piasty, a mam problem z założeniem większych tarcz. Problemem jest elektryczny ręczny, bo dzięki temu tarcza oryginalna jest płytko osadzona. A wszelkie większe tarcze z mocniejszych aut mają głębokie osadzenie dlatego, że ręczny mają bębnowy. I tu właśnie jest największy problem. Przewertowałem wszystkie modele bmw z elektrycznymi ręcznymi i jedyne co w miarę uda mi się dopasować to f10 535xd. U mnie jest tarcza 300mm, a w f10 345mm i f10 ma największy zacisk elektryczny. Jedynie takie rozwiązanie będzie dobrze wyglądało. Ale czy będzie bezpieczne?
  9. Tam jest zupełnie inny sposób montowania klapek. Wszystkie klapki są zamontowane na jednej ośce i jedyne wyjście to wyjąć ośkę wraz z klapkami oraz elementami podtrzymującymi w/w ośkę. Do zaślepienia zostaje nam tylko jeden otwór i zaślepkę taką można kupić a ebay'u. Ja zwyczajnie zaślepiłem podkładkami metalowo-gumowymi + śruba z nakrętką kontrującą + klej do gwintów. Działa wyśmienicie. Nie powinno być żadnych odczuwalnych zmian. Pamiętaj aby programowo wyłączyć "pracę" klap. Zaś co do falowania które opisujesz to ja również tak miałem ale u mnie winą był konwerter w skrzyni automatycznej. Po wymianie śmiga jak nowy.
  10. Witam, czy ktoś miał do czynienia z Downpipe BMW e60 e61 520d N47? Czy wstawienie tego: http://allegro.pl/111-105-downpipe-bmw-e60-e61-520d-n47-2006-2009-i6590272205.html?reco_id=689620a2-b640-11e6-b89d-026f7abb0ee7&ars_rule_id=201#thumb/1 zamiast DPF nie będzie problemem? Czy downpipe nie będzie miało złego wpływu na turbinę i czy ewentualne pozostawienie "pustej" puchy (bez katalizatora i bez dpf) nie uszkodzi turbiny? Pozdrawiam
  11. Kolejny dobry krok w przód. Inne auto teraz. Chyba ogólnie z4 nie widuje się za każdym rogiem. :8)
  12. No ciemny i słońce go nie oszczędza. A tu parę nowych fotek: http://i.imgur.com/7aE7WtL.jpg http://i.imgur.com/FEJK7dN.jpg http://i.imgur.com/uAd2McF.jpg http://i.imgur.com/luLKxsT.jpg http://i.imgur.com/ARnO0NL.jpg http://i.imgur.com/yFW2u19.jpg http://i.imgur.com/mg0qkQE.jpg http://i.imgur.com/uj3uxhi.jpg Pozdro
  13. Chorwacja ;) http://i.imgur.com/MzgcpNy.jpg http://i.imgur.com/wxm2leF.jpg http://i.imgur.com/5Y801S5.jpg Gorąco...
  14. A ja bym z chęcią przygarnął taką beznadziejną wersję :8) szczególnie, że jest w automacie :wink: Mażenie.
  15. 2009. Właśnie dziwi mnie to, że w e60 z 2007 nie ma blokady, a w e89 z 2009 jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.