ircowiec
Zarejestrowani-
Postów
369 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Śląsk
Osiągnięcia ircowiec
Stały bywalec (8/14)
0
Reputacja
-
[E36] Podłączenie OBC 18 BOARDCOMPUTER
ircowiec odpowiedział(a) na ircowiec temat w Zrób to sam - gotowe recepty
HAHAHAHAHAHA blisko Bytom -
[E36] Podłączenie OBC 18 BOARDCOMPUTER
ircowiec odpowiedział(a) na ircowiec temat w Zrób to sam - gotowe recepty
18 przyciskowy komputer mozna zamontowac nawet w e36 ktora miala zegarek analogowy kwestia tego ze dzialanie funkcji bedzie uzalezniona od wyposazenia autka autko z analogowym zegarkiem nie bedzie mial napewno cheka bez ktorego sie obejdzie nie bedzie czujnika temperatury ktory bez problemu sami zamontujemy a sam montaz obc polega duzo wiekszej czesci na podlaczeniu przewodow do licznika z ktorego sa pobierane dane takie jak predkosc spalanie ladowanie ilosc paliwa w baku funkcje code podpinamy pod moduł fabrycznego alarmu itd Jedna rada dla wszystkich ktorzy decyduja sie na wymiane lub dokladke komputera przed kupnem upewnijscie sie ze komputer jest z tej samej wersji slinikowek do ktorej bedzie montowany bo przelicznie spalania i odleglosci ile przejedziemy na danej ilosci paliwa nie bedzie sie zgadzac a korekta ktora mozna wprowadzic w obc jest minimalna i nie wystarczajaca -
byl test byl reset obc byly zniamy w ustawieniach obc i lipa :/
-
jak w temacie OBC 18 przyciskowy zawyza spalanie i to sporo srednie spalanie pokazyje ponad 20litrow gdzie na trasie spala mi 6,5-7,5l a w miescie 8-9l przy nie eko jezdzie :) dodam ze w obc mam ustawione juz 0750 czy jest mozliwosc ustawienia tego by prawidlowo pokazywalo czy znacie na slasku jakis warstat co to zrobi i ile moze taka usluga kosztowac ?
-
piekne i wspaniale ale nie dotyczy sie e36 co z tym idzie to nie te komputery co w e36
-
:/// i jak zwykle brak odpowiedzi na skomplikowane i trudne pytania ://///
-
Witam jak w temacie kompputer pokazuje bledne wskazania mianowicie chwilowe spalanie na zegarach 10l na komputerze 22l srednie spalanie 8l komputer 16l 17l predkosc temperatura ilosc paliwa w baku ladowanie dobrze pokazuje dla jasnosci jesto pelny 18 przyciskowy komputer czy da sie cos z tym zrobic zresetowac skalibrowac ustawic ???
-
napewno sie da to kwestia rozparacowania narazie nie mam za bardzo czasu sie tym zajc bede mial chwile siade i sprubuje zakupiony modul podlaczyc pod kable besposrednie do silniczkow co po przez przyciski nie funkcjonuje to do konca tak jak ma i bede tak dlugo kombinowal az po przez modul bedzie mi sie zamykac szyberdach jak i szyby jak opanuje to opisze
-
ta tylko ty masz dokladany pilot ja mam pilot orginaly w kluczyku 3 przyciskowy ale z sygnalem nie mam problemu sposob ktory ty opisujesz jest mozliwy jezeli automatyczne domykanie bylo na jednym kablu ale to dziala po przez 2 kable w sposob ktory wyzej opisalem podam przykladowe kolory kabli 1 zielony (otwieranie) 2 niebieski (zamykanie) 3 brazaowy (masa) 4 podswietlanie i teraz tak szyby sa sterowane masa przyciskajac przycisk na otwieranie zwiera sie kabel brazaowy z zielonym szyba sie otwiera przycisk trzeba trzymac i odwrotnie co do zamykania zwiera sie brazaowy z niebieskim przyciask trzeba trzymac aby automatycznie cala szyba sie otwarla lub zamknola zwieraja sie kable w takiej kolejnosci otwieranie brazaowy zielony niebieski do zamykania brazaowy niebieski zielony wiec niema jednego odrebnego kabla do automatycznego zamykania bo jak by taki byl nie bylo by problemu chudy z bytomia jestem
-
jezeli o sterownik do domykania szyb to mam w nim do wyboru jaki sygnal ma podawac do zamykania szyb + lub - oczywiscie wybralem - tak samo sygna wyzwalajacy jest do wyboru - lub + wiec pod tym wzgledem nie ma problemu sa do dyspozycji + i - ale modul podaje sygnal na szybe jakies 2sek szyba zamyka sie jakies pare centymetrow i przelacza sie na kolejna szybe i to samo poprostu modul nie domyka szyby do konca a zeby automatycznie zamykalo szyby musi byc masa podana na dwa przewody pokolei i tu tkwi problem
-
oki to powiedz mi jak to podlaczyc jak to dziala na tej zasadzie sa 4 keble 1.masa 2.sygnal zamykania ( sygnal dostaje z masy ) 3.sygnal otwieranie ( sygnal dostaje z masy ) 4.podswietlanie i dziala to na tej zasadzie 1 zwiera sie z 2 szyba sie zamyka (przycisk trzeba trzymac) 1 zwiera sie z 3 szyba sie otwiera ( przycisk trzeba trzymac ) 1 zwiera sie z 2 i 3 szyba sie zamyka ( przyciska nie trzeba trzymac ) 1 zwiera sie z 3 i 2 szyba sie otwiera (przycisky nie trzeba trzymac ) to teraz mi powiedz jak to podlaczyc zlaczenie z soba 2 i 3 blokuje pracze szyby zastosowanie diody polprzewodnikowej odpada bo szyby z przycisku dzialaly by tylko na cale otwieranie lub zamykanie (nie bylo by plynego regulowanego otwierania) na moja wiedze i umiejetnosci pozostanie tylko opcja wpiecia sie modulem bezposrednio w kable od silniczka lub w sygnal z zamka(kluczyka) ale to raczej odpada bo kluczyk (sygnal trzeba czymac ) mam elektryczne 2 przednie szyby i szyber dach dlatego pytam bo moze ktos ma inny lepszy pomysl od mojego
-
mam problem kupilem ow modul http://www.allegro.pl/item370699062__modul_domykania_4_szyb_elektrycznych_.html podlaczylem wedlu schematu zalaczonego ale szyby zamykaja sie tylko pare cm przyciski z mala wtyczka czy ktos juz cos takiego podlaczal i wie jak to podlaczyc dotyczy sie to tez szyberdachu HELP
-
opis wedlug schematow udostepnionych w linku opis bez podlaczenia check control jak ktos potrzebuje jest w schematach x1071/1 = wtyczka o oznaczeniu x1071 pin1 z tej wtyczki laczymy z pinem15 w wtyce o oznaczeniu x1659 rysunki gdzie znajduja sie dane wtyczki w udostepnionych schematach link http://rapidshare.de/files/39650617/bmw.rar.html (schematy) OPIS X1071/1 z X1659/15 code (czarno/zielony) X1071/4 z X32/10 Manetka (przycisk przy kierownicy )(brązowo/czerwony) X1071/5 z X6000/88 Komputer DME (czerwono/fioletowy) lub sprawdź X10182/11 X1071/6 z X16/21 Fuel consumption (biało/czarny) X1071/7 z X6000/87 Komputer DME (czerwono/żółty) lub sprawdź X10182/9 X1071/8 z +12V przez bezpiecznik 5A (F31) (czerwono/żółty) X1071/9 z X17/10 (biało/szary) X1071/13 z masą (brak danych) X1071/14 z X607/4 (K450) czarna 9 pinowa wyczka (wentylacja) (czerwono/biało/żółty) X1070/2 z X181 (światło hamowania) (niebiesko/czerwony) X1070/6 z X17/269 (niebiesko/brązowo/żółty) X1070/8 z 1240.0 starter lub X10182/12 (czarno/zielony) X1070/9 z X16/13 prad 2 pozycja stacyjki przez bezpiecznik 5A (F23) (brak danych) X1070/10 z X518/3 Gong (biało/niebieski) X1070/11 z X518/2 Gong (biało/czerwony) X1070/12 z czujnikiem temperatury (brązowo/biały) X1070/13 z X17/2 (Czarny/bialy) X1070/14 z +12V 1 i 2 pozycja stacyjki bezpiecznik 7,5A (F45) (brak danych) X1070/15 z X17/24 (niebiesko/fioletowo/biały) X1070/16 z podświetlaniem wnętrza (można podłączyć pod włącznik świateł ) (szaro/czerwony) GONG H10 X522/2 z X17/9 (czarno/czerwony) X522/1 z X173 masa (brak danych) X522/3 z +12V bezpiecznik 5A (F31) (czerwono/żółty) X363/1 z X14/9 lub X300/21 (niebiesko/szary) (system parkowania) X1426/1 z X511/3 (niebiesko/żółty) X518/2 z X1070/11 (biało/czerwony) X518/3 z X1070/10 (biało/niebieski) OPIS WTYCZEK (tlumaczenie przy uzyciu translatora) X14 - Natural kostka lewa tylnia strona oraz lewy tylni bok (30pin) X16 - Biała kostka zegarów (26pin) X17 - Niebieska kostka zegarów (26pin) X32 - Biała kostka lewy tylni bok w spodzie kolumny kierownicy (12pin) X173 - Masa X181 - Sygnał światła hamowania X300 - Czarna kostka w tylnej części bagażowej (26pin) X363 - Czarny z lewej tylniej strony pod kreską (1pin) X511 - Czarna kostka centrum konsoli w pobliżu dźwigni zmiany biegów (8pin) X518 - Czarna kostka z lewy tylni bok (4pin) X522 - Biała kostka z lewy tylni bok(3pin) X607 - Czarna kostka z lewej tylniej strony pod kreską (9pin) X1070 - Czarna kostka komputera X1071 - Biała kostka komputera X1426 - Brązowy po prawej tylnej stronie silnika za schowkiem (1pin) X1659 - Czarna kostka lewa tylnia strona pod kreską za schowkiem (15 pin) X6000 - Czarna kostka lewa tylnia strona pod kreską za schowkiem (88pin) X10182 - Czarna kostka za schowkiem (18pin) pamietaj podminasz na swoja odpowiedzialnosc!!
-
jak nie masz problemu je wyciagnac to je wyciagnij i daj na jakims warsztacie do czyszczenia w ultradzwiekach uslyga nie jest az tak droga czyszczenie potrwa z godzine a wtryski beda wygladac jak fabryczne nowe od wew i zew i na lata znow sppokoj
-
sorrki pytanie dotycze e32 nie e34 wiec moze ktos wie jak sie dostac do wentylatora nadmuchu do e32