Dzięki :) Odnośnie różnic do pre LCI, to oprócz oczywistych zmian typu wyświetlacz główny, zegary, czy światła zewnętrzne: - Headup display jest trochę większy i dla mnie poprawiła się czytelność, np. przy przejmowaniu przez tempomat ograniczeń prędkości - adaptacyjny tempomat wydaje mi się, że działa płynniej, tj. łagodniej i odpowiednio wcześniej hamuje, gdy dojeżdżamy do poprzedzającego pojazdu - bardzo pozytywnie zaskoczył mnie mild-hybrid - nie czuję potrzeby przełączania się w tryb sport, żeby wyeliminować gaszenie silnika. Samochód rusza bez wyczuwalnej zwłoki. - oszczędność na zużyciu paliwa dzięki mild-hybrid jest naprawdę widoczna. Moje poprzednie G30 z tym samym silnikiem, bardzo zbliżonym wyposażeniem i również z xdrive paliło mi średnio 7,2-7,3 litra. Teraz spalanie mam 6,1. Przejechałem do tej pory 3 tys. km, 80% miasto, 20% trasy i tankowałem 3 razy :) Styl jazdy mi się nie zmienił. Ktoś pytał o jakość wykończenia i wyciszenie - nie widzę tu różnicy. W poprzednim prawie do niczego nie miałem zarzutów, tu również. Zobaczymy w lato, czy deska nie będzie strzelać, jak się nagrzeje. W pre-LCI zdarzały się sporadyczne trzaski. Fajnie zrobili podświetlenie ambientowe w drzwiach - gdy nie są domknięte, to te podświetlane paski pulsują na czerwono.