Skocz do zawartości

anol

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F34 320i 2017, Subaru Forester SH 2008
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia anol

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Trochę się zbierałem z zakupami, ale już nadszedł czas: G832147 Wszystko do serwisu olejowego - olej bmw i oryginalne części, Wymiana hamulców tył - tarcze oryginalne, klocki dobre, reszta oryginalne, Dywaniki welur przód - oryginalne, Wycieraczki - oryginalne.
  2. Przecież ledy wydzielają praktycznie 0 ciepła. Nie zmienia to faktu że np moje nadkole aż parzy w łapy po jeździe więc tam od silnika to wszystko jest mega gorące. Niestety, nie wygląda to tak jak napisałeś. Lampy LED nie grzeją się od strony elementu świetlnego, ale od tyłu. Nie ma więc możliwości by w czasie jazdy ochładzał je strumień powietrza opływającego pojazd (jak w przypadku "klasycznego" oświetlenia). Zobacz jak wygląda moduł LED w Twoim aucie. Nie musisz nawet otwierać maski, wpisz sobie w Google. Jest to maleńka dioda osadzona w potężnym radiatorze. Gorące nadkole, które "parzy w łapy" nie jest efektem, którego źródłem jest silnik, a właśnie nagrzana lampa LED.
  3. Dzień dobry, G832147 Potrzebny jeż do prawej strony (czy pasuje na obie strony?). Ile kosztuje ori, a ile dobry zamiennik? Czy zamiennik daje inną barwę ringu? Do tego (mniej pilne) tarcze tył ori (zamienniki mnie nie interesują) i klocki tył ATE Ceramic. Do tego czujnik zużycia i sprężyny.
  4. Się podłączę. Lewy świeci, ale tak na 50%.
  5. W wersji bieda Led służą tylko do ozdoby. Wiem bo mam. Temat wieloktotnie poruszany. Świeca w wersji z adaptacyjnymi LED.
  6. Chcesz wgrać serię? Serio? Nie masz gwarancji, że przestanie klekotać. Ale jeśli chcesz to polecam najbliższe ASO. Ja wgrywałem miesiąc temu w ASO serię (z innych powodów). Koszt niewielki na tyle, że nie pamiętam ile zapłaciłem, a fakturę mam u księgowej. Tylko pamiętaj, że jak Ci się nie spodoba to powrotu nie ma za darmo. Ale masz pewność, że masz najnowszy fabryczny soft.
  7. G832147 Bardzo proszę o podlinkowanie potrzebnych rzeczy do serwisu olejowego. Proszę o oryginały. Przy okazji filtr powietrza, kabinowy i tarcze tył, też ori. Andrzej
  8. Też miałem 60 km w golfie III, ale to było ćwierć wieku temu. Buda była świeża i robiła wow! Poza tym na drogach było jeszcze dużo "maluchów". Dawał radę bez problemu. Ale czasy się mocno zmieniły. I nie walczę już tak jak kiedyś. Moje 20i robiło na mnie jakieś wrażenie na początku, jak je nabyłem, ale jak trochę pojeździłem widzę, że nieco mu brakuje do tego aby dorównać współczesnym autom. A Xdrive na pewno w tym nie pomaga. Choć przy obecnej pogodzie w PL na pewno się przydaje. Cały czas mam subaru i nie ma nic lepszego na taką pogodę, auto jedzie jak po sznurku, dcs nie załącza się prawie nigdy, a prowadzenie przy stałym AWD i bardzo bezpośrednim przełożeniu układu kierowniczego to po prostu bajka. Mimo, że ma tylko 150 km, to X3 i X5 w podstawie, z reguły zmusza do zjazdu na ekspresówkach na prawy pas. Ale nigdy nie żałowałem, że w BMW mam RWD. Kupując BMW zależało mi na tym, aby mieć Xdrive. Sprzedawca stwierdził wprost - jeśli zostawiasz sobie subaru, to nie baw się w te wynalazki.
  9. Ładnie idzie. Możesz coś więcej powiedzieć, ile kunia i niuta , jak spalanie się zmieniło :D . Od jesieni chcę zrobić moda, mimo że słupek silnika wymieniony przy niespełna 30 kkm. Jak gadam z tunerami, to mówią że bez znaczenia, byle silnik był zdrowy - wyjdzie na hamowni. Niestety covid położył mnie na miesiąc, a potem zaległości w pracy i nie było czasu. Ale luty-marzec chcę robić. Skromnie na ok. 245 hp. Możesz podesłać jakieś szczegóły na priv, będę bardzo wdzięczny.
  10. Dzień dobry G832147 - tym razem potrzebne oryginalne tarcze przód i tył.
  11. No nie wiem czy takie same ... X2, wywodzi się z X1, gdzie i stąd w obu nominalnie napędzana jest przednia oś - zatem skrzynia raczej będzie się znacząco różniła. Ale oczywiście jestem ciekaw porównania. Jestem laikiem, ale z tego co wiem, to X2 i inne BMW z napędzanym przodem nie mają skrzyni ZF, a posiadają skrzynię AISIN - japońską :duh: .
  12. Dzień dobry, G832147 - Niedawno kupowałem m.in. klocki tył ATE Ceramic. Jestem z nich bardzo zadowolony. Proszę teraz o link do tych klocków i czego tam jeszcze trzeba na przód.
  13. Nie inwestuj w głośniki z tylnych drzwi. Ja przedobrzyłem i muszę je bardzo przycinać, bo wydaje mi się że grają zdecydowanie lepiej niż przednie, a przód ma lepiej grać. (scena ma być z przodu). Zostaw tył dla parktronika. Jeśli nie zależy Tobie na miejscu w bagażniku, to montuj skrzynie, ale jeśli chcesz mieć soczysty głęboki bas to musisz dużo dopłacić. A jeszcze jedno, jeśli myślicie, że przekodujecie sobie stereo na hifi, i efekt powali na kolana to będziecie zawiedzeni. Efekt jest dopiero po montażu dsp, ale tu dochodzi dużo pracy przy konfiguracji widma, scen, pogłosów, ja do dziś twierdze, że mam źle ustawione. No właśnie. W piątek wyraziłem swoje wątpliwości i otrzymałem inną propozycję: 1. Głośniki przód MS42C BMW MATCH + MW8BMW-D MATCH 2. Wzmacniacz z procesorem M5DSP Mk2 + kostki BMW Lista krótsza, cena nieco wyższa. Czy to prawda, że wyciszenie drzwi w takiej konfiguracji nie ma większego sensu? Mi się zawsze wydawało, że to podstawa. Umówiłem się na montaż na 2.09. Mogę jeszcze coś zmienić. Proszę o uwagi.
  14. Tak, jest demonem prędkości ponieważ auto tej jak i innej marki spokojnie pojedzie ponad 200km/h.....ale czy ja o to pytałem?..... Nie pytam czy twoje 100konne auto ma do do setki 5 sekund i dlaczego..... Cześć pawelgry. Widzę, że jesteś nowy na forum, więc Cię przepraszam. Nie bierz do bani takich postów bo szkoda Twojego zdrowia. Wiesz, na tym forum są różni ludzie. Niektórzy dają tutaj upust swoim frustracjom. Masz dobre auto, które ma mnóstwo zalet: przestrzeń, komfort, niskie spalanie i wiele innych. Mam nadzieję, że sprawi Ci ono dużo radości. Co do Twojego pytania o silnik, nikt się nie kwapi z merytoryczną odpowiedzią pewnie dlatego, że wątek tych silników przewijał się już na forum. Spróbuj jeszcze raz poszukać.
  15. Wczoraj dostałem propozycję modyfikacji podstawowego audio. Miało być budżetowo, więc cena identyczna jak Audio System X200BMW+EVO R110.4 + Kable. Tuner mówi, że ta konfiguracja będzie lepsza. Czy można mu wierzyć? Ktoś ma jakieś doświadczenie? Ja niestety nie słyszałem żadnego z tych zestawów. Niestety podstawa, którą posiadam bardzo mnie stresuje. Dużo czasu spędzam w aucie i audio jest dla mnie bardzo ważne. Słucham głównie odtwarzacza, tak jakoś mam. W nic poważnego nie zainwestuję, bo samochód nie jest tego warty. Czy dużą stratą by było gdybym zrezygnował z suba lub głośników z tyłu? Audio System tego nie ma. Bardzo proszę o opinie. 1. Głośniki przód MS42C BMW MATCH PLUS + W8BMW-D MATCH 2. głośniki tył MS4X-BMW.1 3. subwoofer SWE815 ALPINE,- 4. wzmacniacz XM-S400D SONY + przejściówka BMW/ISO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.