Skocz do zawartości

barku123

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    325 e92 n52 2007

Osiągnięcia barku123

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki, ale czy idac jego tokiem myslenia jest szansa ze plyn pojawilby sie w cylindrach pod wplywem cisnienia w ukladzie chlodzenia? Dodam ze uklad chlodzenia szczelny etc.... Czy to nie jest to samo co leakdown test tylko w druga strone?
  2. Witam, czy nabicie ciśnienia do zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzanie kamerką po kolei w cylindrach czy nie pokazuje sie płyn i czy ogólnie ciśnienie trzyma, ma prawo bytu czy mechanik przesadził ? :) Z góry dzięki za odpowiedź
  3. Dzieki za odpowiedzi
  4. Witam, Czy da sie przerobic reflektory przednie z UK na EU w E92? Czytalem w necie ze sie da za pomoca rozklejenia soczewki albo cos w tym temacie. Czy jest to trudne? Zamierzam oddac to fachowcom, tylko chcialbym wiedziec czy jest z tym duzo roboty generalnie zeby mnie na kase nie zrobili :) Dzieki Pozdrawiam
  5. Witam ponownie. Wziąłem sie w końcu za wyciągniecie tego rupiecia co zrobił zwarcie. Najpierw zmierzyłem napięcie na kostce do pompy i jest troche za mało tzn.. Pin 1 +masa 11.76 V 2+masa 11.90 V 3+ masa 7 v (Powinno byc 1. 12v 2. 12v 3. 7.5-8.5v). Czy myslicie że to jest anomalia czy raczej błąd miernika ?
  6. Nie mam pojecia, wyglada tak samo jak Ori tylko bez nazwy. Nabita na niej tylko data produkcji.Kupilem ja na ebay razem z termostatem.Firma niby byla z UK a pozniej okazalo sie ze czesc idzie z Chin.Zaryzykowalem-zaluje.
  7. Wczoraj sprawdziłem bezpieczniki, nr 80 był zjarany. Założyłem taki sam 40 a i chciałem odpowietrzyć żeby zobaczyć czy pompa działa. To był błąd. Pompa nie kręciła, za to nagrzała się i zaczalem czuć smród topionego plastiku i dymek wydobywający sie z niej. W pośpiechu odłączyłem akumulator podniosłem auto do góry żeby zobaczyć co jest grane. Wtyczka od pompy zaczęła się topić. To gówno najprawdopodobniej zrobiło zwarcie. Rozłaczyłem wtyczke. Zamówie Pierburg i wiecej nigdy się nie dam nabrać na żadne zamienniki. Napisałem reklamacje, zobaczymy co odpowiedzą.
  8. Zamierzam dzis jeszcze sprawdzić bezpieczniki, łącznie z tymi na kablach pod maską bo wyczytałem na amerykańskim forum że też lubią kopnąć w kalendarz i dają takie same objawy jak pompa.
  9. Sam ja wymienialem lącznie z nowym płynem ORI, także nic takiego nie miało miejsca. Byłem w Pl 1700 km w jedna stronę w Polsce na morzem i nic sie nie działo do wczoraj zaraz po wymianie Vanos solenoids
  10. Pytanie może bedzie głupie, ale szukam wszedzie przyczyny zepsutej pompy. Przed wczoraj wymieniłem filtry Vanosa, czy one w jakiś sposób mają interakcje z układem chłodzenia? Druga rzecz i najgorszy scenariusz to uszczelka pod głowica, sama głowica itp itd. Jeżeli uszczelka i głowica jest cała (zamówiłem juz tester CO2) czy coś jeszcze mogło oprócz tego trafic w wyniku przegrzania??
  11. Jakies 200 funtów razem z termostatem w zestawie :mad2:
  12. Panowie omijajcie szerokim łukiem nie oryginalne Pompy Wody. Ja chciałem zaoszczedzic i taka zamontowałem u siebie, jakis no name około 3 miesiace temu. Wczoraj w nocy 6 km wracałem 2 godziny. Na trasie najpierw komunikat żółty za chwile czrerwony o przegrzaniu sie silnika. Na pobocze zgasiłem auto, poczekałem chwile, włączyłem sobie temp w ukrytym menu i tak podjeżdżałem co 200 300 metrów i gasiłem auto-koszmar!!! Dzis rano próbowałem zrobic procedure odpowietrzania żeby zobaczyć czy pompa kręci i niestety nic. Kupie pompe Pierburg i zamontuje to nie problem, martwie sie tylko czy wysoka temperatura nie naruszyła uszczelki pod głowicą ??
  13. ok, daj znać co i jak...
  14. Obejrzyj kolego dokładnie nowa miskę i okolicę skrzyni czy olej Ci nie kapie. Ja tak miałem-wymienili tylko miskę . Nad miska znajduje się taka tulejka zwana Hilzą i ona tez powinna byc wymieniona bo miałem na niej wyciek. Druga sprawa to ilość oleju, robił Ci to ktoś kto się zna na tym czy pierwszy lepszy Pan Mieciu? Na koniec po wymianie powinno się skasować adaptacje i nauczyć skrzynię Twojego stylu jazdy od nowa, jeżeli to nie było wykonane to tez może być to dlaczego Ci szarpie...
  15. Witam, było sporo na ten temat na forum. Jaki przebieg? Pewnie trzeba będzie wymienić olej w skrzyni biegów....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.