Słuchajcie po wymianie odmy bo byla cala popekana oraz separatora oleju przejechałem pół tys km I pokazała mi się kontrolka od oleju Komunikat dolej 1 l oleju,Co zauważyłem to przepalony olej z tyłu na zderzaku i nawet na klapie , drobinki sadzy , końcówka tunika też cała od sadzy, dziś go przegonilem i moment ubyło olej. Dolałem 1 litr oleju żeby wyrównać stan. Kolejna rzeczą jaką zauważyłem co jakiś czas czuje smród spalonego oleju i kabinie Jak by gdzieś był wyciek i kapało na rurę wydechu i spała logo go , raz zauważyłem otwierając maskę że leci dymek z tego miejsca leci dymek jest to lewa strona od pasażera, z jakich miejsc może to wyciekac jak myślicie? Kolejne pytanie odnośnie dymienia , jak jadę nie dymi jak jest na jałowym biegu wcisnąć mu gaz puści chmurę. Co to będzie do wymiany uszczelniacze zaworowe? Pierścienie? I czy da się to ogarnąć bez planowania głowicy od czego to zależy?