Skocz do zawartości

piterone77

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia piterone77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jutro sie odezwe bo dopiero z pracy wrocilem , szkoda ze w n42 vanosow sie nie regenruje tylko trzeba kupic nowe bo koszt jednego 600+ :/
  2. Witam mam to sami o na 99% vanos ,powiedz mi gdzie odpina się ta wtyczkę?
  3. Witam moj problem polega na tym ze po wymienia uszczelki pod deklem oraz wymianie kilku oringow przez mechanika silnik zaczal chodzic jak diesel. Dzwiek jest podobny do tych filmikow z uszkodzonym vanosem gdyz grzechocze na cieplym po odpuszczeniu gazu natomiast na luzie slychac w jego pracy ze cos jest nie halo. Pomozcie mi czy to moga byc vanosy czy moze cos innego? Czy faktycznie bo uszczelnieniu silnika moga dziac sie takie rzeczy? Wczesniej nie bylo zadnego problemu.
  4. No tak byl , ale mechanik go skasowal.. bo mowil zobaczymy co pokaze na swiezo i nic sie nie pokazuje
  5. Dzisiaj niestety walła ktoras z cewek , musze zdiagnozowac ktora ale dopiero jak silnik ostygnie bo na cieply chcku nie wywala... Mozliwe ze mechnicy cos spieprzyli? Dziwnie dzien po odebraniu taki problem...
  6. Chyba w następny msc skuszę się na to , dla spokojnej głowy chociażby objawów jako tak nie ma silnik pracuje ok i nie słychać łańcucha ale lepiej wydać i mieć spokój do końca niż potem robić swapa
  7. Samochod juz mam, powiedzcie mi bo troche sie naczytalem na internecie na ten temat , po czym zdiagnozowac ze rozrzad wymaga naprawy? (wymiana napinacza slizgow itd), z tego co wiem to moze klekotac jak diesel , slychac dosyc dobrze metaliczny stuk ale co jeszcze? Bo chcialbym rozpoznac to wczesniej i ew. zrobic niz potem obudzic sie kiedy bedzie za pozno.
  8. Jak zwal tak zwal za pewne masz racje ale ja uzywam nazwy podanej przez mechanika, stwierdzil ze leje sie z tego olej dlatego tez jest ten element do wymiany. Dzieki za pomoc ale dam to do naprawy "fachowcom" ew moge podejrzec jak to robia zeby miec wizje na przyszlosc gdyz moja wiedza jest bardzo ograniczona i nie chce narobic dodatkowych problemow oszczedzajac 270. Pieniadz nie smierdzi wiadomo ale zawsze mozna byc jeszcze bardziej stratny a trzeba mierzyc sily na zamiary. Ale sluszna uwaga na temat alternatora na pewno zwroce na to uwage. Troche mi sie dzisiaj nie spodobalo zachowanie mechanika jak przyznal ze przed zapaleniem silnika nie sprawdzil oleju, dzisiaj rowniez tego nie zrobil jak mnie nie bylo no ale coz niektorzy postepuja w mysl zasady jak nie swoje to sie nie szanuje... Wracajac jeszcze do mojej wiedzy , skonczylem technikum o profilu "technika pojazdow samochodowych" a jedyne co nauczylem sie na praktykach to zmieniac kola i zamiatac (haha), ale szybko sie ucze i podstawowe wymiany elementow eksploatacyjnych wykonywałem sobie jak do tej pory sam.(w poprzednim samochodzie) Edit2: Z wymiana uszczelek na tym elemencie tez raczej zrezygnuje gdyz robocizna by na pewno juz wyszla drozej a jednak co nowe to nowe (rowniez moglbym kupic uzywke i to zrobic ale nie wiadomo jak to bedzie na dluzsza mete sie sprawowac ,a zmiana samochodu przez nablizsze lata nie wchodzi w gre).
  9. Nie , pisze o czyms takim https://www.olx.pl/oferta/chlodnica-chlodniczka-oleju-n42-lift-318i-bmw-e46-CID5-IDgQFEx.html#3302b670f8 , sam sie zdziwilem ze w ogole cos takiego jest :D, podobno psuja sie rzadko no ale jak wszystko to i to ma swoje granice widocznie. Za nowa dobrej firmy zaplace 230zl , uszczelka pokrywy zaworow 150zl, uszczelka walu od przodu cos w granicy 50 i robocizna 270 wiec wyniesie mnie to ok 700zl , co i tak jest przyzwoitym rezultatem bo gdyby nie robil mi tego znajomy warsztat i gdyby czesci mialbym ze sklepu musialbym sie liczyc z kosztem o kilka stowek wyzszym. Oczywiscie od razu wymiana filtrow i oleju ale tego i tak nie licze bo to juz mam kupione bo tak jak wspomnialem nie dawno kupilem ten samochod. PS: ja mam manual
  10. Jeszcze jedno kupywac uzywke chlodnicy czy nowke?
  11. Doszlo do pomylki gadalem dzisiaj z mechanikiem a nie z szefem i mowil ze do wymiany jest chlodnica oleju i uszczelka walu od tej latwiejszej strony, wiec teraz juz wiadomo czemu wycenili na 1000zl, z tego co wiem sama robocizna wyniesie 250zl , uszczelke to tam kupie ,a chlodnice tez moze uda mi sie dorwac taniej bo znajomy ma sklep zczesciami i skupuje po cenach hurtowych.Ogolnie chwalili ze autko w dobrym stanie udalo mi sie kupic, no ale coz zawsze na poczatku cos trzeba zrobic . Dzieki za pomoc
  12. Jak w poniedzialek bede mial samochod to wyprobuje , dzieki
  13. Przyfaluje. W takim razie jak sugerujesz mi to rozwiazac?
  14. Jak zle dokrecony jest korek to auto gasnie
  15. A czy falujace oboty moga byc objawem zapchanej odmy? Zauwazylem ze na zimnym obroty drgaja oraz po wlaczeniu i wylaczeniu nawiewu silnik gasnie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.