Skocz do zawartości

i_Gorek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2005

Osiągnięcia i_Gorek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pytałeś w czescidobmw.pl? Popieram, wczoraj dzwoniłem z takim samym pytaniem i wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane, polecam zasięgnąć informacji od czescidobmw.pl :cool2:
  2. i_Gorek

    Sprezyny m-technic

    Chętnie podepnę sie pod temat, bo mam dylemat, a musze szybko wymienić springi. Mam e90 330i 2005 r. z zawieszeniem s226 wiec tzw m pakietowe, pękła sprężyna i chce juz wymienić komplet tylko zastanawiam sie czy pakować seryjna tzn m pakietowa czy prokit. Na mega glebie mi nie zalezy, ta wysokość która jest na s226 mi odpowiada lub moze byc max z 1cm/2cm niżej, co teoretycznie dałby mi prokit tylko czytałem ze jest miększy od seryjnej sprężyny tzn tej ori s226, a nie chciałbym miec bardziej miękko niz miałem do tej pory, bo nie odpowiedzą mi miękka charakterystyka. Sportline nie wchodzi w grę z uwagi na zbyt duże obniżenie, zalezy mi na praktyczności, co teoretycznie prokit by mógł zapewnić, martwi mnie tylko tak większa miękkość sprężyn od s226. Stad pytanie czy mógłbyś rozwiać moje watpliwości lub wyprowadzić z błędu jesli w takowym jestem? :D
  3. Do takiego wniosku bym się skłaniał, ewentualnie czy nie przymierzyć się do sportline i mieć w stosunku do prokita 20mm niżej przód i odpowiednio tyl i zachowaną twardość s226 tylko z drugiej strony czy taki set up na co dzień nie jest zbyt niski, mam na myśli głównie drogi warszawskie... :roll:
  4. Wiem wiem, przepraszam, mówiąc "seria" miałem na myśli w naszym przypadku s226, źle dobrałem słowa. Chodziło mi tylko czy warto w takim przypadku brać prokita, który jednak odstaje od s226, tak zrozumiałem, stąd moje przemyślenia.
  5. Wiadomo, że jednej się nie wymienia tylko parami stąd wychodzę z założenia, że skoro jedna pęknie i kolejna. Zastanawia mnie tylko dlaczego prokit jest miększy od seryjnej sprężyny, skoro powinno być odwrotnie zakładam, ale tylko głośno myślę :D
  6. Skoro prokit jest trochę miększy, to może lepiej zostać przy seryjnej sprężynie do s226? Bo różnica w cenie jednak jest aby nie płacić więcej, a potem mając wrażenie jest gorzej. Bo wychodzi na to, że wysokość podobna, a właściwości inne, a cena wyższa?
  7. Super, czyli tak samo ewentualnie odrobinkę może być niżej? O to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc :cool2: :D A jak się u Ciebie spisuje taki zestaw? Odczułeś różnice po wymianie sprężyn?
  8. Witam, również chciałem się podpiąć pod temat, mianowicie mam E90 330i 05' r. po vinie wychodzi zawieszenie s226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i pękła mi sprężyna z przodu, ale decyduje się na wymianę kompletu tzn czterech i w związku z tym myślałem o Eibach prokit -30/-25. Stąd pytanie czy przy takim zawieszeniu prokit nie spowoduje nadmiernego obniżenia, mam na myśli, że wysokość obecna jak najbardziej sprawdza się na co dzień, przez co nie chciałbym mieć "gleby", a jedynie kosmetyczne obniżenie. Z tego co wyczytałem to zawias s226 jest o 15mm niższy od serii, ale od ilości wpisów zgłupieć można, stąd prośba o pomoc :wink: Dodam jeszcze, że obecnie jeżdżę na 18', ale na wiosnę przymierzam się do zakupu 19' 8.5/9.5' ewentualnie 9'/10' i czy to ewentualnie rzutowałoby na spasowanie i wysokość, o komforcie nie wspominam, bo to nie jest najistotniejsze, bardziej by nie było zbyt nisko :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.