Dokładnie. Potrzebna jest cierpliwość... Miałem podobne problemy w F30. Wymieniłem nawet komplet opon na nowe (premium). Hunter nie pomógł, jak zresztą dwa ASO BMW. Sądzę teraz że nie potrzebnie bo przejechałem na nich ok 10 tys. km. Musisz pamiętać, że jak nałożysz nową oponę na felgę lub nawet przesuniesz przy optymalizacji na Hunterze, to trzeba przejechać kilkadziesiąt km żeby opona się ułożyła. Szczególnie od 18 cali w górę. Potem ponowne wyważanie bez Huntera i przesuwania opon na feldze. Musi być GIT. Jeśli nie, to opony są wadliwe. Bicie pionowe przy RFT nie powinno być w BMW większe niż 5-6 kg, a nie 11 jak to jest na Hunterze ustawione. BMW bardziej przenosi drgania, a RFT tylko to wzmacnia. Dlatego w BMW warto mieć dwa komplety kół, a nie bawić się w wyważanie min. podwójne dwa razy w roku.... Zmień też warsztat, ponieważ niektóre mają dawno skalibrowane maszyny i nigdy u nich dobrze kół nie wyważysz.... Życzę cierpliwości :-) . Dobrze Ciebie rozumiem, bo ja też muszę mieć idealnie gładko ;-)