W pierwszym poście masz link z numerami edit. Deski nie ściągnąłem, czujnik numer 3 wymieniony, niestety bez zmian, kombinuje, aby dostać się jakoś do czujnika temperatury parownika bez ściągania całej deski. RAIZOR a czy jak ustawisz nawiew na szybę na max i na najniższą temperaturę, to wszędzie na szybę leci ciepłe, na kierowce i na pasażera, czy na szybę od pasażera zimne? edit. A więc sprawa ma się tak, czujniki obydwa wymienione, żeby wymienić czujnik parownika, należy odkręcić plastik pod kierownicą (ten nad nogami kierowcy) zdemontować tunele nawiewu wychodzące z nagrzewnicy do kratki tylnej (w podłokietniku) nagimnastykować się, ale da radę. Problem jednak pozostał i tak jak leciało na szybę i nogi ciepłe, tak dale leci, więc dwa czujniki i elektrozawory wyeliminowane, co jeszcze może mieć wpływ na taki stan rzeczy? może ten czujnik co est pod szybą na desce rozdzielczej obok głośnika, czy on może mieć z tym coś wspólnego?