Tak po krótce:
- tunel nie jest wcale z najtańszego plastiku. Może nie jest jakiś super-hiper, ale bardzo przyjemny w dotyku, klasa wyżej niż np. G20, które miałem wcześniej.
- zmartwienie o ból nogi - bardzo mnie rozbawiło. Jak dotąd zrobiłem 2x po 1000km, 2x po 1350km. Noga mnie nie bolała. Co więcej, nic mnie nie bolało, siedzenia bardzo wygodne, samochód cichy, bardzo przyjemna podróż. Tym bardziej taki ból nie jest zmartwieniem w przypadku i5, bo ciężko o kilka godzin autostradowej jazdy elektrykiem 😄
- ładowarka indukcyjna to taki problem? Ja mam to wyłączone, nie potrzebuję smażyć telefonu przy codziennych dojazdach do pracy. Włączam jedynie na trasie.
Oszczędości (momentami bezsensowne) są, ale widać gdzie indziej:
- brak schowka na okulary obok lewego kolana,
- brak siateczek za fotelami czy po bokach w bagażniku,
- brak gumowego wykończenia w schowkach drzwi (które są nie wiedzieć czemu takie małe w stosunku do rozmiaru drzwi).
Generalnie auto jest bardzo fajne i jestem zadowolony z wyboru. Brak opcji "premium" - już koledzy wyżej napisali, wdrożenie ich kosztuję fortunę, a później klientów można policzyć na palcach jednej ręki.
Jedno mnie ciekawi- ilu z narzekaczy kupiło w salonie g30 i doposażyło po sufit, a ilu kupiło jakieś używki gdzie akurat się ono trafiło 😉