Skocz do zawartości

Paulo25

Zarejestrowani
  • Postów

    195
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paulo25

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535D LCi
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paulo25

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Pozwolę sobie na post pod postem bo cały czas szukam problemu. Porównywałem położenie szyby z inną e60 na parkingu i sama szyba wygląda podobnie tak zastanawia mnie które położenia prawej wycieraczki jest dobre. U mnie dotyka ona prawie maski (wysokości od podszybia ustawione wg TIS). Moja to ta granatowa. Do tego zauważyłem jeszcze, że nie jest to jako tak szum wiatru tylko jakby przenikanie dźwięku jakby brakowało jakiejś osłony i najbardziej to słychać jadąc bezpośrednio za kimś. Jeśli auto przede mną wchodzi w łuk i znika bezpośrednio sprzed mojej maski to ten hałas robi się cichszy.
  2. Wracam do tematu. Szyba wymieniona a następnie ponownie wycięta. Drugi raz ustawiona zgodnie z prodedura TIS (sam przy tym byłem na warsztacie) łącznie z pomiarem osadzenia specjalnym przyrządem, nowa pianka przyklejona i niestety dalej jadąc droga szybkiego ruchu albo za kimś najbardziej podczas mokrej drogi lub niskiej temperatury słychać ten hałas z otoczenia który wydobywa się jakby spod deski. Co jeszcze mogę sprawdzić? Ruch wycieraczek nic nie zmienia jeśli chodzi o aerodynamike, kabinowki i wszystko do nich było rozbierane i doszczelnione pianką akustyczną bez efektu. Wiem że to trudny temat i nawet żaden mechanik nie chciał się za to brać więc jestem na granicy cierpliwości i zaczynam myśleć o sprzedaży. Załączam zdjęcie jak wygląda wygłuszenie które wychodzi spod deski (proszę się nie przejmować ta pianką że tak wygląda, to się porobilo podczas prac). Czy to że to jest tak popękane może gdzieś przenosić hałas? Czy może gdzieś od spodu jest jakieś miejsce o którym nie wiem i niesie? Czy te auta są tak beznadziejnie odizolowanie od zewnątrz, że nawet głupi Swift którego też mam w domu nie przenosi tyle hałasu z przodu auta co e61. Może ktoś coś podpowie?
  3. Panowie a w ustawieniach od czujnika zmierzchu nie da się ustawić żeby był on aktywny po uruchomieniu silnika? Może tam gdzieś szukać?
  4. Cześć. Mam prawdopodobnie problem bo raczej nie jest to normalne, podczas ostrego przyspieszania od momentu zmiany biegu z np 2 na 3 jest chwilowy zanik mocy. Na 2 auto idzie bardzo ładnie następnie skrzynia zmieni bieg i jest chwila zawahania i jedzie dalej. Nie ma takiego ciągłego oddawania mocy chyba że nie przyspieszam normalnie wtedy nie ma takich problemów. Silnik seria 35d 286km w skrzyni dograny program xhp stage 2. Dpf wypala się prawidłowo w kompie brak błędów. Węże podciśnienia wymienione i jeden konwerter ciśnienia. Czy te objawy pasują do tej klapy która jest przed dużą turbiną? Dolot raczej szczelny, wycieków z dolotu brak. Ktoś coś nakieruje?
  5. Pozwolę sobie podbić temat. Czy w wersji 3.0d z odmą bez separatora i filterka też jest możliwość wymontowania tej sprężyny od membrany? Próbował ktoś? Zmieniłem odmę na febi i nie wiem czy to turbiny przepuszczają czy odma.
  6. Dzięki śliczne udało się 😃 Dla potomnych jakby jeszcze ktoś kiedyś potrzebował to w NCS w module PDC opcja PDC_AKTIV/DEAKTIV - należy wybrać opcję reverse gear. Przestawiłem jeszcze opcję EINSCHALTVERZOEGERUNG (SWITCH-ON DELAY) na nicht_aktiv ale czy to było potrzebne to nie wiem na pewno. Wszystko działa i czujniki wyłączają się po wrzuceniu P. Pozdro
  7. Cześć. Chciałem zapytać czy da się przekodować któryś sterownik żeby po włączeniu trybu P w automacie czujniki wyłączały się automatycznie? W tej chwili działają cały czas nawet po włączeniu P. Nie ukrywam, że jest to trochę bez sensu i chciałbym to zmienić jeśli jest taka możliwość 😀 E61 LCI z CIC
  8. Valeo 599316 AS ARE3010 Sprawdzone po katalogu 😃
  9. Dokładnie powinno się sprawdzać na rozgrzanym silniku. Dziś jeszcze sprawdzałem to na tym 6 cylindrze było +0.60 po 20km jazdy także jest spoko, zaleje jakiegoś teca i zobaczymy czy się jeszcze poprawi. Wrzucam screena panelu dpf z dnia po wypalaniu. Myślę że jak narazie jest dobrze
  10. Generalnie na razie zaaplikowałem piankę z k2 do dpfa przez rurkę od czujnika ciśnienia. Zrobiłem 70km w jednym tempie także procedura była bez przerw. Temperatura w trakcie wypalania była w granicach 600st także wypaliło sądzę do 0g. Ciśnienia spadły także narazie temat uważam za rozwiązany, jak będzie znowu problem to co zdemontuje i podejmę decyzję co z nim zrobić. Błąd nie wraca, po 30km przejechanych po wypaleniu był 1 albo 2% zapełnienia. W dolocie trochę oleju jest ale po wymianie odmy jest lepiej chociaż turbiny są minimalnie zapocone na zewnątrz więc będę musiał to ogarnąć. Korekty wtrysków uważam za nie najgorsze chociaż nowe nie są, zalaczam screen z pomiaru po tej przejażdżce.
  11. Cześć. Mam problem z błędem 480A. Wskaźnik zapełnienia w BTool był na 100% a ilość sadzy ~60g. Przejechałem się ekspresówką 30km przy czym włączyłem mu wypalanie serwisowe. Regeneracja zaplanowana świeciła się cały czas a regeneracja aktywna na przemian włączała się i wyłączała. Temperatura spalin skakała w zakresie ~400st-530st. Wskaźnik zapełnienia spadł do 50% po czym zaczął rosnąć spowrotem w górę. Sadza spadła do ~40g. Ogólnie na pierwszych dwóch biegach moc czuć natomiast jak skrzynia wrzuci 3 to czuć, że auto ma ciężko. Test ciśnień w BTool mówi: 680rpm - 16hPa 1900rpm - 53hPa 2850rpm - 116hPa 3700- 182hPa. Auto to E61 535d lci, termostaty sprawne, innych błędów brak. Ktoś miał podobny problem? Kiedyś byłem wypalać na tej samej drodze to przy 30km spokojnie sadza spadla do kilku gram i wskaźnik zapełnienia spadł chyba do 0%. Coś ktoś poradzi?
  12. A czy miał ktoś odwrotny problem tzn. roleta się pięknie zasuwa ale nie za każdym razem odskakuje do góry? W słupkach słychać mechanizmy jakby odskakiwały natomiast często muszę ręką je wcisnąć żeby roleta się podniosła. Ktoś miał podobnie i coś poradzi?
  13. A czy ktoś próbował zmienić czułość tego radaru? Pomimo ustawienia żeby utrzymywał możliwie najbliższy odstęp to i tak bardzo wcześnie zaczyna hamować i trzeba dużo wcześniej zjeżdżać na inny pas żeby wyprzedzić w jednym tempie.
  14. Widziałem w serwisówce że niby mają być ale nie jestem pewny w 100% bo choćby głupim przykładem katalog pokazuje że jest u mnie normalna pełna kratka w miejscu radaru i jednoczenie z otworem na radar a radar jest fabrycznie z Vinu,także niedomówienia i błędy są. Nie mniej jeśli by były fabrycznie to pod kompem nie powinno być błędu?
  15. Czy jest możliwość dołożenia tych żaluzji? Do czego ta wtyczka od nich jest wpięta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.