Skocz do zawartości

Gregonio

Zarejestrowani
  • Postów

    715
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330i xDrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gregonio

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki. Rozumiem, że robię to raz i pamięta?
  2. Ja nie uważam że one są złe, bo poprawiają bezpieczeństwo.. chodzi mi tylko o opcję, która wyrywa mi kierownicę jak najadę na pasy, a ja muszę się z nią siłować... po prostu mi to przeszkadza. Reszta asystentów jest jak najbardziej ok.
  3. Cześć Zamówiłem właśnie m550i i nie mogę znaleźć informacji o dokładnym wyposażeniu, a mam możliwość jeszcze drobnych zmian w konfiguracji. Zależy mi na tym, żeby samochód czytał znaki, ale nie chcę opcji utrzymania na pasie ruchu, szczególnie z ingerencją w kierowanie. Kilka razy jeździłem takimi autami i przeszkadzało mi to bardzo. Pytanie do osób, które mają nowe G30 i posiadają tempomat aktywny do 160 km/h - czy wtedy działa rozpoznawanie znaków drogowych? Drugie pytanie do osób, które mają asystentów - Czy da się na stałe wyłączyć ingerencję w kierowanie, czy trzeba to robić za każdym razem tak jak Start STOP?
  4. Po 3 latach wartość takiej 330 będzie ok. 50% ceny katalogowej. Niemniej jednak jak kupisz za gotówkę, to będzie Ci ciężko sprzedać bo większość ludzi chce na firmę w celu odliczenia VATu. Jak kupisz za gotówkę, to VAT od razu przepada, więc każdy kupujący będzie chciał, żebyś obniżył cenę o 10-20%.... niestety. Druga sprawa, to auta za gotówkę pow. 100 tyś trudno się sprzedają. Ale jak już uda Ci się sprzedać, a dbałeś o auto i nie miało dużych przygód to jest to wersja finansowo najlepsza (zakładam, że kupujesz na osobę prywatną). Niemniej jednak będziesz musiał jeździć 4-5 lat inaczej nie zejdziesz poniżej 100 tys. i ciężko Ci będzie sprzedać.... Wszystko powyżej wynika z mojego wieloletniego doświadczenia.
  5. albo Mild Hybrid Ci wsadzą i dlatego akcyza spadła z 18 do 9% ;-)
  6. Dokładnie. Potrzebna jest cierpliwość... Miałem podobne problemy w F30. Wymieniłem nawet komplet opon na nowe (premium). Hunter nie pomógł, jak zresztą dwa ASO BMW. Sądzę teraz że nie potrzebnie bo przejechałem na nich ok 10 tys. km. Musisz pamiętać, że jak nałożysz nową oponę na felgę lub nawet przesuniesz przy optymalizacji na Hunterze, to trzeba przejechać kilkadziesiąt km żeby opona się ułożyła. Szczególnie od 18 cali w górę. Potem ponowne wyważanie bez Huntera i przesuwania opon na feldze. Musi być GIT. Jeśli nie, to opony są wadliwe. Bicie pionowe przy RFT nie powinno być w BMW większe niż 5-6 kg, a nie 11 jak to jest na Hunterze ustawione. BMW bardziej przenosi drgania, a RFT tylko to wzmacnia. Dlatego w BMW warto mieć dwa komplety kół, a nie bawić się w wyważanie min. podwójne dwa razy w roku.... Zmień też warsztat, ponieważ niektóre mają dawno skalibrowane maszyny i nigdy u nich dobrze kół nie wyważysz.... Życzę cierpliwości :-) . Dobrze Ciebie rozumiem, bo ja też muszę mieć idealnie gładko ;-)
  7. Dzięki, oferta jest na nowe do zamówienia.
  8. Panowie dostałem ofertę na 340i ze stoku 17% i leasing 103% dla osoby prywatnej. Zamawiać? :-) Czy powalczyć jeszcze? :-)
  9. Czekamy, czekamy... jeszcze nic nie ma... dam znać jak tylko coś się pojawi :-)
  10. Nie domonizowałbym z tym kamieniem.. .skoro producent dopuszcza 18 cali do 340i to znaczy że można.... ile razy wpadł Ci kamień między felgę i hamulce.?
  11. W moim F30 zapewne trafiłem do tego samego mistrza w Inchcape bo miałem dokładnie taką samą sytuację. Pan powiedział, że do 3 stopni ma możliwość regulacji bez ruszania geometrii... pewnie u Ciebie to samo zadziałało ;-) Fajnie, że Ci się finalnie udało, bo nic nie wkurza tak bardzo, jak krzywa kierownica gdy się jest perfekcjonistą :-)
  12. To nie rowek, tylko dwie cienkie sklejone szyby z folią pośrodku ;-) Na krawędzi szyby wyczujesz palcem.
  13. Panowie, Kiedyś robiłem takie testy w F30 i powiem Wam że dużo zależy od wiatru, ale jeszcze więcej od rodzaju nawierzchni. Coraz częściej jest montowany cichy asfalt. Seria 3 zawszy była i pewnie G20 też tak jest że głównie to słychać szum opon niż wiatru... no chyba że wieje mocno Każdy telefo i każda appkaa inaczej to wyliczy.... a na koniec powiem, że szum szumowi nie równy i czasami sonometr pokaże Wam niskie wartości a odczuwalnie będzie głośniej... Wiem... niestety...
  14. Powalczę o 20%... zbliża się koniec roku... być może BMW wróci do rabatów z początku roku...
  15. Cześć Dostałem info od znajomego handlowca, że mają wolne sloty na 318i (tylko ten silnik) na styczeń. Jeśli komuś zależy na czasie, to zapraszam na priv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.