Skocz do zawartości

klopsik1

Zarejestrowani
  • Postów

    397
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e61 330d
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia klopsik1

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. M47 122 łańcuch z przodu. Sprawdz błędy. Dpf czy jest. Rura w dół dpf brak. Rura w poziomie ma być. Tak silniki spoko. Moim zdaniem jedne z najtrwalszych. Ja w żadnym M47 nie robiłem rozrządu.
  2. To że masz czujnik nie znaczy że masz światła zakodowane.
  3. Może być to blad regulatora napiecia. Znajdującego się na alternatorze.
  4. Regulator napiecia. Zamów odpowiedni numer.
  5. Pytanie....Czy zmianę zwyklego 90 na agm 95 trzeba kodować? Czy tylko nadać nowy akumulator.? Co może sir stać że nie zakoduje się?
  6. Ja miałem przerwany kabel około 10 cm od czujnika. Ściągnij go sprawdz go. Zamienię miejscami zobacz co sie dzieje.
  7. U mnie jak gasnal xenon wymieniłem żarnik. Przetwornice były ok
  8. Po co omijać czujnik jak ciśnienia masz ok. To tylko jeśli były by już tak duże że dpf nie załączy wypalania
  9. Jeśli wartości dpf są przekroczone wypalanie nie ruszy. Ale można delikatnie oszukać czujnik:) wtedy ruszy proces wypalania dpf
  10. A jakie masz cisninia wsteczne na postoju? Napisz
  11. A jakie masz ciśnienia wsteczne? Jesteś pewien że masz dpf ? Może ktoś usunął go
  12. Sprawdz przewód. Czy ma przejście.
  13. Aplikacja pokazywała dane akumulatora. W e60 2006r nie pokazuje wszędzie są zera. A w e90 2005r pokazuje. Czemu nagle przestała?? Były jakieś zmiany?
  14. Zapewne termostaty do wymiany. Generalnie jak sylikonem? Kup oring za 4 zł. I wymień go. Odkręcasz dwie sroby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.