Dzięki za wszystkie komentarze i podpowiedzi. Kończąc temat kabla robię 4mm2 - to nie będzie długi przedłużacz więc spokojnie sobie poradzi. Elektryka w domu jest ok a prądu nie kradnę w taryfie II płacę całe 0,35 zł z 1kWh naładowanie auta to mniej niż parówka na Orlenie :) za to na stacji GrennWay wołają za tę samą kWh 2,09 zł :nienie: ale przynajmniej ładuje 3,9kW i tu uwaga: BMW wprowadziło ograniczenie i chyba szybciej auta nie naładujesz (chyba?!) a na ładowarce spod domu będzie to 2,4kW. Co do spalania 1536km średnie 7,8l/100 i jestem zaskoczony nastawiałem się na +10l/100km. A pamiętajcie, że auto ma 480Nm a 530i ma "tylko" 350Nm. A na prądzie start to jest coś trudnego do opisania, ale spróbuje: koń kopie w Twój fotel. Wiem, wiem zaraz ktoś napiszę ja dieslem 1k. Znam, znam mam 318d 2009 (kombi więc lodówki, pralki i betoniarki wożę tym - w temacie małego bagażnika) i tu z Wrocławia do Wenecji zabrakło mi 80km na jednym tankowaniu. 530e wziąłem z uwagi na osiągi i komfort. Bagażnik faktycznie może nie największy ale dwa wózki wchodzą (gondola i spacerówka Kekk i Cybex - dla zainteresowanych podam więcej szczegółów :twisted: ). Bardziej zależy mi na ilości miejsca w aucie niż w bagażniku. W głębokim poważaniu mam, jak się mają moje bagaże czy zakupy i jak bardzo walizki mają mało miejsca na swoje kółka. Spalanie też nie jest dla mnie jakoś super istotne. Jadąc w dłuższą trasę i tak się zatrzymuje w miarę często. Ogrzewanie auta ustawiam sobie przez aplikacje BMW Connected dwoma kliknięciami i pakuję się do ciepłego auta którego nie trzeba drapać. Trzeba natomiast pamiętać żeby zostawić trochę prądu na ten cel. Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało. Odpowiem o ile będę potrafił.