M54B25 Panie/panowie problem z prądem ciąg dalszy.Wszystko uszczelnione.Podszybie.Drzwi.Wszystko suche.Błedów i zwarć już nie ma..Na szczęscie.A więc wsadziłem westa forse,który był naładowany w 100% elektrolit idealnie zielony.Tester pokazał na obciążeniu ponad 10.30v.Oddałem Tuborga,który zaczał się przydławiać.Okazało się,że elektrolit w nim jest na czerwono.Kolega go naładował ja jeżdziłem na wescie dokładnie 11 dni.Auto ciągle użytkowane.Ku mojemu zdziwieniu przy profilaktycznym sprawdzeniu westa ma zółty elektrolit.Obciążenie 10.15..Oczko zólte ale to mało istotne.Ładowanie mam dziwne.Dodam,że jest strata 0.2 na aku a obd. Jałowy wył odbiorniki (obd)- 14.3 (aku)-14.1 Jałowy wł odbiorniki przez chwile (swiatla,radio,nawiew) (obd) 13.4 czyli na aku gdzieś 13.2 Gaz wył odbiorniki (obd) 14.3 (aku)-14.1 Gaz wł odbiorniki (obd) 13.8- 13.9 (aku) 13.5 Klkma zabija ładowanie.Spada pod 13 i wstaje do 13.6 z dodaniem gazu. Miernik od wczoraj wpiety szeregowo i prąd który ucieka to 0.01-0.04 maks.Od wczoraj czyli powiedzmy gdzieś 18h.Sprawdzane 3 róznymi miernikami.Ładowanie w mazdzie kumpla ciągle 14.2.Jałowy czy nie laduje.Foka 2 kumpla ładuje 14.3 ciagle.Ludzie jezdzą po 5 lat na chinczykach i mają idealny i elektrolit i zasrane oczko i problemów 0. Jeż wymieniony na oryginał.Altek regenerowany około połtora roku temu.Trasa jaką robię to około 9km do pracy w jedną i w drugą.Auto chwile pochodzi.Jeżdze bez swiateł radia i nawiewu..Plus dłuższe km w miedzy czasie..A mimo to problemy moim zdaniem nadal są..Kupować uzywke alternator na wymianę.Moze to podgrzewacz..Ale wydaję mi się by pokazał na mierniku.