Skocz do zawartości

rafo91

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d F10

Osiągnięcia rafo91

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Tak, mam też wpływy na konto w euro. I raczej nie powinno się to zmienić.
  2. Polecacie leasing w euro? Nigdy nie interesowałem się tym, ale może warto się zainteresować?
  3. Dokładnie 👍Broker kusi %, ale po przeanalizowaniu wszystkich kosztów nie jest tak kolorowo.
  4. Zastanawia mnie jak to możliwe, że broker może sprzedać taniej niż salon? Na logikę przecież jest to niemożliwe. Mi nie udało się znaleźć brokera który nie wymusza leasingowania u nich, co finalnie przekreśla cały rabat.
  5. Też to sprawdzałem, rabat prawie 23%, ale leasing dramat. A możesz kupić jedynie w pakiecie auto+leasing. Wiadomo dlaczego 😉 W dobrym salonie u dobrego doradcy kupisz lepiej, mam kontakt do spoko gościa jakby ktoś potrzebował.
  6. Są programy które pokazują co masz zrobić i w jaki sposób - dobry warsztat taki program posiada (trochę to kosztuje). Wpisy to inna bajka, ja od niedawna je robię bo wcześniej nie było takiej możliwości i nikt w BMW się nie czepiał o to. Teraz z tego co kojarzę chyba ASO są zmuszone do tego żeby udostępniać możliwość wpisywania do komputera wykonywanych serwisów innym warsztatom (które oczywiście wykupią coś tam, ale dokładnie nie wiem co to jest). I wydaje mi się, że nie ma konieczności wpisów do elektronicznej książki. Ogólnie rzecz biorąc serwisując poza ASO trzeba dopytać czy mają wgląd do zaleceń producenta - najlepiej niech wydrukują kartę z tego programu, zaznaczą co robione i podbiją się. Ludzie są coraz bardziej świadomi i częściej korzystają z serwisu poza ASO - kiedyś nie było tej świadomości. My testowaliśmy na Audi i VW teścia, w Audi ASO wymieniało sterownik silnika. Na początku się czepili że były serwisy poza ASO, ale dostali wydruki wszystkiego co było robione i naprawa gwarancyjna się odbyła.
  7. Ja dokładnie tak samo. Akurat mam to szczęście, że tata ma warsztat 😁 Wszystko wpisujemy do bazy BMW - miałem naprawę gwarancyjną i nie było żadnych problemów (ASO lubi ściemniać że trzeba u nich wymieniać, a nie jest to prawda - ale trzeba to robić zgodnie z wymaganiami producenta - rozporządzenie 461/2010 UE). Więc jeżeli macie sprawdzony warsztat, który ma dostęp do bazy z zaleceniami producenta to śmiało można tam jeździć.
  8. Broker na leasingu kroi nieziemsko... Więc finalnie cena wychodzi większa. Możemy podesłać ofertę jaką masz, sprawdzimy czy uda się coś zrobić.
  9. rafo91

    Rodzaje kierownic w F10

    Obszyłem dzisiaj w PFI w Knurowie, wygląda super i skóra jest bardzo gładka. Na pewno wytrzyma dłużej niż seria, bo kiedyś już u nich obszywałem i po 40 tys km w ogóle nie było widać zużycia. Więc jak ktoś ma takie wątpliwości jak ja to polecam się udać do tej firmy :D Właściciel super profesjonalnie podchodzi do tematu :) Natomist LeatherWorkShop ucięło rozmowę po kilku pytaniach z mojej strony i do dzisiaj nie mam odpowiedzi...
  10. rafo91

    Rodzaje kierownic w F10

    Na zdjęciach ta pierwsza wygląda ładnie, ale jak się przyjrzysz to widać nierówności, a na żywo pewnie jeszcze bardziej (ciężko to zauważyć, ale jak porówna się oryginał z obszyciem to widać różnicę). Zależy mi, żeby to załatwić w 1 dzień, a jestem ze Śląska. A może ktoś wie gdzie mogę kupić taką super gładką skórę? Czy jest w ogóle możliwe dostać taką skórę jak fabrycznie? Na Śląsku jest PFI w Knurowie, byłem u nich kiedyś i fajnie podchodzą do klienta, ale nie wiem czy mają takie gładkie skóry. Ja jestem mega czepliwy, jeżeli chodzi o szczegóły :) Zobacz sobie na szwy, nie są tak jak oryginał. Dla mnie ta jest super obszyta (na zdjęciu) i ma szwy tak jak oryginał, ale to w Niemczech.
  11. rafo91

    Rodzaje kierownic w F10

    Czy ktoś wie gdzie można obszyć, bądź kupić skórę taką super gładką jak jest fabrycznie na kierownicy? Z daleka na zdjęciach wszystkie wyglądają na bardzo gładkie, ale z bliska widać "zmarszczki" i nie wygląda to tak jak fabrycznie.
  12. Orientuje się ktoś, czy zderzak tył M-pakiet jest różnica przed i po lifcie? Ktoś mi dojechał i została jego ramka rejestracyjna, więc muszę kupić zderzak.
  13. Prawdopodobnie był to cały komputer (zapomniałem jak się nazywa) od systemu, ponieważ po wymianie wyświetlacza kolory wybladły i szukali wszędzie. Ale było to dawno i tak jak już pisałem kilka razy robiłem aktualizację. Czy jakby to było od tego, to nie powinno się dziać przy pierwszej aktualizacji ?
  14. Wydaje mi się że tak, przynajmniej nic nie wiem na temat jakiś kombinacji. Co prawda miałem wymieniany wyświetlacz i przy tym też jakiś sterownik, ale od tamtego czasu aktualizowałem kilka razy i zawsze było dobrze. Ostatnio stał w ASO kilka dni, ale nie wydaje mi się żeby ktoś coś przy tym robił. Auto jest z 2016 roku i nigdy nie wołał żadnego kodu, zawsze aktualizacja przebiegała bezproblemowo. Czy ten kod mogę sobie sam wygenerować ?
  15. Ja też pomyślałem o FSC, ale od 2 lat aktualizowałem w ten sposób i nie było problemu. Więc jaki może być tego powód ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.