Skocz do zawartości

KamilJaworzno

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 330i 2005

Osiągnięcia KamilJaworzno

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. obawiam się, że 3600 to trochę mało. jak chcesz to zrobić porządnie to możliwe, że wypadałoby oprócz końcówek wymienić zaworki. jak nie zrobisz pompy to zaraz możesz mieć znowu wtryski do roboty, ale to różnie bywa. warto oddać do sprawdzenia. codziennie naprawiam wtryski boscha z beemek i zazwyczaj trza robić wszystkie. u was jeszcze nie ma tragedii, bo zwykłe wtryski naprawiamy. niestety bosch nie dystrybuuje części do piezo, więc właściciele audi z tych roczników mają ból głowy, szczególnie 3.0. 6 nowych piezo + pompa boli z pewnością.
  2. ja n52 mogę tylko odradzić. ogólnie silnik niezbyt bezawaryjny, poza tym posiada wadliwą głowicę, która ma problem z cyrkulacją oleju. gdybym szukał jeszcze raz e90 to z 3 litrowym dieselem
  3. mobil klimat odradzam całym sobą. oddałem po zakupie e90 na wymianę mechanizmu tylnej szyby. mechanizm wymienili na używkę, dodatkowo bez mojej zgody wymielili przełącznik szyby z tyłu i jedną świecę. no i podpięli na chwilę do kompa. koszt 1200 zł. naciągacze i tyle. na śląsku ciężko z dobrym warsztatem, możesz popytać w m auto w katowicach, choć też mam mieszane uczucia, ale znajomy jeździ do wrocławia i tak w e90 2.0d po lifcie wymienił rozrząd za coś koło 3,5 klocka. w katowicach śpiewali 5
  4. Kolego taka moja rada żebyś sobie odpuścił ten silnik jak i 3 litrowy. Na szczęście taki już sprzedałem ale paździerz straszliwy. Jak chcesz coś w ten deseń to bym szukał piątki e60 z 3 litrową benzyną ale starszej generacji czyli prawdziwe i chyba ostatnie dobre r6
  5. Ja miałem na rzep i nie jeździły
  6. Błąd od lambdy też mam tylko nikt póki co na nią nie stawiał. Szukamy dalej bo póki co i za 30 tysięcy nikt go nie chce wziąć
  7. Akurat co do odpalania to miałem to samo na benzynie, a przejechałem tylko na niej ponad 1000km żeby wykluczyć gaz. Kurde, czyli jeszcze do gaziarza musze podjechać teraz sprawdzić co się dzieje, bo dziś faktycznie po przełączeniu na benzynę szarpanie podczas jazdy ustało, ale dalej pozostaje problem odpalania. Może to być lambda?
  8. Na gazie, nie pomyślałem żeby zmienić
  9. dziś podczas powrotu do domu przy utrzymywaniu stałych obrotów czułem delikatne szarpnięcia, a 5 km od domu tak jakby chodził na 5 garów i w ogóle nie miał mocy, budą trzepało. kilometr od domu się odmulił i do końca było już okej...
  10. Ależ odpicowany, 8 letni a oczywiście 189 tysięcy:D a myślałem że handlarze już robią po 205
  11. kolego e92 za 35? nie żartuj sobie. dorzuć jeszcze 20
  12. ja teraz sprzedaję 3.0 w podobnej cenie. i nie mogę sprzedać, bo buja przy odpalaniu kilka sekund, a nie mam kasy, żeby dalej szukać. 10 tysięcy włożone w rok w naprawy i oprócz tego doprowadzona do stanu bdb. i bujam się już miesiąc na olxie ;D
  13. Dokładnie. Sześć stowek poszło. Zobaczymy co powiedzą jak podjadę. Teraz na zimnym jak odpalam to jakby że 4 gary pracowały, wali strasznie, a na cieplym lekko buja. Masakra
  14. zawór wymieniony, jest jeszcze gorzej na zimnym, na ciepłym bez różnicy. może to ta lambda albo jakaś przepływka? i check od razu wywaliło. jutro zadzwonię tam gdzie wymieniałem i dalej popróbujemy
  15. no i kolego licz się z tym, że prawie 12 letnie diesel może mieć lekko nastukane pół miliona. oczywiście to żaden problem, ale 2.0 D to tanie auto, więc powoli do niego się dobierają sebixy, także uważaj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.