Skocz do zawartości

Wonski80

Zarejestrowani
  • Postów

    349
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Wonski80 w dniu 9 Lipca

Użytkownicy przyznają Wonski80 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było X3 E83 3.0D[204KM]
    jest X3 E83 2.0D[177KM]
  • Lokalizacja
    KOL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wonski80

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

1

Reputacja

  1. Taki też mam plan, bardziej odrazu wymiany... Znalazłem taki film identyczne objawy i ten sam silnik
  2. Dziś rano po 3-4km spokojnej jazdy wskaźnik temperatury zaczął skakać miedzy środkiem a maksymalnym wychyleniem. Po czym wszedł na czerwone, a auto zaczęło jechać bardzo wolno. Płynu nie ubywa, nie gotuje, nie wyrzuca, silniki był lekko ciepły nawet bym powiedział letni, nawiew działa na ciepłym i zimnym. Wąż górny od chłodnicy lekko ciepły, dolny zimny termostat zamknięty. Po 8 godzinach i ostygnięciu całkowitym, gdy przekręcam zapłon, bez zapalania, wskazówka momentalnie wędruje na czerwone pole a wentylator kręci jak oszalały. Bimmer nie pokazuje błędów jedynie info o temperaturze cieczy 130C.
  3. Dokładnie też mam tak nietypowo... ręczny na czerwono, 4x4 żółty, ABS żółty, SRS poduszka czerwony. Czasem samo gasnie, czasem nie... Tylko czemu ta poduszka, zastanawiam się czy nie od słabego aku i spadku napięcia przy zapalaniu.?
  4. Temat już nie raz poruszany. Skrzynia w tym modelu 204KM to GM 5 biegów. Jest jak by to powiedzieć, kiepska, mało wytrzymała i BMW z niej w E83 szybko zrezygnowało. Podniesiesz moc, skrzynia się rozleci, pracuje teraz dobrze to się ciesz bo tak długo nie będzie 250kkm to max
  5. Miałem identycznie, jak już koledzy pisali, uszkodzony konwerter czyli sprzęgło. Regeneracja około 600zl oczywiście wyciągnie skrzyni, nowy olej, filtr, zawór lock up... Uzbiera się z 2500zl http://cloud.tapatalk.com/s/5c08bd2e06e99/20170627_160238.mp4
  6. Stacyjka wyskakuje. Zastanawiam się właśnie nad czujnikiem światła, wczoraj xenon na Auto świecił w ciągu dnia a nie było pochmurno. Dziś niby normalnie światła dzienne na Auto i oświetlenie kabiny działa. Tylko skoro był by problem z czujnikiem zmierzchu i Xenon świeci na Auto cały czas dzień i noc, to tym bardziej oświetlenie kabiny też powinno i w nocy i w dzień.
  7. Od zawsze kiedy pamiętam po przekreceniu kluczyka na 0 czyli zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka, automatycznie rozświetlało się oświetlenie wnętrza. Żarówki w podsufitce, centralne i boczne oraz w nogach. Nagle przestało, zapala się dopiero po otwarciu drzwi, działa też ręcznie z wyłącznika w podsufitowce, oraz kiedy z centralnego otwieram pilotem też się zapala. Jakieś sugestie?
  8. Wonski80

    M57 strasznie kopci

    Tak, DPF nie mamy, może być jeszcze problem z EGR. Co do świec ja zrobilem na odwrót wymieniłem sterownik, i świece dalej wypadają w błędach mimo że w zimie nie ma problemu z zapaleniem, a świece były wymieniane rok temu. Najlepiej będzie kupic jakaś używkę przepływki i sprawdzić czy to faktycznie rozwiąże problem. Nowy to koszt około 600zl z allegro jakieś 150zl. Tylko są dwa rodzaje owalne i okrągłe.
  9. Wonski80

    M57 strasznie kopci

    Ja też mam ten problem zakładałem temat ale nie rozwiązałem problemu. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=327217&hilit=+kopci Mam wrażenie że jak jeżdżę spokojnie np po mieście, to później przy agresywniejszej redukcji na początku kopcenie jest duże, później jak by coraz mniejsze. Jak bym jeździła cały czas na maksa to kopcenia nie ma. Przewija mi się co jakiś czas błąd przepływomierza, obstawiam ten problem, i przymierzam się do wymiany.
  10. Temat znany i szeroko opisany https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=86&t=242171 Dla mnie zasada prosta, do tej skrzynki VTG zakładać dedykowany rozmiar opon i felg przez producenta 235/55 R17, 235/50 R18 co ważne w takim samym stopniu zużycia. Oczywiście są przelicznik, katalogi itp wychodzi na to że założyć można prawie wszystko. Tylko po co skoro każdy kto ma X3 czy X5 z tamtych lat wie jak bardzo wrażliwy jest reduktor na nieodpowiednie koła i opony. Czy warto podjąć ryzyko sam oceń... Chyba że liczysz na posta typu "ja zakładałem i jest ok ale jak Xdrive padnie dorzucam się do naprawy :)"
  11. Trochę zdrowego rozsądku, jest konieczniec lata wysokie temperatury, reduktor ma wiele mechanicznych pracujących części, jest zalany olejem, umiejscowiony blisko skrzyni silnika no i układy wydechowego... to jaki ma być? chłodny?
  12. Ludzie kochani, jak przeglądam to forum i widzę ogłoszenia aut, które zaraz dobiją pełnoletniości i kwaśne miny, że lekier cały nie w oryginale to hmm... przecież to 15 letnie auto, za rok czy dwa samemu trzeba będzie ogniska rdzy poprawiać, a tu ktoś się martwi tym że jest 260mik, jeszcze 1200-1500 gdzie jest dużo szpachli czy jakaś fuszerka. Może to były zarysowania, albo odpryski lakieru i tak naprawdę ktoś zrobi nowemu właścielowi przysługę. Drzwi czy błotnik można wymienić na lakierowany w oryginale, albo samemu polakierować, jak przyjdzie zrobić remont GM lub VTG już nie będzie tak tanio. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. bimera sprawdziłeś, na zdjęciach wygląda na prawde przyzwoicie, następny krok to 300km... Ja bym już szukał SD, mniej pali a frajda większa :)
  14. Sprawca ma OC w AXA, ja mam OC i AC też w AXA. Nie wziołem jescze kasy, chcieli mi dać jakąś śmieszną sumę bez oględzin, ale się nie zgodziłem. Chcę wziąść pieniądze na konto, mam zaprzyjaźnionego lakiernika. Nie muszę zarobić na tym, i raczej nie zarobie za konkretną naprawę, wymianę elementów z rynku wtórnego, bo nie dali mi nowych tylko policzyli za zamiennikach, wyjdzie suma sumarum tyle co dostanę. Faktem auta mnie mega irytują, liczą sobie z roboto godziny, że tyle godzin naprawa to tyle auto, ale przecież to nierealne blacharz nie będzie siedział bez przerwy nad moim autem. Nic właśnie tego nie reguluje, reguluje tylko rodzaj auta tzn jego klasę, a czas jest względny, czas naprawy...
  15. Przytrafiła mi się szkoda, jestem poszkodowanym, lekkie najechanie na tył. Moje auto jest sprawne, można nim jeździć. Policja przybyła na miejsce, nie miała zastrzeżeń do stanu mojego pojazdu. Wszystko odbyło się jak należy, zgłosiłem szkodę z OC sprawcy w AXA. Nie stało się za dużo, zderzak, klapa, listwa, zaślepki itp. Problem w tym że Axa robi mi problem z pojazdem zastępczym. Przysługuje mi pojazd z segmentu SUV, który mogę otrzymać albo od AXA albo mogę wynająć z każdej innej wypożyczalni, stawka nie może przekroczyć 170zł/netto. Ja rozumiem że skoro moje auto jeździ, to pojazd zastępczy ma być na czas naprawy. Problem w tym że pojazd mogę wynająć na czas naprawy, ale według AXA czas ten to 1,5 dnia. Oczywiście to nierealne, nikt nie naprawi mi aut w półtorej dnia, trzeba pościągać elementy, zamówić lakier, pomalować, złożyć itp to oczywiście trwa, a w większości warsztatów nikt nie robi napraw na wyścigi, to przynajmniej 7 dni. AXA się upiera że to mają byc 2 dni i koniec i oni za więcej nie zapłacą i auta od siebie mi też na dłużej nie dadzą. Czy jest jakiś przepis, który reguluje ile to jest czas naprawy i kto o nim decyduje ?!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.