Skocz do zawartości

Paulo25

Zarejestrowani
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535D LCi
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paulo25

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam prawdopodobnie problem bo raczej nie jest to normalne, podczas ostrego przyspieszania od momentu zmiany biegu z np 2 na 3 jest chwilowy zanik mocy. Na 2 auto idzie bardzo ładnie następnie skrzynia zmieni bieg i jest chwila zawahania i jedzie dalej. Nie ma takiego ciągłego oddawania mocy chyba że nie przyspieszam normalnie wtedy nie ma takich problemów. Silnik seria 35d 286km w skrzyni dograny program xhp stage 2. Dpf wypala się prawidłowo w kompie brak błędów. Węże podciśnienia wymienione i jeden konwerter ciśnienia. Czy te objawy pasują do tej klapy która jest przed dużą turbiną? Dolot raczej szczelny, wycieków z dolotu brak. Ktoś coś nakieruje?
  2. Pozwolę sobie podbić temat. Czy w wersji 3.0d z odmą bez separatora i filterka też jest możliwość wymontowania tej sprężyny od membrany? Próbował ktoś? Zmieniłem odmę na febi i nie wiem czy to turbiny przepuszczają czy odma.
  3. Dzięki śliczne udało się 😃 Dla potomnych jakby jeszcze ktoś kiedyś potrzebował to w NCS w module PDC opcja PDC_AKTIV/DEAKTIV - należy wybrać opcję reverse gear. Przestawiłem jeszcze opcję EINSCHALTVERZOEGERUNG (SWITCH-ON DELAY) na nicht_aktiv ale czy to było potrzebne to nie wiem na pewno. Wszystko działa i czujniki wyłączają się po wrzuceniu P. Pozdro
  4. Cześć. Chciałem zapytać czy da się przekodować któryś sterownik żeby po włączeniu trybu P w automacie czujniki wyłączały się automatycznie? W tej chwili działają cały czas nawet po włączeniu P. Nie ukrywam, że jest to trochę bez sensu i chciałbym to zmienić jeśli jest taka możliwość 😀 E61 LCI z CIC
  5. Valeo 599316 AS ARE3010 Sprawdzone po katalogu 😃
  6. Dokładnie powinno się sprawdzać na rozgrzanym silniku. Dziś jeszcze sprawdzałem to na tym 6 cylindrze było +0.60 po 20km jazdy także jest spoko, zaleje jakiegoś teca i zobaczymy czy się jeszcze poprawi. Wrzucam screena panelu dpf z dnia po wypalaniu. Myślę że jak narazie jest dobrze
  7. Generalnie na razie zaaplikowałem piankę z k2 do dpfa przez rurkę od czujnika ciśnienia. Zrobiłem 70km w jednym tempie także procedura była bez przerw. Temperatura w trakcie wypalania była w granicach 600st także wypaliło sądzę do 0g. Ciśnienia spadły także narazie temat uważam za rozwiązany, jak będzie znowu problem to co zdemontuje i podejmę decyzję co z nim zrobić. Błąd nie wraca, po 30km przejechanych po wypaleniu był 1 albo 2% zapełnienia. W dolocie trochę oleju jest ale po wymianie odmy jest lepiej chociaż turbiny są minimalnie zapocone na zewnątrz więc będę musiał to ogarnąć. Korekty wtrysków uważam za nie najgorsze chociaż nowe nie są, zalaczam screen z pomiaru po tej przejażdżce.
  8. Cześć. Mam problem z błędem 480A. Wskaźnik zapełnienia w BTool był na 100% a ilość sadzy ~60g. Przejechałem się ekspresówką 30km przy czym włączyłem mu wypalanie serwisowe. Regeneracja zaplanowana świeciła się cały czas a regeneracja aktywna na przemian włączała się i wyłączała. Temperatura spalin skakała w zakresie ~400st-530st. Wskaźnik zapełnienia spadł do 50% po czym zaczął rosnąć spowrotem w górę. Sadza spadła do ~40g. Ogólnie na pierwszych dwóch biegach moc czuć natomiast jak skrzynia wrzuci 3 to czuć, że auto ma ciężko. Test ciśnień w BTool mówi: 680rpm - 16hPa 1900rpm - 53hPa 2850rpm - 116hPa 3700- 182hPa. Auto to E61 535d lci, termostaty sprawne, innych błędów brak. Ktoś miał podobny problem? Kiedyś byłem wypalać na tej samej drodze to przy 30km spokojnie sadza spadla do kilku gram i wskaźnik zapełnienia spadł chyba do 0%. Coś ktoś poradzi?
  9. A czy miał ktoś odwrotny problem tzn. roleta się pięknie zasuwa ale nie za każdym razem odskakuje do góry? W słupkach słychać mechanizmy jakby odskakiwały natomiast często muszę ręką je wcisnąć żeby roleta się podniosła. Ktoś miał podobnie i coś poradzi?
  10. A czy ktoś próbował zmienić czułość tego radaru? Pomimo ustawienia żeby utrzymywał możliwie najbliższy odstęp to i tak bardzo wcześnie zaczyna hamować i trzeba dużo wcześniej zjeżdżać na inny pas żeby wyprzedzić w jednym tempie.
  11. Widziałem w serwisówce że niby mają być ale nie jestem pewny w 100% bo choćby głupim przykładem katalog pokazuje że jest u mnie normalna pełna kratka w miejscu radaru i jednoczenie z otworem na radar a radar jest fabrycznie z Vinu,także niedomówienia i błędy są. Nie mniej jeśli by były fabrycznie to pod kompem nie powinno być błędu?
  12. Czy jest możliwość dołożenia tych żaluzji? Do czego ta wtyczka od nich jest wpięta?
  13. Podkleilem szybę taśma butylowa od spodu, podszybie wygląda ładnie, wszystko jest kompletne i nie jest połamane. Ogólnie nie zauważyłem nic niepokojącego, może minimalna różnica. Nie mam już pomysłów i albo ja sobie coś wymyśliłem albo tak ma być. Jedyne na co liczę to jak wymienię uszczelkę od dachu że trochę się odizoluje wnętrze od zewnątrz ewentualnie że jak wykleje nadkola plastikowe to trochę się koła wyciszą. Najbardziej słychać jak ktoś jedzie przede mną po mokrym. Swoje koła to jedno ale moim zdaniem za bardzo słychać poprzedzający samochód. Zastanawia mnie czy brak żaluzji w nerkach może tak dźwięk przenosić do środka
  14. Cześć. Może mi ktoś poradzić jak wpięte w instalacje są te żaluzje w grillu? Mam mpakiet i nie do końca wiem czy one być powinny u mnie być czy nie. Auto jest z 2008r i gdzieś czytałem że te polifty w mpakiecie nie mają tych zaslon tylko nie wiem ile w tym prawdy. Warto to dokładać?
  15. Generalnie wpadłem na pomysł że wyciągnę jedną kabinowke, na desce w środku położę kartkę papieru i dmuchne od zewnątrz kompresorem pod przednią szybę. Jeśli gdzieś jest nieszczelność to powinno ruszać kartką. Ogólnie co do wygłuszenia to też mam wrażenie że rewelacji nie ma, spodziewałem się więcej w tej kwestii. Tak jak pisali gdzieś inni że nadkola i drzwi. Wyraźnie słychać mijane auta przez drzwi, dociągnie nic nie daje więc to nie kwestia uszczelek. Panorama swoją drogą, uszczelki będą do wymiany chociaż to te niby poprawione bo auto z grudnia 2008 ale w żadnym aucie nie musiałem tego robić. Przednią uszczelkę wymieniałem, bez efektu. Poszło tak świetnie że szyba pękła więc i tak będzie trzeba ją prędzej czy później wymienić. Dobrze że nie pękła przez środek tylko w narożniku mały kawałek. Szyba jest minimalnie wyżej z jednej strony dlatego uszczelka ciaśniej siedziała z jednej strony. Aso tak wstawiło bo szyba jest oryginalna. Jak coś namierzę to się podzielę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.