Skocz do zawartości

Skifiorek1982

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skifiorek1982

  • Urodziny 02.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d m47n 2003r touring
    E46 318i m43 tu b19 sedan
    E91 320d m47n2
  • Lokalizacja
    DOA

Osiągnięcia Skifiorek1982

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A tego właśnie nie doczytałem. W poniedziałek zabieram się za poprawki. Dzięki za info
  2. Witam. Właśnie jestem po montażu klapy wraz ze sterownikiem od Trandolfa. Wrażenia są super. Jak dla mnie żadne filmiki tego nie oddają. Silnik wygasza się bez żadnego drgnienia. W kabinie cichutko. Efekt naprawdę rewelacja. Jedyny problem jaki napotkałem to zsufawjaca sie rura turbo przychodząca do klapy. Jadąc spokojnie nic się nie dzieje ale zdążą się ze przy mocnym wciśnięciu gazu przy wyprzedzaniu rura pod ciśnieniem zeskoczy z przepustnicy. Przepustnica ma coś w rodzaju szybkozłącza. Chyba najlepiej będzie dokupić taka rurę z e60. Czy ktoś może ma inne pomysły?
  3. Możesz zrobić zdjęcie wtyczki inkaski które przychodzą do radia? Janu siebie montowałem zestaw navi z Androidem zazwyczaj te wtyczki są dobrze opisane. A onjakiej wersji nadwozia rozmawiamy? W sedanie ciężko było minbylo wyjść z bagażnika. Ale z tego co pamietam to wiązka kabli idzie za boczkami kanapy tylnej, które elegancko się wypina mocnym pociągnięciem.
  4. Jana sedanie puszczałem w gumowej uszczelce która szła do klapy. Do zrobienia ale kabel blokował mi się o te małe zebrowania w niej. W touringu zakładałem taka która działa bezprzewodowo wiec ciągniecie kabli mnie ominęło. Zamawiałem na Ali.... kosztowi wyszło około 120 zł chyba. I montowana jest w lampce do oświetlenia tablicy.
  5. Miałem kiedyś podobny objaw w prowadzeniu mojej. Okazało się że źle były przechowywane opony w przechowalni i i się zdeformowały delikatnie ale jedynie wymiana na nowe rozwiązała problem. Miałem delikatny negatyw nawet po usunięciu zabezpieczenia na prawym kole ale z tym poradziłem sobie rozporka regulowaną, dla spokojności. Jeśli tuleje wahacza są ok to nie ma to wpływu na nachylenie koło. Niesprawne poduszki amora, zbiegające się kielichy od naszych pięknych polskich dróg.
  6. Dokładnie tak jak napisał przedmówca. Sygnał ze wstecznego dajemy do uruchomienia kamery i do modułu tv który odpala wejście av. Wtedy pojawia się obraz na ekranie. Już nie pamietam na które piny. Ale wszystko idzie do tunera tv
  7. witam jestem zainteresowany modułem sterującym przepustnicą do e46 silnik m47n rocznik 2003. Jak mogę go zamówić?
  8. Ma metalowy pierścień.
  9. Właśnie z tego powodu przestałem jeździć po tzw mechanikach. Staram sie wszytko naprawiać we własnym zakresie. Oczywiście nie wszytko samemu da sie zrobić z powodu braku odpowiedniego sprzętu ale sporo można. Zawór wymieniony na nowy. Autko od paru dni jeździ aż miło. Nic sie nie przycina, żadnych błędów. Nic tylko jeździć.
  10. Bierz ten za 235zl. Za 250 mam i-parts po rabatach. Przynajmniej wyglada jak oryginał. Metalowy nie plastikowy pierścień.
  11. Już mam w raporcie belgijskim jest norma spalin, euro 3, ale i tak i tak zaworek nakładam nowy.
  12. Skrzynia niestety 5, ale rok produkcji 2003, wiec wychodzi ze euro 3. w raporcie vin oidaje mi tylko, ze to wersja z katalizatorem. W sumie już dzwoniłem już do kolegi z i-parts. jutro załatwi mi zaworek w dobrej cenie. Skoro ten egr jest i działa to niech sobie działa. Nic mi się nie stanie jak go od czasu do czasu wyczyszczę :roll: :roll: :roll:
  13. z tego co się orientuje to jest euro 3, nie ma u mnie jeszcze filtra cząstek stałych, bo to chyba wtedy już było euro 4. Tak mi właśnie chodziło po głowie by zwyczajnie zaślepić wężyk, jakoś nie podoba mi się fakt by dopełniać cylindry spalinami. To tak jakbyśmy własne g....o jedli :)
  14. Najchętniej ten od egr-u dałbym pod turbinkę a egr odłączyłby z obiegu. o ile na kodowaniu poszczególnych modułów się znam to do tego chyba będzie potrzebna wizyta u magika od komputerów silnika
  15. Dziś wyskoczył mi błąd 4521 błąd ciśnienia doładowania. Turbina pompowała nawet 2,5 bara przy 3700 obrotach silnika. Turbina było ustawiana wiec i nie w niej szukałem przyczyń. Przemieniłem wężyki i podczas jazdy wywaliło zaraz ten sam błąd. Podłączyłem programik który mam na telefonie i rejestruje on najwyższe i najniższe wartości. Momentaki pokazywał nawet 2,7 bara najwyżej a najniżej 1 bar. Gdzieś na forach wyczytałem ze może to być czujnik ciśnienia doładowania lub elektrozawór. Czujnik czyściłem przy czyszczeniu kolektora i stwierdziłem ze przekłamywałby też na niskich wartościach. Wiec rozebrałem ten magiczny filtr przy elektro zaworze, był tak zawalony, że nie nic a nic powietrza przez niego nie przelatywało. Zrobiłem jazdę próbną ze ściągniętym filtrem i maksymalne chwilowe ciśnienie ze sprężarki to 2,1 bara. Żaden błąd nie wyskakuje i nie odłącza sprężarki. Czy można ten filterek czymś zastąpić, czy kupywać nowy zawór, może warto pomyśleć o używce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.